Ana Sayfa » Videolar » SirMC - Duygusal Ergen

SirMC - Duygusal Ergen

sirmc duygusal ergen emo diss şarkısı

Bu yazı 1764 kez görüntülendi. emolar, emo şarkıları, emo, emo diss, duygusal ergen, sirmc, emo video,
11.1.2016 Videolar

67 yorum var - Yorum Yaz

  1. elena - 11.1.2016
    çok güzel olmuş:@

  2. aLew - 11.1.2016
    yha aNlamıoRm eMoLarın ya da Bi başqaSının TarzıNdan Size Ne sizDe rapçiyiM DiosuNuz qeNdinize SaçMalayıP duRuoSunuz qaRışmaın qiMseye TmM Mı_? xd

  3. tanju - 11.1.2016
    on numara olmus

  4. simge - 11.1.2016
    çok güzel olmuş abicim yaaaaaaaa manyak olmuş ;) :S:@:):(:D:$:@

  5. hakan - 11.1.2016
    catlak emolar hayatımızdanb cıksın dıyenler

  6. tugce - 12.1.2016
    çOq İgReNç OLmUs YhA Ne AlAqa BiZ TaRzImIzDan GaYeT MeMnUNuZ sİzenEEEE=?

  7. bela - 12.1.2016
    vallaha harikaaaaaaaaaaaaaaaa devam edinn arkadaşlarrrrrrrrrrr

  8. shéqéyshé - 12.1.2016
    siz emolara laf dicenize kndinize baqın biz trzımızdan qayet memnunuz heç de qafama dakmıorum dediklerinzi kndiininizi bi .. sanmaın qıt beyinliler tarz meselesi

  9. seco - 12.1.2016
    süper olmuş hariko emolara kapak olmuş orda bi resim var inek harbi ona benziyonuz hem sizin şuanda bu şarkıyı dinlerken aglamanız lazım emolar herşeye aglar çünkü dinliye dinliye aglamalar;):@

  10. olivia - 13.1.2016
    bencede süper olmuş harika ingilizce konuşcaktım olmuo anlamazsınız die türkçe yazdım

  11. hilal - 14.1.2016
    bnceeee harika onlar için az bileee EMOLARAAA KAPAK OLSUUN;):@:$

  12. mahmut - 14.1.2016
    çok tatlisınız:@

  13. oguzhan - 14.1.2016
    emolara kapak olsun buda msn face eklemek ısteyen oguzha_seda@windowlive.com facebk a eklemek ısteyen :Sguzhan depe

  14. merve - 14.1.2016
    mrhb ya siz emolardan ne istiyosonuz onu anlamıyorumm sizteki tip ne acaba maymunmu yaratıkmı nesinizzz :);):D

  15. mervem - 15.1.2016
    slm siz kendinizi ne zannediyosunuz ya eminim onların tipi bile size bin basarrr hayvan siziniz dicem ama size uymak istemiyorumm kendi tipinize baknda konuşun

  16. merve - 15.1.2016
    kendi siz kendinizi ne zannediyosunuz onu merak ediyorum onların tipi size bin basarrrrrr

  17. dangerousbarbie - 15.1.2016
    aptall rap ciler kendinizi ne sanıyosnuz gerizekalı embesiller....... emo olabilirz ama sizin gibi aptal deilizzz

  18. beyza - 15.1.2016
    emolara karışmayın onların tıpınden sizene siz oo tipde deyil seniz sizene emolar bilmem ne yapmışlar eğer onlara takan vaarsa onlarda yapar :S:$:$:$:$:$:@ kapakkkkkkkkk

  19. TrYtLhANk" - 15.1.2016
    siz kimsinizde emolara laf sokuyosunuz varya bizim tipimiz var sizde öyle carsıda saf saf geziniosunuz biz ise bir tipiz tipimiz var yani siz insanlar gibi hayvan hayvan dolasmıorz bebesmm:@:$:D

  20. aylin - 17.1.2016
    süper olmuş tam bana göre bi şarkı:@:@:S:S

  21. özge - 17.1.2016
    bizi baya çekemyenler var bunlar sizin isteyipte basaramadıgınız tarzlar repçiyiz die gezmeyin önce kendinize nakın sizler emoları çekemeyen guruplarsınız

  22. özge - 17.1.2016
    BU KADAR İĞRENC Bİ VİDOYU ANCA SİZ YAPARSINIZ REPÇİ BOZUNTULARI BU VİDİO SİZİ ANLATIYO GERİZAKALILAR ÇOK ÖZENMENİZE GEREK YOKTU KENDİNİZİ ANLATMAK İÇİN BİLİYOZ ZATEN ACAİP HAYVANLARA BENZİYOSUNUZ BUDA SİZE BAFRANIN EMOSUNDAN KAPAK OLSUN:$:S:D:@;):)

