Ana Sayfa » Videolar » Mc Adil & Ali Ka - Zalim Sevgili Video Klip

Mc Adil & Ali Ka - Zalim Sevgili Video Klip



Bu yazı 2392 kez görüntülendi. mc adil ali ka, zalim sevgili, zalim sevgili,
5.1.2016 Videolar

48 yorum var - Yorum Yaz

  1. tugba - 5.1.2016
    yaaaaaaw ali sana aşıgım nolur benim msn mi ekle nolur senin müzikleri dinlemeden uyuamıyorum gözüme uyku girmiyor resmen ya aşııııq oldum sana

  2. seda - 5.1.2016
    :@ yha ne diim müthişsiniz harikasınız ainen dewaaaammmm:$

  3. seyma - 5.1.2016
    adiLLLLLLLL cokk dadLsnnnn öldmm bttmm sanaa oouufff mqqmmmllsnn

  4. LARA PARLAK - 5.1.2016
    tek kelimeyle süpersiniz arkadaşlarrrrrrrrrrrrrr:$:@

  5. damla - 5.1.2016
    arkadaşlar sizi tebrik ediyorum gerçekten çok güzel bayıldım çok anlamlı parçalar tek kelimeyle mükemmelsiniz:)

  6. mikail - 6.1.2016
    ya abi bunu mp3 yokmu ya bulamadım bi türlü

  7. merve - 6.1.2016
    süper yha :)

  8. mevzuderin - 6.1.2016
    mal gıbı olmus ali ka nın sesı hele cok kotu ıgrenc sılın bu sarkııyı;):);)

  9. zeyno - 6.1.2016
    ya gercekten arkadaslar ikinizde süperşiniz ya faceniz varmısda msnnizi arıyodum bulamıyom;);)

  10. zeynep - 6.1.2016
    tekk kelımeyle superrrrrrrrr

  11. serhat_06 - 7.1.2016
    çok güzel olmuş kardeşlarim canımsınız böyle devam helal olsun:@

  12. aLemciKraL - 8.1.2016
    iiyide Arkadaslar ben bu müziqi nerden indirebiLirimm :):)

  13. merve - 8.1.2016
    sen çok biliyorsun da sen niye yapımadın şarkı bu lafın mevzudein ne

  14. bahar - 8.1.2016
    gerçekten bütün şarkılarınız çok güzel beğenerek dinliyorum başarılar size ;)

  15. harbikız - 8.1.2016
    arkadaşlar grçekden çok güzel bir parça bu şarkıyı bende indirmek isdiyorum bilgisi olan yoqmu ? tbrk ederim başarınızın devamını dilerim...!!!:(

  16. özge - 8.1.2016
    süper bir ikili olmuşsunuz tebrik ediyorum sizi...ali ka sesini çok beyendim seninle bende düet yapmayı istedim:)GERCEKTEN:)

  17. ÖZGE - 9.1.2016
    süpersiniz yaa... ali ka sana bayılıyoryum:)

  18. sevecn halime - 10.1.2016
    çok güzel sesleriniz var maşallah.mükemmel söylüyorsunuz.bu arada ali sen çok tatlısın allah sahibine bağışlasın.başarılarınızın devamını dilerim.

  19. Sonqül - 10.1.2016
    alii asıgım sana yha:)bıtanesın sn bde sn harbı nısanlı mısın?

  20. naz - 10.1.2016
    adanaLı hmşeRilerim bnm şimdi ikiside anKarada vaTanı bekLiyolr.. <3

  21. büşra - 10.1.2016
    ikinizde çok qüsel söliosunuz size emeklerinizin devamını dilerim

  22. BeTüL - 10.1.2016
    SüPeRsİnİz ArKaDaŞlAr...

  23. serkan - 11.1.2016
    çok güzel söylüyorsunuz yah sizi çok seviyom .D;);)

  24. ?-->ÖzGe <--? - 11.1.2016
    ADİL çok süper bence şarkılarıda güzel ama en çok gidemezsin şarkısı süper helal size adil seni sevyomm:Dsüpersiniz:$

