Ana Sayfa » Genel » Ctrl+Üstkrkt+n nasıl yapılır ?

Ctrl+Üstkrkt+n nasıl yapılır ?

ctrl+üstkrkt+n nasıl yapılır? buradaki üstkrkt, üst karakter yani shift anlamına gelir. ctrl+shift+n google chrome da gizli pencere açmak için kullanılır. ctrl+shift+t ise bir önceki kapatılan sekmeyi açmak için kullanılır

Bu yazı 58455 kez görüntülendi. ctrl üstkrkt, ctrl ve shift, yeni sekme, gizli sekme,
05.04.2013 Genel

21 yorum var - Yorum Yaz

  1. meliha - 19.07.2013
    nasıl yapıcam

  2. ayşe - 05.01.2014
    GÜZELLLLLLLLLLLL İ İŞİME YARADI

  3. ugur - 15.01.2014
    ctrl+shıft+n yapınç

  4. sanane - 26.03.2014
    ya ne kadar sacma ctr+üstkrkt+n ctrl shilft deseydi daha iyi

  5. sanane - 16.04.2014
    yapamadım

  6. eray - 10.05.2014
    ctrl-shift-n yapın gizli moda geçer saol

  7. yücel özden - 03.11.2014
    nasıl yapacağım bilemiyorum

  8. melikşah - 22.11.2014
    atı nasıl yapılır yaaa

  9. cevdet - 25.12.2014 01:29
    bunda yapamayacak ne var gençler en solta ctrl ve shift tuşuna basılı tutun sonra n tuşuna basın bu kadar basit. millet googleda arıyo bide bunu ya

  10. Mert Tekinkoç - 06.03.2015 21:23
    Teşşekürler

  11. barzan - 09.03.2015 15:39
    kız ayşe ne işne yaradı yoksa bakımıyormusun o şeylere evet evet bakıyorsun ve geçmişte görünmesinii istemiyorsun seni gidi sapık seni

  12. sss - 14.09.2015 16:17
    ctrl+h ı deneyin

  13. kiroooo - 27.10.2015 21:09
    kuze we

  14. mikail çatal - 06.11.2015 20:18
    çok yardımcı oldu allah razı olsun

  15. arzu - 19.1.2016 18:08:
    ben nasıl yapılır dedim,

  16. serhat - 22.9.2016 17:13:
    gecmişi karıştırmayalımmm

  17. dfdf - 15.12.2016 18:24
    aa msj gitti ;)

  18. vhjkss - 15.1.2017 13:49:
    neden acaba :)))))

  19. adana - 9.4.2017 16:37:0
    çoook iyi

  20. s - 6.6.2017 08:05:0
    tesekkrler

  21. pro - 16.6.2017 16:03:
    amk vledleri bu kadar salak olmayin amk ctrl+shift+n yapin sonra pornhub.com a girin ve stella cox un videolarini izleyinde rahatlayiiiinnn OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OHH oh OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Yorum Yaz


