Ana Sayfa » Videolar » Velet - Aşkın inadına

Velet - Aşkın inadına

süper bir slow rap şarkısı mutlaka dinleyin

Bu yazı 2612 kez görüntülendi. velet, velet aşkın inadına, aşk, inat, ihanet, aşkın inadına,
5.1.2016 Videolar

72 yorum var - Yorum Yaz

  1. ebru - 5.1.2016
    duydugumdan beri başka şarkı dinlemiyorum aklımı aldı yemin ederim eline dilene saglık başarılarının devamını dilerim bayıldım mükemmel birşeyyyyyyyyyyyyyyy

  2. ebru - 5.1.2016
    yalnız yeni farkettim ALLAHIM DEMİYOR neden acaba sarf ettigi cümle yanlış çünkü hangi din olursa olsun herkesi YARATAN ALLAHTIR ALLAHIMIZDIR ama şarkı lafım yok harika ötesi inanılmaz bir şarkı herkese tavsiye ediyorum bir kere dinleyin lütfen

  3. gülşennn:)) - 5.1.2016
    bencede çok süper bir şarkı bunu üzerinde çalışıyorum şimdi çok beğendim hasta kaldım bu şarkı ya yha VE TABİ BU ŞARKIYI BİRİCİK AŞKIMA ÇEKDARA ARMAĞAN ADİYORUM SENİ SEVİYORUM ÇEKDAR :):S:$:@

  4. jkhadıf - 5.1.2016
    güzel bi şarkı güzel sölemiş sözleri güzel bizim sınıfta bi tane çocuk sölemişti bu şarkıyı

  5. eRdi - 5.1.2016
    tek kelıme dehşet ;) :$

  6. yasin - 6.1.2016
    vallahı dıyecek tek bır sey mukemmel :$:$:$:$:$:$:$

  7. selin_emo_grill - 6.1.2016
    bhayıldim bhebem bhuna jok güjel zölüo puhaaaaaaaaaaaa;):D:S:@

  8. uçuk - 6.1.2016
    fazla hızlı

  9. ÜmRaN - 6.1.2016
    Walla çog güsel bi şarkı yha hastasıyım:@:S

  10. asiye melis - 6.1.2016
    mmmmmmmmmÜÜkkkkkEEEEEEEEEEEEEEEEmmmmeLLLLLLLLLL:(

  11. merve - 7.1.2016
    ya bu şarkı çıktığından beri onu dinliyorum bizim aile de dinliyo ;)

  12. ıRmak - 7.1.2016
    hasdaıım buu şarkıya yha bnm pcyede ındıRdıım cooq superr . heR dkka onu dn;Lıorum :$:D

  13. asi - 8.1.2016
    mükemmel şarkı yha :$:$

  14. rapçı - 8.1.2016
    valla en sevdiğim şarkı çok süper bir şakı dinlemenizi tavsiye ederim

  15. CuMhUr - 8.1.2016
    varya bu şarkıyı tam beni düşünerek yapmış helal olsuuunnnnnnnnn bu gune kadar duydugum en güzel şarrkıı.......

  16. rıdvan - 9.1.2016
    mükemmmmeeeeel bi şarkı biricik aşkıma armağa ediyrum...

  17. esraaaa - 9.1.2016
    dinledqmden beri başka sarqı dinlemiom :$ :( :)

  18. ezgi - 10.1.2016
    ŞARKININ SÖZLERİ SÜPER VALA HARBI COK HOŞUMA GİTTİ SÜRKLİ BU ŞARKIYI DINLIYORUM:$:$:$

  19. ramazan - 10.1.2016
    harıka bır sey abı buyaaaaaaaaa:)

  20. ela - 10.1.2016
    çok güsel bi şarkı yazanın emegine saglık:)

  21. VEHBİ - 10.1.2016
    ÇOK ÇOK GÜZEL BİR PARÇA AKLIMI RESMEN BAŞIMDAN ALIYOR BU PARÇAYI DİNLEDİKÇE SEVGİLİM AKLIMA GELİYOR