  25. ibrahim - 11.1.2016
    dayı çok güzel

  26. beyza - 11.1.2016
    adil sana aşıqım yhaaaaaaaaaaaaaaaa :@

  27. özlem - 12.1.2016
    çok çokkkkkkkkkkkkkkkk güzel ben size hastayım

  28. B@H@R - 13.1.2016
    aliiii beni bitiriyosun yaa

  29. su - 13.1.2016
    ali seni çok seviyorum yaaa

  30. aLeyna - 14.1.2016
    süpérsiniz...( askımmm );):(

  31. RUKYETE - 14.1.2016
    ALİ ÇOK YAKIŞIKLISIN SESİNDE SÜPER YAAA TEBRİKLER EN GÜZEL PARÇAN ZALİM SEVGİLİ ÇOK GÜZEL MÜZİĞİ

  32. dj atesh - 14.1.2016
    yha ben bi türlü izleyemedim

  33. HİLAL - 14.1.2016
    Tüm sevipte acı cekenler süper bir sarkı herkese tavsiye ederim

  34. mc dilara - 14.1.2016
    ben sizin ençok divane şarkınızı seviyoırum

  35. mc dilara - 15.1.2016
    ben sizin ençok divane şarkınızı seviyoırum

  36. ft büşra - 15.1.2016
    :$ tek kelimeyle harika alika çok tatlısınn

  37. BeN Sizin bütün sarkılarınıza seviyorum ve özellikle divane oldum sarkınızı dahada cook seviyorum.MÜKEMMERL SARKILARINIZ VARR???

  38. BeN Sizin bütün sarkılarınıza seviyorum ve özellikle divane oldum sarkınızı dahada cook seviyorum.MÜKEMMERL SARKILARINIZ VARR???

  39. ERDİNÇ - 18.1.2016
    hellal olsun abeler ;) :T :$

  40. rabia demir - 18.1.2016
    sen bu şarkıyı söylüyorsun ya benim sevdigim kişiyi aklıma getiriyorsum dilerine saglık abi

  41. irem buket eda melek - 18.1.2016
    oooooooooooooooo yakişikli beyler hasta olduk sesinize valaaaa benim msn mi eklesene dertleşelim biraz dostum

  42. buket irem eda melek - 18.1.2016
    oooooooooooo yakışıklı beyler sesinize hasta olduk valaaaa msn nemi de eklesene dertleşelim biraz

  43. görkem - 19.1.2016
    siziçok seviyorum ve çok beğeniyorum sizi hep dinliyorum ve sizin çok büyük hayranınızım :$ :@

  44. rabiya - 19.1.2016
    ya süper vallahi helal yaa :)

  45. DjGönüLPrensİ - 19.1.2016
    herkes rap cı oldu ne iş bizdemi rap ımızı herkse susakmı ne yapsak sonra asık olan oluyo

  46. fatmanur - 20.1.2016
    süperrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!

  47. ecrin - 20.1.2016
    süpersinizzz

  48. dj cansu - 20.1.2016
    alika seni seviyorum süper sesin varya dinledim anda aşık oldum canım aşkım diye bilirmiyim bana ulaş alika

Yorum Yaz

Kişi yaptığı yorumdan kendisi sorumludur.

