Ana Sayfa » Videolar » Eurovision da Hadise!

Eurovision da Hadise!

hadise eurovision 2009 yarı final performansı

Bu yazı 1977 kez görüntülendi. hadise 2009, eurovision 2009, hadise izle, düm tek tek video, eurovision türkiye, eurovision şarkısı, crazy for you eurovision,
2.2.2016 Videolar

15 yorum var - Yorum Yaz

  1. GİZEM - 2.2.2016
    hadise çok güzeldi ama bozmuş ses gitmiş ztn kyafet berbat kot hali daha güzeldi o kyafetle çıkçağına pjamayla çıksaydı belki 2. olurdu çok üzgünüm hadise türkiye bunu düşünüyo ama yinede teşekkürler en azından 4. olduk :) işaallah seneye :)

  2. sena - 2.2.2016
    bence iğrençççççç ıyyyyyyyyy

  3. didem - 2.2.2016
    yha hadise ye morall olucağınıza neler söylüyosunus utanınn biras utanınn hasta halinizle qidin o kdar performans gösterebilinn bakalım hanginis ne yapııcak bakalım elinden geleni yaptı diyiceğinize neler diyosunus . helede sena sen sözlerine dikkat et türkiyenin arkasıında durun bras ! bence senin yaptığın yorumm iğrennç ıyyyyyyy ... hep söyledim yine söylüyorum helal olsun HADİSE !! :$:@

  4. ozge - 2.2.2016
    hadıse cok kıloluydun o kıyafetı cok mu aradın sesın ıgrenctı sesınden cok ıgrenc bı vucut sovu yaptın trt halın cok guzeldı herseyınle performansını kaybetmıstın kısacası turkıyeyı temsıl edemedın kemanıyla sov yapan norveclı alexandır superdı bu guzel yorumu sana yapmak ısterdık modacı yıldırım mayruk senı gıydırmelıydı modacın tamamen vasat ve zevksızdı SENDEN COK VOKALLER SOYLEDI sana kelımeler yetersız kalıyoooooo

  5. ozgennn - 2.2.2016
    hadise cok kıloluydun o ıgrenc kıyafetı cok mu aradın senden cok vokallerın soyledı performansın sıfırdı sesınden cok vucut sov yaptın trt dekı halın herseyıyle superdı bence senı yıldırım mayruk gıydırmelıydı modacın vasat ve zevksızdı kemanıyla sov yapan norvecli alexandır tek kelımeyle superdııııııı bu sozlerı sana soylemek ısterdık turkıyeyı temsıl edemedın kelımeler sana yetersız kalıyo

  6. dilek - 3.2.2016
    hadise iğrençti hatta iğrenç ne kelime iğrenç ve ötesi ondan çok vokalleri söyledi zaten tabi kendi sesiyle söylemek zorunda kalıncada iyice berbat etti

  7. gsgsgsg - 3.2.2016
    güzel ama kötü:););):(:(:D haaaaaaaaaahuuuuuuuuuuuu

  8. sümeyye - 3.2.2016
    hadise seni çook seviyorum bu hasta halinle gene oraya çıkıp şarkı söyledin seni tebrik ediyorum 4 düncü olsan da sen bizim kalbimizde birincisin ve hep birinci kalacaksın seni çoook seviyorum.....

  9. meliha - 3.2.2016
    seni seviyorum ve çok güzeldsin hadise :):@

  10. yagmur - 3.2.2016
    bu hasta halınle bıle 4. olduysan ıyı olsaydın acaba kacıncı olurdun guzeldı ama sesın hıç guzel degıldı sesı gectım sadece sahnede gobek swovu yaptın resmmenn

  11. eslem - 4.2.2016
    hadise sahne performansın çok güzeldi ama vokalistin sesi senden daha çok çıktı ayrıca seste oyleydı ama ne olursa olsun yıne cok guseldı ve tebrık ederım :$

  12. sevda - 4.2.2016
    cok süperdın ama sesın trt dekı gıbı cıkmadı olçsun hastaymıssın sen bızım gonlumuzun bırıncısısın senı sevıyorum :):)

  13. kevser akan - 4.2.2016
    şarkıları güzel ama giysisi bence kapalı olsun.

  14. kevser - 4.2.2016
    bence şarkısı güzel ama giysisi açık adam da iğrenç.ama ben kendini beyeniyorum.