  22. arzu - 10.1.2016
    harika bir şarkı içimdeki beni çıkarıyor çok beğendim herkesin dinlemesini isterim :$ :$:$:$:@:@

  23. gökçe - 11.1.2016
    cok güzel bir şarkı ya yapana helal olsun;)

  24. BÜŞRA - 11.1.2016
    abiyaa manyak bii şarkı süper ötesiiii

  25. bilal - 11.1.2016
    velet sarkinı çok seviyorum

  26. yakamoz - 11.1.2016
    bU kAdAR GüZeL Bİr sArkI vArmı iNTerNt tE DiNLediğİMden Beri Hep Bu SaRkıyı DİnLiOrM YANLIZ VeLeDin rEsMi YoKMu sÜpPeRrrrrrRrRrRSiN velet seni ARKİLerİME DE TAVsİYe EttTİM" SENY SEFİORM VELET

  27. mc. tolga - 11.1.2016
    8 ay felan oldu dınlıyorum bu sarkıyı ilk dınledımğimde bayıldım aklım gıttı adeta ve hala guzllıkte cok superrrrrr cok mukemmel bırkaç rap muzık yapdım yoresel ama bunun gıbı muzık yapmayı cok ısderdımmm

  28. ben bi güvercinim - 13.1.2016
    süperrrr harika ötesi tebrik ediyorum veleti

  29. asi - 13.1.2016
    çoq güzel şarqj bayıldım ... xD devamını da bekliyom xP ...

  30. serseri - 14.1.2016
    TEK KELİME İLE ÇOK GÜZEL İNANLLMAZ SÜPER

  31. sanane - 14.1.2016
    harbii manyak bi parça yha çok beğeniyorum ben bu parçayıı ...

  32. sümeyye - 14.1.2016
    ben sızırlıyım bütün bilgisayarlarda resmini aradım bulamadım en sona yazdığın söz beni çok etkiledi boşver seni kaybettiğine o yansın süper bir şarkı yazmışsın

  33. qizem - 14.1.2016
    qErçekteN güseL şarkI başarıLarInın devamını diLerim..xD

  34. SÜMEYYE - 15.1.2016
    YİNE BEN SIZIRLI SÜMEYYE SENİ VE ŞARKINI ÇOK SEVİYORUM

  35. ali - 15.1.2016
    VELET BENİM ARKADAŞIM OLUR KENDİSİNE TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM

  36. asikral - 15.1.2016
    millet manyak şarkı la bu hee bu arada bu şarkıyı beğenmeyenlerin zevksiz olduğunu düşünüyorum bana katılanlar lütfen beni onayladıklarını yazsınlar :(:(:(:(:(

  37. asık kız - 15.1.2016
    m,kkemel bir sarkı bu sarkıyı her dinledigim de mahmut aklıma geliyo onu hala seviyorum

  38. ayşenur - 17.1.2016
    asikral katılıyorum sna qerçekten bu şarkıyı beqenmeyenler zevksiz demektir ve süper bi şarkı yhaaa.!

  39. derya - 18.1.2016
    şarkı çok güzel olmuş ama çok hızlı

  40. CERENN ;) - 18.1.2016
    bugüne kadar en ama en mükkemmel şarkı herkese göre yazılmış... :(

  41. emine - 18.1.2016
    cennetlik be bu klip allah senden razı olsun velet abi...yüz ifadesi ekleyemedim daha 7 yaşındayım tabi geceleri saymazsak...

  42. emine - 19.1.2016
    nerde kaldı bizim yorum birader

  43. HAYATİ - 19.1.2016
    ben bir kuşum yanına geliyorum kanadımda bir not seni seviyorum helal olsun çok güzel şarkı ağzına sağlık

  44. MUSTAFA - 19.1.2016
    bana bir fotoğrafını gönder.Seninle tanışmak istiyorum.bana mesaj atarsan sevinirim.en kısa zamanda görüşmek üzere.

