Ana Sayfa » Videolar » Onur Koç - Giden Günlerim Oldu

Onur Koç - Giden Günlerim Oldu

onur koç unda günleri gitmiş. işte buna inanırım :)

Bu yazı 2662 kez görüntülendi. giden, günlerim, giden günlerim oldu, onur koç şarkıları, onur koç,
27.1.2016 Videolar

27 yorum var - Yorum Yaz

  1. gizem - 27.1.2016
    onur süpersin inanamıyorum ya.. seni dinlemekten bilgisayarın başından kalkamıyorum.:D

  2. r ümeysa - 28.1.2016
    ben böyle ses görmedim

  3. GİZEM FB - 28.1.2016
    süüüüpppppperrrrrrrrrrr:$

  4. meryem - 28.1.2016
    harikasn ya bayıldm çok güzel sölüyosn :$:$:(

  5. ebru - 28.1.2016
    cok sevıyorum

  6. tutku koç - 28.1.2016
    şarkıyı çok güzel söylemiş.:)

  7. kardelen - 29.1.2016
    sarkınızı çok beğendim.basarılarınızın devamını dilerim:$:

  8. aysu - 1.2.2016
    çok güzel ama biraz daha çalışmalısın daha başarılı olabilirsin süperrr...:)

  9. Melike pelin - 1.2.2016
    çok tatlısın

  10. bilal - 2.2.2016
    qardesım agzına yuregıne saglık qercektenn supeR soluorsun...:):@

  11. iremm - 2.2.2016
    seside kendiside super yhaaaaoff bayılıomm :) superrrr

  12. bilal - 2.2.2016
    onut geçekten harikasın güzel çalıyorsun

  13. MUSTAFA - 3.2.2016
    ÇOK GÜZEL MÜKEMMEL BENDE GİTARL AYNISINI ÇALIYORU

  14. merve - 3.2.2016
    HARİKASIN GERÇEKTEN

  15. cansu - 3.2.2016
    harika

  16. cansu - 3.2.2016
    harika

  17. dilay - 3.2.2016
    şarkılar süper çok güzel sölüyosun özellikle can damarımsın süper sana aşık oldum canım başarılarının devamı dileğiyle by :$ :@ :)

  18. dilay - 4.2.2016
    şarkılar süper çok güzel sölüyosun özellikle can damarımsın süper sana aşık oldum canım başarılarının devamı dileğiyle by :$ :@ :)

  19. arda - 4.2.2016
    Ben İM Sesim de GUZEl ama OKADAR DELIL ya AMA BEN BIR SARKIZI OLCAM VE ONUN GIBI SARKI SOYLECEYIM

  20. quler - 4.2.2016
    senıı sevıyorummm senı tv de gormek daha guzel bende senın gıbı sesıme guvenıyorum emınım duet yapsak super bısı ortaya cıkar son sozum ıkı kelıme senı sevıyorum

  21. eda - 4.2.2016
    yaa senii çokkkkk seviyorumm bütün şarkılarını dinledim ve tekrar tekrar dinliyorum seninle tanışmayı nelere degişmezdim sana çoook benzeyen birini gördüm inanamadım ama sen deildin seni çok seviyorum

  22. ülkü - 4.2.2016
    Süper bi ses...

  23. EMRULLAH YOLCU - 5.2.2016
    olum harika olmuşya nasıul bişey buya sese bak :@

  24. hazaL fiLiz - 5.2.2016
    offf ya sen nesin böleee bayılıyorum,bitiyorumm sanaa harikasın sen!! Tanıdıgm bütün snatçılara taş çıkarırsn.. basarılarının devamını dilerimm :)

  25. nur - 5.2.2016
    süper tek kelimeylee

  26. hülya sali - 5.2.2016
    seni cok seviyorum şarkılarını herkese söylüyorum sana aşığım

  27. edward yağmur - 5.2.2016
    vayyyyyyyyyy sese bak yaaa harika ama biraz yusuf güneye bnzmşşşş ama güsel sssssss :$:@ beni alsalar ipe koysalar ipi alsalar sana koysalar :)))))))))))

Yorum Yaz

Kişi yaptığı yorumdan kendisi sorumludur.