  23. damla - 17.1.2016
    çokkkkkkk iğrençsinizzzzz repçilerden daha güzelll hemde süperrrrrr sizin gibi hayvan dilll onlar hem bende emo yummm ve emolukk çokkk güzell bişeyyy süperrrrrrrrrrrr cnm

  24. rana - 17.1.2016
    süper ya bayılıyorum by şarkıya emolar bu şarkı tam size göre duygusal ergen kaç hadi benden ben rap yaparken ağlama birden emo emo geliyor tiplere bak sen acayip hayvanlara benzisen süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :$ :S

  25. веѕіқта& - 18.1.2016
    Çoqq qSLLL ßrawOo

  26. ayşe - 19.1.2016
    yha bn emoları sevimm....bazıları çok abartıyo...gözünün önünün kapatmalarıda yakışıo.:)

  27. bedir - 19.1.2016
    yha bizim tarzımızdan size ne ayılar bn halimdn memnunum :D :D :D

  28. alican - 19.1.2016
    ya ama ineklerinde bi gururu war ayp dğilmi;) inek qadar deqğerınz yoq emolar;) lafım saçlarına dğil;) bisexsüellere;)

  29. sude - 20.1.2016
    ÇOOg spr olmus iyki bnde emoyum ha ;)

  30. ırmak - 20.1.2016
    süper bence:)

  31. güldem - 20.1.2016
    gereksiz bence beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee slk emolar..... insanca olunnnnnnnnn......

  32. ırmak - 20.1.2016
    gerizekalılar güzel video çekin lennnn tiplere baksen acaip hayvanlara benseisennnnnnnnnnnn

  33. D@ML@ - 20.1.2016
    İMO İMO GLYR TIPLERE BAKSEN ACAYIP HAYVANLARA BENZİYRLAR BENCE HAYVANLARA HAKARET İMO İMO İMO İMO İMO İMO İMO İMO İMO İMMMMMMMMMMMMMMMMOOOOO

  34. baba kinq xD - 22.1.2016
    süper olmuş hacı ha bide bizim tipimiz maymundan olmuş çünkü insan maymundan bu hale geldi ;) :( :$ :@

  35. katherine - 22.1.2016
    alkislanck video wlla:) ayrca bu özürlü emolr ne anlıyolr tarz adini werdklri seydn haywanlrdn frklari yk dicm ama hywanlara yazik en azndn hywalrn aklı waaaarrr!

  36. serhat - 22.1.2016
    cok güzelsin

  37. görkem - 22.1.2016
    bende bir imoyum

  38. hilal - 23.1.2016
    bende fazla güzel olmamış çünkü el hareketleri var imolarda hiç güzel değil

  39. hilal - 23.1.2016
    bende fazla güzel olmamış çünkü el hareketleri var imolarda hiç güzel değil

  40. onur - 24.1.2016
    lan mallar biraz insan olun hadi kız olur delikanlı adam adam olur

  41. onur - 25.1.2016
    lan mallar biraz insan olun hadi kız olur delikanlı adam adam olur

  42. EMO!!! - 25.1.2016
    bnde emoyum siz bise asla laf soleyemessiniz vede tipimize karısamazsınız :D sizin gibi ayı olcamısa emo olup sizden daha yakısıklı ve gusel olurus daha ii hayvan surusu :@ :$

  43. EMO!!! - 25.1.2016
    bnde emoyum siz bise asla laf soleyemessiniz vede tipimize karısamazsınız :D sizin gibi ayı olcamısa emo olup sizden daha yakısıklı ve gusel olurus daha ii hayvan surusu :@ :$

  44. emojuyum - 25.1.2016
    ya sizene ne bisim tarzımısdan tipimisden siz kndinize bakın ilk önce kndiniz daha çhooq saçmalıosunus bollarmıs oymuş buymuş ..! ölümNe EMO..!!

  45. emojuyum - 26.1.2016
    ya sizene ne bisim tarzımısdan tipimisden siz kndinize bakın ilk önce kndiniz daha çhooq saçmalıosunus bollarmıs oymuş buymuş ..! ölümNe EMO..!!