  45. MUSTAFA - 19.1.2016
    selam seniçok beğendim.Bana bir fotoğraf gönder.Sana niçkimi yazdım sende gönder.

  46. NiHaT - 19.1.2016
    ağlayanlar saolsun çünkü arkadaşın ağasi oluyor bu welet dedikleri ğerçek adı ........ solememmmm;) :$ :(:)))))))))))))))

  47. NiHaT - 20.1.2016
    ağlayanlar saolsun çünkü arkadaşın ağasi oluyor bu welet dedikleri ğerçek adı ........ solememmmm

  48. NiHaT - 20.1.2016
    ağlayanlar saolsun çünkü arkadaşın ağasi oluyor bu welet dedikleri ğerçek adı ........ solememmmm

  49. serap - 20.1.2016
    harika bir yorum çok içten yazılmış bir beste tebrik ederim

  50. serap - 20.1.2016
    harika bir yorum çok içten yazılmış bir beste tebrik ederim

  51. ali - 20.1.2016
    bu şarkıyı bilgisayarıma indirmek isiyorum olmuyor ben bu şarkıya bayıldım ben 11 yaşındayım çoook süper şarkı

  52. ali - 21.1.2016
    bu şarkıyı bilgisayarıma indirmek isiyorum olmuyor ben bu şarkıya bayıldım ben 11 yaşındayım çoook süper şarkı

  53. St.ErA - 21.1.2016
    Tam bı sacmalık sızın bu sarkıyı begenmenız! Bu sarkı zaten sızsınız Bu sarkıyı soleyen herkez sızden bırsey calıor!!! Bu Sozler Hepınızın bırıne asık oldugunda hıssettıgı seyler yalansa yalan deyın Kımının kı bıraz farklı kımınıkı ıse aynı Bn bu adamın Bnm duygularımı caldıgını dusunuorum ! sahsen bn sıır yazıorum! Bu yazdıgım sıırler bazı dızılere gonderıyorum ve okunan sıırlerım var ! yanı dıorum bunu yapmak bıl ebana dokunuyo herkesın duyguları bu bunu ısteyen herke yapabılır!! sacmaladıgımı dusune bılırsınzı ama soyledıklerımı defalarca dusunun dugru oldugunu anlayacaksınız

  54. St.ErA - 22.1.2016
    Tam bı sacmalık sızın bu sarkıyı begenmenız! Bu sarkı zaten sızsınız Bu sarkıyı soleyen herkez sızden bırsey calıor!!! Bu Sozler Hepınızın bırıne asık oldugunda hıssettıgı seyler yalansa yalan deyın Kımının kı bıraz farklı kımınıkı ıse aynı Bn bu adamın Bnm duygularımı caldıgını dusunuorum ! sahsen bn sıır yazıorum! Bu yazdıgım sıırler bazı dızılere gonderıyorum ve okunan sıırlerım var ! yanı dıorum bunu yapmak bıl ebana dokunuyo herkesın duyguları bu bunu ısteyen herke yapabılır!! sacmaladıgımı dusune bılırsınzı ama soyledıklerımı defalarca dusunun dugru oldugunu anlayacaksınız

  55. ebru - 22.1.2016
    harika süper mükemmel diyecek söz bulamıyom çok güzel bi parça bu şarkı bnden emre ye gelsin seni çok seviommm

  56. ebru - 22.1.2016
    harika süper mükemmel diyecek söz bulamıyom çok güzel bi parça bu şarkı bnden emre ye gelsin seni çok seviommm

  57. sena - 22.1.2016
    BU ŞARKI TAM BANA GÖRE YAZILMIŞ VE DE İNSAFSIZIMA GÖRE

  58. sena - 22.1.2016
    BU ŞARKI TAM BANA GÖRE YAZILMIŞ VE DE İNSAFSIZIMA GÖRE

  59. SENAAAAAAAAAAA - 23.1.2016
    BU ŞARKI BANA VE İNSAFSIZIMA YAZILMIŞ SANKİ

  60. SENAAAAAAAAAAA - 23.1.2016
    BU ŞARKI BANA VE İNSAFSIZIMA YAZILMIŞ SANKİ

  61. kıskanÇÇ - 24.1.2016
    manyak bişi yyaaaaaaaaaaaaa ben bu sarkıya özel sevgili buldum bile sizede tavsiye ediorum:$