Son Yorumlar

anonim , Vampir nasıl olunur? için;
helin her gece ali yı düşleyerek uyuduğunu çok iyi biliyorum.şimdi bu rol nerden çıktı anlamadım.ali sana gelirsek. Bir tek sevgilin varsa eğer diğer 20.01.2019
Anonim, Vampir nasıl olunur? için;
Ali koca bekliyorum gelmezsen o ananı s...... 20.01.2019
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
boş gideceksin öbür dünyaya tam bir b.o.k oldum derken senin hayatını çalmaya gelicem tam mutlu oldum derken mutluluğunu elinden alicam duva et p.i.ç  20.01.2019
10749451091 1082953108411091108, Vampir nasıl olunur? için;
Henüz vampir olan yok. Yıllardan Beri Sitede Gelişme de Yok. Herkez Kendi Menfaatleri İçin Ben Vampirim Diyorlar Onlara İnanmayın. 20.01.2019
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Tuğçe boşuna Michaele yağ çekiyorsun seni kumpir bilene yapmicak boş bilgiler işimize yaramaz yıllardır araştırma yapıyoruz ve michaelin anlattıkların 20.01.2019
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Lan oruspunun evladı anonim daha beni tanımadan etmeden neden iftira atıyorsun bunları yüzüme karşı söyleseydin keşke neyse bak oruspu çocuğu. Helin  20.01.2019
Sjjwjw, Vampir nasıl olunur? için;
Sjjwjwdk 20.01.2019
Anonim, Vampir nasıl olunur? için;
Tamam o zaman 19.01.2019
önemli, Vampir nasıl olunur? için;
_zehra_urluca_ instagram dan yazın grup açıcam wp ama ilk instaya gelin eğer cidden vampir olmak istiyorsanız 19.01.2019
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Veya da vampir olmak istiyorum demedim 19.01.2019
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Olmak isteyen kim ben öyle birşey dediğimi hatırlamıyorum 19.01.2019
Anonim, Vampir nasıl olunur? için;
Helin ve Ali çok boş yapıyorsunuz aq hiçbiriniz vampir olamıycak  19.01.2019
Cansu, Vampir nasıl olunur? için;
Michael eğer yalan söylemiyorsan bize ulaş o halde sana soracaklarım var o dili bulan bendim ve halen çevirsini bulamadım . Yardım et o halde çevirisi 19.01.2019
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Tuğçe bu siteye çok yalancı geldi inan buna eğer sana ulaşabileceğim bir hesap vs verirsen sana ulaşma ihtimalim yüksek konuşmak istersen bi hesap bır 19.01.2019
tuğçe, Vampir nasıl olunur? için;
evet micheal biraz ahır konuşuyor ama biri sinirlendiğinde istemeden bile olsa söyler biraz anlayışlı olun hataları var ama özür dilediğide oldu ben b 19.01.2019
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Tuğçe öyle düşünebilirsin ama ben bu sitede kimseye ön yargılı davranmadım olasılıkları değerlendirdim bu sitede kimse kimseye karışamaz sadece laf sö 19.01.2019
tuğçe, Vampir nasıl olunur? için;
size söylüyom peki michaele inanmıyosunuz neden vampir arıyosunuz 19.01.2019
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Hey yavaş gel Ali benim kankam kimseyi kırmıyor.Bi söylesene kimlerle olmuş hayal dünyan yaratılıcılığın çok iyi çalışıyor ama gerçek değil biraz gerç 19.01.2019
tuğçe, Vampir nasıl olunur? için;
delal ben bu site senin için katılmadım hem ben michaelle inanıyom bu aptallık deildir neden siz birine inığınızda aptalmı olmuş oluyorsunuz michael b 19.01.2019
anonim , Vampir nasıl olunur? için;
Bu pislik halinle millete ders verme hakkını nerden buldun şaşırdım pesevenk... 19.01.2019
anonim , Vampir nasıl olunur? için;
Ali koca sen hayırdır .kızları savunup savunup duruyorsun . Zaten birden fazla kızı parmağında oynattigini çok iyi biliyorum akıllı ol ya biriyle gerç 19.01.2019
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Michael dediklerine bir gram inanmadım maalesef sıradan bir insansın ve gruptan birisin. Gel kanıtla bana o zaman ölen ölür kalan kalır vampirsen. 19.01.2019
Gjjgg, Vampir nasıl olunur? için;
Trt 19.01.2019
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Anomin beni güldürüyorsun.Kendine dikkat et.Michael sen ise o gruptaki hesaplara kolaylıkla ulaşıyorsun.Bu çok kolay.Michael bence seni buraya göndere 19.01.2019
Michael, Vampir nasıl olunur? için;
Üzgünüm,dün gece verdiğim sözü tutamadım. Bazı gerçekler öyle ağır geldi ki.. Nasıl sıradan bir insan iken birden bütün hayatının değişmesinin altında 19.01.2019
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Anonim dikkat ette ben senin canını tanrıdan önce almayim tanrısı kılıklı egoist pezevenk 19.01.2019
Sjejej, Vampir nasıl olunur? için;
Ejjej 19.01.2019
Anonim, Vampir nasıl olunur? için;
Helin boş yapma aq bı yumurukta canını alırım 19.01.2019
Anonim, Vampir nasıl olunur? için;
Helin boş yapma aq bı yumurukta canını alırım 19.01.2019
Djdj, Vampir nasıl olunur? için;
Xdhdh 19.01.2019