  46. cicim - 27.1.2016
    oha oha çok çılgınsınız fazla abartmışsınız ayıpp yanii

  47. cicim - 27.1.2016
    oha oha çok çılgınsınız fazla abartmışsınız ayıpp yanii

  48. EMO - 27.1.2016
    lan emolara laf dıemezsınız sızın gıbı olmadıma sukredıom ;) hayvansınız hepiniz

  49. EMO - 27.1.2016
    lan emolara laf dıemezsınız sızın gıbı olmadıma sukredıom ;) hayvansınız hepiniz

  50. tqııll - 30.1.2016
    süpeyy olymuşş

  51. mustafa - 30.1.2016
    çok güzel:D

  52. can - 30.1.2016
    ay ama cok şeker olumuş ya bebegim :@

  53. emo sıker - 30.1.2016
    arkadarsalar ben emo sıkmeyı cok sevıyorum aranızda kız emeolara seslenıorum ya fena tatlı oluolar kucakta vea yatakta varsa o buraryazssın ben bulurum onu emolara karazım var benı boyle onlar yaptı bende tek tek sıkıorum :(:|

  54. EmOo. - 1.2.2016
    kucukler buyunce anlarlar Bende emoydum kendime gelince anladım kendimi toparladım

  55. sultan - 1.2.2016
    ben emo yum asıl bunu yazan acayip hayvana benziyor

  56. merve - 1.2.2016
    emoları bi zaman seviodum bende olmak istiyodum. ama sonra emoların ne mal olduğunu araştırdım sonradan onların gay olduklarını anladım bu sırada şarkı cup diye otuurmuş sultan buda sana kapak canım it sürürünü topla senle beraber tabi ... gidin camiye akıl öğrenin anlıonmu ...pardon sen emoydun kafan basmaz dimi..:)emolar it sürüsünden başka bişi deildir

  57. mehmet - 1.2.2016
    adam yarırıyo ya sirMC emolardan cok nefret edio herhalde

  58. gonca - 1.2.2016
    YA SIZ EMOLARDAN NE ISTIYOSUN LAN SIZDEN DAHA GUZELIZ KAVGDA BIR NUMARIYIZ SIZ SONDAN UGRASMAYIN EMOLARLA BASINZA BELA ALIRSINIZ...

  59. CcCBoZKuRTCcc - 2.2.2016
    bütün emolara kapak olsun TÜRK milletinin ve İNSANLARIN yüz karası emolar size hayvan demek hayvanlara hakarettir bu arada o inekde ayni size benzio!!!!

  60. baturay - 2.2.2016
    süperrrrrrrrrrrrr beeeeeeaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa;)

  61. sheker sheyyy - 2.2.2016
    çokk güsel mişş yhaa çok beyendimmm

  62. soner - 3.2.2016
    bence co guzel olmus ben bu emo ları anlamıyorum artık ne bu ya bokmu var saclarını kırpı gıbı kaldırıyorlar yana alıyorlar yakında gotundekı kılarıda uzatım fon cektırecekler ;) :$

  63. açelia - 3.2.2016
    way way bis dimeqqy bu wideoyu yabana bHiLmem ne yabmışıs bHaqsana diLinün yHanqunundan niLer demiş x)))))))) qhüL qHeç kHaLbim bisy çeqemeyen udansunn kehkeh :D

  64. xxx - 3.2.2016
    süper yaaaaaaaaaaaa

  65. HiLaLSs - 3.2.2016
    Emolarla Drdnz Ne Bea RaqcLrdn Daa İİdr ;)

  66. Ebarr - 27.7.2016 17:34:
    Şarkida türkçeyi katlettigimiz söylenmiş ama o türkçeyi katledenler sahte emolar yani onlar sadece kendilerini emo saniyolar ama diyiller ayrica emolar napti size

