Ana Sayfa » Genel » Ctrl+Üstkrkt+n nasıl yapılır ?

Ctrl+Üstkrkt+n nasıl yapılır ?

ctrl+üstkrkt+n nasıl yapılır? buradaki üstkrkt, üst karakter yani shift anlamına gelir. ctrl+shift+n google chrome da gizli pencere açmak için kullanılır. ctrl+shift+t ise bir önceki kapatılan sekmeyi açmak için kullanılır

Bu yazı 52401 kez görüntülendi. ctrl üstkrkt, ctrl ve shift, yeni sekme, gizli sekme,
05.04.2013 Genel

21 yorum var - Yorum Yaz

  1. meliha - 19.07.2013
    nasıl yapıcam

  2. ayşe - 05.01.2014
    GÜZELLLLLLLLLLLL İ İŞİME YARADI

  3. ugur - 15.01.2014
    ctrl+shıft+n yapınç

  4. sanane - 26.03.2014
    ya ne kadar sacma ctr+üstkrkt+n ctrl shilft deseydi daha iyi

  5. sanane - 16.04.2014
    yapamadım

  6. eray - 10.05.2014
    ctrl-shift-n yapın gizli moda geçer saol

  7. yücel özden - 03.11.2014
    nasıl yapacağım bilemiyorum

  8. melikşah - 22.11.2014
    atı nasıl yapılır yaaa

  9. cevdet - 25.12.2014 01:29
    bunda yapamayacak ne var gençler en solta ctrl ve shift tuşuna basılı tutun sonra n tuşuna basın bu kadar basit. millet googleda arıyo bide bunu ya

  10. Mert Tekinkoç - 06.03.2015 21:23
    Teşşekürler

  11. barzan - 09.03.2015 15:39
    kız ayşe ne işne yaradı yoksa bakımıyormusun o şeylere evet evet bakıyorsun ve geçmişte görünmesinii istemiyorsun seni gidi sapık seni

  12. sss - 14.09.2015 16:17
    ctrl+h ı deneyin

  13. kiroooo - 27.10.2015 21:09
    kuze we

  14. mikail çatal - 06.11.2015 20:18
    çok yardımcı oldu allah razı olsun

  15. arzu - 19.1.2016 18:08:
    ben nasıl yapılır dedim,

  16. serhat - 22.9.2016 17:13:
    gecmişi karıştırmayalımmm

  17. dfdf - 15.12.2016 18:24
    aa msj gitti ;)

  18. vhjkss - 15.1.2017 13:49:
    neden acaba :)))))

  19. adana - 9.4.2017 16:37:0
    çoook iyi

  20. s - 6.6.2017 08:05:0
    tesekkrler

  21. pro - 16.6.2017 16:03:
    amk vledleri bu kadar salak olmayin amk ctrl+shift+n yapin sonra pornhub.com a girin ve stella cox un videolarini izleyinde rahatlayiiiinnn OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OHH oh OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Yorum Yaz