  62. kıskanÇÇ - 25.1.2016
    manyak bişi yyaaaaaaaaaaaaa ben bu sarkıya özel sevgili buldum bile sizede tavsiye ediorum:$

  63. memo - 25.1.2016
    dinlryince bi hasta oluyorum be çok güzel bir şarkı :$

  64. ezocan - 25.1.2016
    mükemmmmmmmmmmmel ötesi supper yaaaaaaa

  65. azra - 25.1.2016
    çok qüzel bir şarkı yaaaaa;)

  66. burakk - 25.1.2016
    allah belanızı versin emi

  67. hicran - 26.1.2016
    güzel bi yorum devamı gelir umarım st.era yorumun bana çok mantıklı geldi mantıklı düşünen insanları severim

  68. tuğçe - 26.1.2016
    çok gsl bi şarkı :)

  69. özge - 27.1.2016
    şarkınızı dinlerken ağlicak konuma geliyorum o kadar güzelki açıklayomıyorum harikasınız.

  70. seda genç - 28.1.2016
    tek kelimeyle süper yani:):$

  71. KİMENE - 28.1.2016
    süper bişe yaaa bu:$ :@

  72. son darbe - 29.1.2016
    kardeşim güzel bi parça olmus diline saglıkk

Yorum Yaz

Kişi yaptığı yorumdan kendisi sorumludur.