  67. Emo - 27.7.2016 17:39:
    Yanlız bunların çoğu scene bilip bilmeden konusmayin.

Yorum Yaz


Son Yorumlar

Huseyn, Vampir nasıl olunur? için;
Benide vampire donusdururmusunuz lutfen kac yildir arasdiriyorum 20.10.2018
Huseyn, Vampir nasıl olunur? için;
Benide vampire donusdururmusunuz lutfen kac yildir arasdiriyorum 20.10.2018
Gizli, Vampir nasıl olunur? için;
Vampirler süt içer kan değil  20.10.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
Ares, peki ya ölmemiş bir vampirle iletişime geçebilir misin? Satanistsin sanırım? 20.10.2018
Heyy, Vampir nasıl olunur? için;
Ares Orias veya volunterin nerde olduğunu biliyor musun? 20.10.2018
Dalgacı kız, Vampir nasıl olunur? için;
Bxbxjbxdkd dimi kucuklere dogru yolu gostermek lazım evet hepiniz vampir olun ve gidip sevdiklerinize zarar verin cehenneme suruklenin sizin icin dogr 20.10.2018
Cansu, Vampir nasıl olunur? için;
Burdaki herkeze hakaret eden pislikler madem gerizekalılar topluluğu bırası sizin burda ne işiniz var . Mdem inanmıyosunuz niye arastırıyosunuz eminim 20.10.2018
Ares, Vampir nasıl olunur? için;
Dalgacı kız zaten müslüman değilim. Ayrıca sen cinlere inanıyorsun, inığın Allah geçmişte habil ve kabil arasındaki savaşın sonucunda gizemcilikte sem 20.10.2018
özel, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar birbirinizi kırmayın. Bu attığınız büyüler çok saçma.. büyü böyle bir şey değil gezegensel döngüler elementsel varlıklar çizergeler yıldız  20.10.2018
Dalgacı kız, Vampir nasıl olunur? için;
Yav buraya niye giriyoruz sizlere gulmek için yok vampirlermis vampir olmak isterlermis hepiniz hayal dunyasındasınız eger vampir olmak istiyosanız mu 20.10.2018
Ares, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar 23 yaşındayım. Bu konuları 14 yaşlarımda çok araştırdım, denedim çabladım. Lakin böyle bir şey olmuyor. Yani o vc17 yada büyü filan bunlar  20.10.2018
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Ve genç kızlar diyen kişi sen niye girdin o zaman bizi uyarmak için mi? Boşuna uğraşma derim sen benim tahminime göre 25 falansın galiba ama sen merak 19.10.2018
Gizli, Vampir nasıl olunur? için;
Siz vampirseniz benim nerede olduğumu bilmeniz lazım gelin de göreyim görmediğim sürece size inanmam 19.10.2018
Gizli, Vampir nasıl olunur? için;
Siz vampirseniz benim nerede olduğumu bilmeniz lazım gelin de göreyim görmediğim sürece size inanmam 19.10.2018
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Gerzekalılar burda ne işiniz var?? Sizin Tımarhaneye gitmeniz lazımdı.Kimsenin yerine yazmayın aşalıklar siz niye girdiniz mal mal geveze etmeye mi?? 19.10.2018
meryem, Vampir nasıl olunur? için;
benim yerime yazan küfreden aşağılık kişi sizin gibiler yüzünden canlarımız yanıyor çoğu insanın nankör yalancı olması çok acınası 19.10.2018
meryem, Vampir nasıl olunur? için;
Hepinizi kırdım orospu çocukları ne enayisiniz siksin sizi vampirler 19.10.2018
Kan emici, Vampir nasıl olunur? için;
Meryem seni bekliyrm instgrmda konusmak icin gelirmisin  19.10.2018
3457, Vampir nasıl olunur? için;
Sabah oldu hala uyuyamadım gidim de şu gerizekalıların yazısını okuyim dedim ne komiksiniz vampirler vampir olmak istiyorum diyen kişileri yapmaz ve k 19.10.2018
vampirolmakistiyorum, Vampir nasıl olunur? için;
Bad vampir 34 sana nasıl ulaşabilirim lütfen 19.10.2018
KübraAlya, Vampir nasıl olunur? için;
Fatih sultan mehmet tam aradığım yazı ama boşa yazmışsın hiç biri yazdıklarını okumicak kendini boşa yormuşsun kendini bunlar twilight ozentileri olmu 19.10.2018
fatih sultan mehmet , Vampir nasıl olunur? için;
evet sevgili gerizekalı türk toplumu olan yada türk toplumu olmaya çalışan mallar sizi ananız dünyaya neden getirdi dicem ama suçu yok işte kadının za 18.10.2018
Kan emici, Vampir nasıl olunur? için;
Peki secilmem icin ne yapmaliym  18.10.2018
Kan emici, Vampir nasıl olunur? için;
Meryem sana ihtiycm var lutfen bana yardmci ol 18.10.2018
Kan emici, Vampir nasıl olunur? için;
Meryem yardimci ol o zmn bana instgrm gel konuslm yada baska bir adres ver ordn konuslm lutfen yardimci ol bana  18.10.2018
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Ayn sana katılıyorum Meryem tm ınstgrama giricem 18.10.2018
meryem, Vampir nasıl olunur? için;
bak vampirlik seçilene verilir herkese değil  18.10.2018
edward, Vampir nasıl olunur? için;
bad.vampire.34 lütfen beni vampire dönüştür beni ve 1 tane daha arkadaşımı instegram adresini verir misin. 4 sene veya 3 sene vampir olmak istiyorum a 18.10.2018
Heyy , Vampir nasıl olunur? için;
Helin intagrama girmen lazım ÖNEMLİ  18.10.2018
Kan emici, Vampir nasıl olunur? için;
Meryem 123vampir_123 instgrm hesabim bana ulasabilirmisin lutfen yardim et bana  18.10.2018