Son Yorumlar

khatrine, Vampir nasıl olunur? için;
vampir olunmanın bir yöntemi daha var bir vampir size kanızı içittirir ve sizin öldürmesi gerekir sonrada uyanınca kanla beslenip vampir olursunuz  27.6.2017
Aley, Vampir nasıl olunur? için;
Bugün rüyamda melez vampirdim süperdi ya rüyada yaşamak istedim bir an 😂 26.6.2017
ISIMSIZ, Vampir nasıl olunur? için;
aynen çok zaman kaybı yaz sonuç ee aglıcaksınız neredeyse 26.6.2017
pamuk, Vampir nasıl olunur? için;
SONUÇ YOKKİ  26.6.2017
volunter bi oku ya. , Vampir nasıl olunur? için;
Offf. Vampir olmak istiyorum 26.6.2017
Y, Vampir nasıl olunur? için;
Vampiler kendilerini açığa vermezler.... 26.6.2017
Pamuk, Vampir nasıl olunur? için;
Bitkide volunter sorabilirmiyim? neden hiçbir gelişme yok en son bir ay önce miydi yazdıklarıma okuyup hic cvp yoktur hatta gelişmelerde yok.Burdan da 26.6.2017
Pamuk, Vampir nasıl olunur? için;
Bitkiden volunter sorabilirmiyim neden hiçbir gelişme yok en son bir ay önce miydi yazdıklarıma okuyup cvp yoktur hatta gelişmelerde yoktur. Burdan d 25.6.2017
volunter bi oku ya. , Vampir nasıl olunur? için;
Benim istagramım. ..... Aleynatilkifanpage lütfen msj at 25.6.2017
volunter bi oku ya. , Vampir nasıl olunur? için;
Lütfen instagramını ver lütfen 25.6.2017
Volunter, Vampir nasıl olunur? için;
skype adım Zafir Khan 25.6.2017
King of vampire, Vampir nasıl olunur? için;
Volunter bi ses ver be artik skype verirmisin  25.6.2017
Volunter, Vampir nasıl olunur? için;
taki kaybolan binlerce vc17 nin örümceklerdede bulunduğu öğrenilene kadar söylediklerinde haklısın ve bir vampir kendi kimliğini tamamen gizlediği sür 24.6.2017
Vamprist, Vampir nasıl olunur? için;
Öncelikle vampirlerin hakkında araştırma yapılmalı. Ben vampirlerin olduğunu biliyorum. Ama ispatlayamam. Bir vampir olsa bile neden kendini böyle sit 24.6.2017
Volunter, Vampir nasıl olunur? için;
sende ilk once adam ol sikimin kafası soktumun hakan balamiri kimin ne yapacagina karisamazsin millete avukatlik yapma yavşak kimse kimseyi burda zorl 24.6.2017
Sude.O, Vampir nasıl olunur? için;
Tsmam len diyosunuz ya hani o zaman nerdeyseniz balikesir merkeze ucun gelin oldumu feyilsiniz iste vampir vampirseniz elin abicim 24.6.2017
Sude.O, Vampir nasıl olunur? için;
Busuru erkek kiz var bence burasi sevgili bulma yeri olsun sjsjj 24.6.2017
VampirleriSiksinler, Vampir nasıl olunur? için;
Allahinizimi seviyosunuz seytanimi amq sizde hicmi beyin yok git fln iyi oluyo ha size hic sikmde bile diil ha bebeler sizi amq gecmisiniz ben varmpir 24.6.2017
VampirleriSiksinler, Vampir nasıl olunur? için;
Amq sizi kim yaratti allah lan mallar gotunuzmu kaktida vampir olmak istiyonuz siz bok bukursunuz olm hepsi sahte gidin derslerinize calidin mallar is 24.6.2017
gizli, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçekten inanıyormusunuz? Bana hiç inandırıcı gelmiyorda. Gerçekten vampirlik diye birşey olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca şeytan ne alaka o zaman vampi 23.6.2017
King of vampire, Vampir nasıl olunur? için;
Ulan madem satanistlik seninne isin var bu sitede beyin yoksunu cahil  23.6.2017
King of vampire, Vampir nasıl olunur? için;
Volunter örümceğin ismi hala aklimda skype verirmisin seninle konusmak istedigim seyler var  23.6.2017
sanane, Vampir nasıl olunur? için;
pis satanistler bence bu vampirlik işi tuzak bu satanislik aklınızı kaçırmak istiyorsanız akıllı hastanesine gidebilirsiniz bichslar piçler angutlar  23.6.2017
Pamuk, Vampir nasıl olunur? için;
Bundan hep yazıyorsunuz hiç bir sonucu yok sadece konuşmalar eski konuşmaları kimse bilemez anca kanıt olarak istiyor ve diğer sosyal ağlardan hiç yaz 23.6.2017
Sude.O, Vampir nasıl olunur? için;
Şelale face varmi? 22.6.2017
Sude.O, Vampir nasıl olunur? için;
Aynn aq inanmiyosan git 22.6.2017
Volunter, Vampir nasıl olunur? için;
kimin torunusun bilmem ama sözlerine dikkat et hayatında duymadığın sözleri duyarsın ilk ve son uyarım haa açık adres vermekle birşey değişmiyor özele 22.6.2017
DR.Billy Bucheli Ramirez, Vampir nasıl olunur? için;
Bir böbrek sat. Hayat kurtarın ve para kazanın. Hayatını kurtarmak için böbrekini satmak istiyor? İyi bir fiyata bir böbrek satmak için bir fırsat mı  22.6.2017
VampirSikenTürk, Vampir nasıl olunur? için;
Volunter pici gel acik adres vereyim gorelim vampirligini siz kan emiyosaniz bizde OSMANLI TOKADI atıyoruz yeğen BIZ KI ULU HAKAN ABDULHAMID HAN IN TO 21.6.2017
VampirSikenTürk, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçek bi vampir asla kendini ifşa etmez neyin kafasi orospu cocuklari milletin aklini yikamayin once bi insan olun sonra vampir olursunuz amina kodum 21.6.2017