Son Yorumlar

killing, Vampir nasıl olunur? için;
Kurt sana inanmıyorum üzgünüm  21.1.2018
Kurt, Vampir nasıl olunur? için;
31 Ocakta dolunay olucak  21.1.2018
Kurt, Vampir nasıl olunur? için;
Ben kurt adamım şu ana kadar Türkiyede yaşıyan yüzlerce vampiri klanımla birlikte öldürdük sizde ölmek istemiyorsanız vampir olmayın 21.1.2018
123r, Vampir nasıl olunur? için;
BEN VAMPİR OLMAK İSTİYORUM EĞER BUNUN YÖNTEMİNİ BİLEN VARSA LÜTDEN YAZS8N BEN KANI ÇOK SEVİYORUM,KUZENİMİ AZ KALSIN ISIRACAKTIM BUNLAF HİÇ NORMAL DEĞİ 21.1.2018
killing , Vampir nasıl olunur? için;
giremedim üzgünüm konuyla ilgilenmeyen kişiler konuşma yapmasın burada bilgi alamaya çalışıyoruz 20.1.2018
Inanmayin, Vampir nasıl olunur? için;
Inanmayin arkadaslar benim babam 55 56 yaşında babama sordum vampirler var mi diye eskiden belki vardır dedi ama şimdi yoktur dedi film icabı dedi es 18.1.2018
Lilith, Vampir nasıl olunur? için;
Ve siz ukala dümbelekleri çıkışlar yan taraftan sizi oraya alalım 17.1.2018
Lilith, Vampir nasıl olunur? için;
Sizde idrak noksanlığı falan mı var? Bozuk plaklar sözüm size; gidin kendinize kol ayarı falan çektirin, daha da burada kafa ütülemeyin. Size kara maj 17.1.2018
Inanmayin, Vampir nasıl olunur? için;
Hı inanmıyorsan neden burdasın derseniz çünkü insanlar çok saf iyice saf ben öyle insanların ne yazdığını merak edip bakıyorum yoksa inanmıyorum yamya 17.1.2018
Ferhat9999, Vampir nasıl olunur? için;
Ya harbiden ciddi ciddi inaniyo musunuz?Maytap geçiyolar abi. 17.1.2018
Inanmayin, Vampir nasıl olunur? için;
Salak salak şeylere inanmayın arkadaşlar Kuranı Kerimde bir tek uzaylılar yazıyo kendinize gelin boşu boşuna günaha giriyorsunuz  17.1.2018
killing , Vampir nasıl olunur? için;
sizden bilgi almak istiyorum vampir de olmak istiyorum 17.1.2018
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
İrem verdiğin instagram adresi çıkmıyor ya da ismini yanlış ya da eksik yazmışsındır. 17.1.2018
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Killing ben 18 yaşındayım. adımı söylemem ama erkeğim. 17.1.2018
killing , Vampir nasıl olunur? için;
irem kaç yaşındasn ben de olmak istiyorum 17.1.2018
irem, Vampir nasıl olunur? için;
arkadaşlar sakın büyülere veya VC17 virüsünü kapmaya gerek yok nedeni saf kan olunmuyor saf kan ailelerden gelen birşey ve illa vampir olmak istiyorsa 16.1.2018
dolunay, Vampir nasıl olunur? için;
siz salak mısınız vampirlerin yada kurt adam mıdır nedir onların var olup olmadığını sadece ve sadece (ALLAH)bilir sonuçta hepimizi yaratan o 16.1.2018
nil acar, Vampir nasıl olunur? için;
vampir olunca aynalarda gözükülüyomu ? 15.1.2018
nil acar, Vampir nasıl olunur? için;
bende bir vampir olmak istiyorum ama uçabilecekmiyim uçmayı gerçekten çok istiyorum . herşeyi yaparım vampir olmak için 15.1.2018
killing , Vampir nasıl olunur? için;
vampir olmak istiyorum ve inanıyorum Ravnos adını öğrenebilir miyim bir de yaşını ciddi ciddi bu konu hakkında muhabbet etmek istiyorum vampir olmayı 14.1.2018
killing , Vampir nasıl olunur? için;
Yine çok sağol ilerde dönüşmeyi ben de istiyorum büyüyle ancak şeytanla anlaşma yapılabilir bence ve senden bir bedel ister şu sitede dediğin gibi çok 14.1.2018
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
+♢¥•¤ii kullanıcı adlı arkadaş her kimsen bilmiyorum ama ben vampirim diyen çok oldu sitede. O yüzden kimseye inanasım gelmiyor( kanıt haricind 13.1.2018
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Killing beni dönüştürecek kişi Safkan seninle alay etmiyorum yasin küçük olabilir bu dalga geçilecek bişey değil 13.1.2018
+◇¥•¤¡¡, Vampir nasıl olunur? için;
□¤~■•hello !◇●¤ ¥□▪¤▪ yazilarimi ceviriyorum turkceye #●□◇♧ SIRLARIMIZI KIMSEYE SOYL 13.1.2018
killing , Vampir nasıl olunur? için;
yaşım küçük biliyorum alay edebilirsin ya da küçümseyebilirsin sorun değil benim için seni dönüştürecek kişi safkan mı peki özelse cevap vermek istem 13.1.2018
killing , Vampir nasıl olunur? için;
yaşım 15 yazamadım üzgünüm çok sağol yardımın için vampir olursun inşallah benim de hayalim hayallerini gerçekleştir  13.1.2018
Helin, Vampir nasıl olunur? için;
siz salakmısınız vampir demek başka dogru belki bundan sonra kimse size bir şey yapamıcak ama sizin geleceginizi şeytanla dost yapacaksınız kendinizi  13.1.2018
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Gül instadan yaz gizemli_001 adlı hesabıma diğer hesaplarımı kapattım  13.1.2018
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Gül nerden msj Attın bana msj gelmedi  13.1.2018
gül, Vampir nasıl olunur? için;
ravnos ben sana mesaj attım müsait olunca konuşalım  13.1.2018