Son Yorumlar

Vampir, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçekten vampir olmak isteyenler instegramdan vampiriniz1 mesaj atsın ciddi olanlara yardım edebilir bana etti isime yarayacak bilgiler aldım sansını 13.11.2018
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Sana katılıyorum Ali koca haklısın AMA NE OLURSA OLUN UMUDUNUZU YİTİRMEYİN YITIRIRSENIZ KAYBEDERSİNİZ BİNEVİ PES ETMEK.. BEN ETMİCEM SIZDE ETME 13.11.2018
Vampir olmak isteyen bir kız, Vampir nasıl olunur? için;
MELEZ BANA İNSTAGRAMINI YAZ DEMİŞSİN AMA SEN VAMPİRMİSİN LÜTFEN GERÇEK BİLGİLER VER SENELERDİR VAMPİRLERİ ARAŞTIRIYORUM VE OLMAK İSTİYORUM LÜTFEN YARD 12.11.2018
teneb, Vampir nasıl olunur? için;
ali koca doğru söylüyorsun zaten bi vampir bu siteye neden girsinki volunterin vampir olduğuna hiçbir zaman inanmadım zaten kendilerince eğleniyorlar  12.11.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Şimdi bunlar arkadaşı kırıyolardı değil. şimdi bunlar arkadaşla dalga geçiyorlardı. Hemen yanlış anlamayın aq Vampir yapıcam onu diyorum deyil.  12.11.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Seksy sen neyin kafasını yaşıyorsun sjajsksjsj teneb senin yorumlarını okumuştum hatta sizin fanlariniz vardı XD teneb voluntrr fan yazan birileri var 12.11.2018
teneb, Vampir nasıl olunur? için;
ali uğraşmaya değmez herneyse bildiklerimizi birleştirbiliriz ben ciddiyim oyun olsun diye yapmıyorum gerçekten burda dalgasına yazanlar var sadece ci 12.11.2018
teneb, Vampir nasıl olunur? için;
neyin peşindesin ne yapmaya çalışıyorsun bu arada ben kızım haberin olsun buraya gelipte saçma sapan konuşma bir daha girme bu siteye yazma  12.11.2018
Tehmine, Vampir nasıl olunur? için;
Bende vampir olmak isterdim ama nasil? 11.11.2018
Tehmine, Vampir nasıl olunur? için;
Bende vampir olmak isterdim ama nasil? 11.11.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Birleşip araştırın hepiniz tek olmaz 10.11.2018
HELİN, Vampir nasıl olunur? için;
Klavye yanlış yazdı TENEB 10.11.2018
HELİN, Vampir nasıl olunur? için;
Yenen bende senle irtibata geçicem 10.11.2018
teneb, Vampir nasıl olunur? için;
death7xx instagram burdan yazabilirsin  10.11.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
Teneb, seninle iletişim kurabileceğim bir yer var mı acaba?  9.11.2018
teneb, Vampir nasıl olunur? için;
En son 2017 de falan işte bilmiyorum ne yapacagimi uzun sure gecti hala istiyorum vampir olmayi yani bu anlatamayacagim bir his yani öyle olmaliymisim 9.11.2018
blue, Vampir nasıl olunur? için;
teneb seni hatırlıyorum. bende eskiden beri yazıyorum bu siteye . ama artık yazmamın bir manası kalmadı çünkü cidden saçma sapan insanlar türedi . ne 9.11.2018
teneb, Vampir nasıl olunur? için;
uzun süredir yazmıyorum en son 2017 de falan yazdım ilk yazdığımda 16 yaşındaydım ve şimdi birkaç gün sonra 19 yaşima girecem çok hızlı geçiyor çok uğ 9.11.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Ayrıca konsey adına adlı kişi vampirlerin varlığının ortaya çıkmasını istemiyorsa neden konsey üyesiyle burdan irtibata geçiyor? burası herkeze açık 9.11.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Site ahalisi niye bu kadar küfür edip hakaret ediyorsunuzki hepiniz aynı şey için çalışıyorsunuz ayrıca burdaki herkez vampirlerle ilgileniyor ilgilen 9.11.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Siyah mum vardı önceden zaten kırmızı siyah mumlu vampir olma büyülerinden kalma .( 9.11.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Amına kodumun çocukları birde bunu deyip siteye sonra girebilirim iş hayatında yım ondan belki 2,3 gün siteye giremem şimdi konumuza dönelim bazı orus 9.11.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Rüyada değil Rum yetim hanesi dicekdim AMK klavyesi 9.11.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar eğitimci ve konsey aynı kişi sanırım büyüyü yaptım hâlâ insanım ne diyimki size. { İnstgram vampire_damon_salvatore } Artık benimle lütfe 9.11.2018
darkness, Vampir nasıl olunur? için;
melez instagram hesabımı veriyorum bana ulaş lütfen madness_6665. mesajını bekliyorum. 7.11.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Melez vampir olmak çok istiyorum ya nolur gerçekten vampirsen bana yaz instgram vampire_damon_salvatore instgram hesabıma bakınca zaten ne kadar çok o 7.11.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Melez vampir olmak çok istiyorum ya nolur gerçekten vampirsen bana yaz instgram vampire_damon_salvatore instgram hesabıma bakınca zaten ne kadar çok o 7.11.2018
666, Vampir nasıl olunur? için;
Melez seni bekliyorum belirttiğim hesaba yazman yeterli  6.11.2018
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
Melez yine veriyorum senle konuşmam lazım. heln5500 seni bekliyorum umarım hemen atarsın 6.11.2018
666, Vampir nasıl olunur? için;
Melez instagram kullanıcı adim _lilith0 burdan ulaş bana ben anında dönüş sağlarım  6.11.2018