  15. MaNGa - 4.2.2016
    bence manganın sarkısı ddahaada bi guzel ama hadısenın de hakını vererım bence

Yorum Yaz


Son Yorumlar

Voltuner, Vampir nasıl olunur? için;
saati 200 tek seferlik 100 geceliği 500 ben voltuner 18.8.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
hahaha chanelij adını kullanıyorum ergen aptal 18.8.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
hwjahahahahahah 18.8.2018
ölürümde islama inanmam, Vampir nasıl olunur? için;
Voltuner vampir felan değildir ergen bir trollcüdür Chanelde aptalın öndr gidenidir hiçbirşey yapamaz tehdit zaten korkağın yapacağı birşeydir adımıda 18.8.2018
Voltuner , Vampir nasıl olunur? için;
voltunerin amk 18.8.2018
Voltuner, Vampir nasıl olunur? için;
voltuneride sikim senide sikim beni bu dünyada öldürmek demek başınıza büyük bela açmak demektir 18.8.2018
Voltuner, Vampir nasıl olunur? için;
la bi siktirin gidin siz kim öldürmek kim orospu evlatları 18.8.2018
Volunter, Vampir nasıl olunur? için;
Ahhhhhhhhhhhhhh amım sulı ahhhhh yeyun benu yavrum ahhhhhhah ahahahahah  18.8.2018
Orias, Vampir nasıl olunur? için;
Chanel üzgünüm ama bir süre benim gözetimim altında endişe edilecek bir durum yok haberin olsun 18.8.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
... nickini kullanan şahıs seni bir yerden tanıyor muyum? Yoksa bana mı öyle geliyor? Volunterle herhangi bir bağlantın varsa ona, bana mesaj atmasını 17.8.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
Volunterin adına konuşan yaratık karşıma çıkmamak için dua etsen iyi olur gördüğüm yerde geberteceğim seni.  17.8.2018
Voltuner, Vampir nasıl olunur? için;
Herşeyi açıklıyorum ben şerefsizim vampir fela değilim sikin beni 17.8.2018
Damon, Vampir nasıl olunur? için;
ben sikerim yavrum 17.8.2018
Voltuner, Vampir nasıl olunur? için;
ay beni siken yokmu 17.8.2018
Aynur, Vampir nasıl olunur? için;
Volunter artık sitede değil mi 17.8.2018
Mucize, Vampir nasıl olunur? için;
grup açan veya açmayı düşünen var mı? 16.8.2018
APQ, Vampir nasıl olunur? için;
gercekten vampir yapacak birj varsa ulasin Face Abdullah Buyukeken foto av tüfekli 16.8.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Saol knk konuşma tarzından anladim senin olduğunu volunterin ağzı dili yok işte onun avukatlığını yapan bı kaç çöp çatanlar işte128514 bu sitede ben 15.8.2018
bilgin, Vampir nasıl olunur? için;
öncilkle alininsöyledigi yani yazdıgı şeyler yalan demek isterdim ama büyük bir kısmı dogru bubilgilerin ininmayanlar detaylı bir araştırmayürütürse o 15.8.2018
migel, Sevgi şeirleri azeri için;
seir super idi haladu yazana Belkede maraqlı deyil seninçün Telesme diyecem bil neye geldim Belke darıxmısan sende menimçün Bu gece men seni gör 14.8.2018
migel, Sevgi şeirleri azeri için;
seir super idi haladu yazana Belkede maraqlı deyil seninçün Telesme diyecem bil neye geldim Belke darıxmısan sende menimçün Bu gece men seni gör 14.8.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
İnstgram vampires_video Ventrue – Kraliyet Klanı (Ventrue) Gangrel – Hayvanın Klanı (Ennoia) Malkavian – Ay’ın Klanı (Malkav) Nosferatu – 14.8.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Vampirler üstün güçlere sahip olan gecenin efendileri olmalarına rağmen aslında acı çeken varlıklardır. Çünkü vampir olmak demek büyük güçler karşılığ 14.8.2018
patates, Vampir nasıl olunur? için;
vampirlere ilgisi olan arkadaşlar intagramdan bana ulaşabilirmi? grup kurmak istiyorum. instagramım: z.b_uftade mesajlarınızı bekliyorum arkadaşlar. 14.8.2018
patates, Vampir nasıl olunur? için;
vampirlere ilgisi olan arkadaşlar intagramdan bana ulaşabilirmi? grup kurmak istiyorum. instagramım: z.b_uftade mesajlarınızı bekliyorum arkadaşlar. 14.8.2018
İrem, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar vampirler gerçek mi bilmiyorum ama 18bin alemden bahsediliyor. Yani bu inanmaya biraz daha teşvik ediyor. Kimisi şeytanın işi ya da bilmem  14.8.2018
tarkan, Pastör ne demek? için;
pastör ün anlamı çoban demek 14.8.2018
Sinem, Vampir nasıl olunur? için;
Sesli güldüm valla ben vampirim diyen salalar bi ortaya cikinda o korkunç ve pis yuzunuzu gorek azindan eğlence cikar allahin aptallari:D 14.8.2018
Ali koca , Vampir nasıl olunur? için;
Beni öldürmek isteyen çok sahte vampir var dicekdim Notismim kullanılıp bana küfür eden olursa veya bana küfür eden olursa sevdiklerini 7 ceddesini s 14.8.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
... şimdi beni iyi dinle amına kodumun beyin yoksunu oruspunun evladı beni zaten konuşma sitilimden anlarlar bak şimdi bu yorumu benim yaptığımı anlar 14.8.2018