Son Yorumlar

HELİN, Vampir nasıl olunur? için;
HADİ BAKALIM İSPATLAMAYA GELİYORUM KANIDIM VAR SADECE UĞRAŞANLARA VERİCEM ÇÜNKÜ BU BENİM İÇİN DEĞERLİ BİR DAHA ATLAS YALANCI DİYEN OLURSA KÖTÜ ŞEYLER  13.12.2018
HELİN, Vampir nasıl olunur? için;
GALİBA BİRÇOK KİŞİ PES ETTİ... ADINIZA ÜZÜLDÜM. AMA MERAK ETMEYİN SİZİN YERİNİZE BAŞKALARI VAR... ONLAR PES ETMEYE HEVESLİ DEĞİLLER 12.12.2018
wampir sülo, Vampir nasıl olunur? için;
ben seni yemeye gelcem bunu okuma yyoksa sorumlu benim bunu yazan tosun okuyana kosun... böööööö 12.12.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Bende bunu insanlara nasıl açıklarım diyodum fşfşfşfşfşfş 12.12.2018
Sude, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar gerçekten bu insanları trolleyen ve salak yerine koyan serefsizdir ayrıca ölü lütfen bana ulaş atlas bir yabancıdır ona inanmayın ((ölü ban 10.12.2018
Buğra , Vampir nasıl olunur? için;
beni vampir yapacaktin hani Vampir yapicam diyerek Kendini kontrol edemiyorsun diye arkadaşımı deney olarak kullın Beni vampir yapicak olsa sonsuza ka 10.12.2018
Blackk_shadow, Vampir nasıl olunur? için;
Bunu ıspatlamak isteyen insta hesabım _blackk.shadow_  10.12.2018
Blackk_shadow, Vampir nasıl olunur? için;
Burada salak gibi yorumlaşacağınıza birinizde çıkıp ıspatlasa hepmiz için daha kolay olmazmı? İnsanlara yalan şeyler anlatmak yerine.. gerçi ınlarda s 10.12.2018
@vampire_real, Vampir nasıl olunur? için;
bu konuda ciddi olanlar gelsin ciddi uğraşıyorum bir sürü bilgi topladım instagram @vampire_real 10.12.2018
@vampire_real, Vampir nasıl olunur? için;
bu tür sitelerde birşey bulamazsınız vampirlerin vampir olduklarını söylemeleri yasak ve yaşlı vampirlerden izin almadan kimseyi dönüştürmezler bir va 10.12.2018
Bazı kızlar ısırır , Vampir nasıl olunur? için;
Rivayete göre 2009 yılında Venedik göleti üzerinde Lazzaretto Nuovo denen küçük adada bozulmamış bir vampir cesedi bulundu.  10.12.2018
HELİN, Vampir nasıl olunur? için;
Cansu haklı hep soytarılar geliyor Onlarla uğraşırken neyle uğraştığımızı unutuyoruz 9.12.2018
cansu, Vampir nasıl olunur? için;
onu bunu bırakında arkadaşlar napcaz biz bu vampir işini hala bişey bulamadık gerçek vampir yerine soytarılar denk geliyo hep  9.12.2018
Ali koca , Vampir nasıl olunur? için;
Biliyorum haklı olduğumu tabiki kankacım sjksks ben sitede öncdden demiştim zaten lordum denen şahıs kumpir boku olduğunu :) 9.12.2018
vdvd, Vampir nasıl olunur? için;
of 8.12.2018
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
SANA KATILIYORUM KANKA (Ali Koca) BU SİTE BOŞ ŞEYLER YAZMAYA BAŞLADI ONA BAKARKEN ÖBÜR TARAFINI KAÇIRDIK... BEN 3 günlüğüne BAŞKA BIR ŞEHRE GIDIYORU 6.12.2018
9999999999 profeyşınıl lörning let play, Fırat nehri nerede? için;
Profeyşınıl lörning lets olay good büüüüZzzelll güzel  6.12.2018
Sude, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba arkadaşlar.. Size bisey aciklamam lazim.Lordum bir yalanci elife ve bana ulasti bizi vampir yapacagini soyledi fakat sonradan elife lordum un  6.12.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Bir vampir vampirim demez :) boşuna araştırma yapıyor çoğunuz neyse iyi geceler. Daha yeni tanıdığı birini hatta bu siteye girmez giren varsada öncede 5.12.2018
Tunc, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba. Ben de bayanların regl kanını içiyorum. İlgilenen bayanlar benimle iletişime geçebilir. Tunc.konuray@gmail.com 5.12.2018
Gizli, Vampir nasıl olunur? için;
Onlar sahte inanmayın yabancı isimle ben vampirim diyorlar sonra veletleri kırıyorlar 4.12.2018
cansu, Vampir nasıl olunur? için;
Antonia İmera ve gabrielle İletişimi olan kişiler varsa eğer bana burdan ulaşsın mutlaka ya da skypeden ulaşın mutlaka ...( live:hicsizligindibi00 ) 4.12.2018
azra, Vampir nasıl olunur? için;
aranızda samimiyetine güvenen bir kişi bile yok mu? 2.12.2018
cns, Vampir nasıl olunur? için;
Helin İnstagram bak hemen acil 2.12.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
Volunter bana acilen mesaj atman gerek. 2.12.2018
Sila, Vampir nasıl olunur? için;
Wampir olanlar bana ulasin ben bu iste ciddiyim instagram hesabim _crazy_girl1907 bana ulasin yalvaririm nlur benim tek istegim bu 2.12.2018
Sila, Vampir nasıl olunur? için;
Wampir olanlar bana ulasin ben bu iste ciddiyim instagram hesabim _crazy_girl1907 bana ulasin yalvaririm nlur benim tek istegim bu 2.12.2018
Sila, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba ben biraz gec yazdim ama cok rica ediyorum lutfen nasil wampir olabilirim size rica ediyorum soyeyin biri yardim etsin biri baba yardim eders 2.12.2018
Sila, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba ben biraz gec yazdim ama cok rica ediyorum lutfen nasil wampir olabilirim size rica ediyorum soyeyin biri yardim etsin biri baba yardim eders 2.12.2018
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Neden VOLUNTER bize yardım veya ipucu vermice misin? NEDENİNİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM YOKSA SENDE DİĞER VAMPIRLER GIBI MECLİSE MI SIĞINDIN VEYE BOYUN EYD 2.12.2018