Ana Sayfa » Videolar » Ahmet Kaya - Bahtiyar Video Klip

Ahmet Kaya - Bahtiyar Video Klip



Bu yazı 1060 kez görüntülendi. ahmet kaya, bahtiyar, bahtiyar,
7.2.2016 Videolar

9 yorum var - Yorum Yaz

  1. fıtına - 7.2.2016
    helal

  2. zeynep - 7.2.2016
    var mı be senin gibi yüz senin gibises kurban olurum sana ben canımın içi sana vatan haini dienler utansın seni sürgün edenler utansın sen ölmedin hep varsın SENİ SEVİYORUM HEMDE COK SEVİYORUMMMMMMM1

  3. angaralı keş - 7.2.2016
    dinleyince intaar etmek istiyorum belki ahmet abimizin yanına giderim o zaman:@

  4. BERFİN - 7.2.2016
    YERYÜZÜNE SENİN GİBİ ADAM GİBİ ADAM BİRİ DAHA GELİCEKMİ ACABA ÇOOOOK MERAK EDİYORUM...SENİ HEP DİNLEDİM VE HAYATIMIN SON NEFESİNE KADAR DA DİNLİYCEM SANA SÖZ VERİYORUM BAHTİYAR..

  5. baran - 7.2.2016
    tekkelimukemel :(

  6. emrah - 8.2.2016
    insana insanlıgı anlatan ve insanı yaşama baglayan adam ahmet kaya saygıyla anıyorum onu hep özleyecem

  7. kadir - 8.2.2016
    ağ ağ ahmet sen salaydın sana türküyeyı feda ederdık be

  8. bahtiyar - 9.2.2016
    ahmet baba seni çk ama çk özledik be şuan yaşasaydın neoluru

  9. kralbenim - 9.2.2016
    bu adam gibi adam yok şarkı türkü söyleyen yok ;)

Yorum Yaz


Son Yorumlar

ecrin nisa yanık, Cami minaresine bakarak yön bulma için;
canım bayıldım. 11.12.2017
t5rsyju, Cami minaresine bakarak yön bulma için;
cıu2e 8ltvq80t3tyt 11.12.2017
gizli, Vampir nasıl olunur? için;
lütfen instegramdanda ulaşabilirsiniz eli3456 instegram hesabım bu lütfenn çok önemli numaramı tekrar veriyorum 0505 996 0189 11.12.2017
gizli, Vampir nasıl olunur? için;
numaramı veriyorum lütfen irtibata geçin 0505 996 0189 11.12.2017
güzeliik , Vampir nasıl olunur? için;
saçma saçma konuşmayın allah aşkına fraklı yodamısın nesin siktir git mk  11.12.2017
Agora Baba, Vampir nasıl olunur? için;
Yok öyle bir zırva, yazılanlar da külliyen uydurma. 11.12.2017
Kemale, Vampir nasıl olunur? için;
VC17 virüsünü nasil bulunur? 10.12.2017
ali, Cami minaresine bakarak yön bulma için;
Tay 10.12.2017
Agora Baba, Vampir nasıl olunur? için;
Ravnos, ne demek insan kafasına koymuş ise kaldırır vücudu..? Tekke baba türbesine çevirdiniz ulan burayı. Biri der mum yakacaksın pentagrama oturacak 9.12.2017
Fraklı yoda, Vampir nasıl olunur? için;
Benimle sevişecek yok mu? 9.12.2017
Fraklı yoda, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçek vampir sevişelim mi? 8.12.2017
güzelill, Vampir nasıl olunur? için;
evet tabikide içtim ama artık icemiyorum ne kadar dayanirim diye kendimi deniyorum gül 8.12.2017
Fraklı yobaz, Vampir nasıl olunur? için;
Güzellik sevişelim mi? 8.12.2017
Gerçek Vampir, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba arkadaşlar, eğer gerçekten vampir olmak istiyorsanız dediklerimi harfi harfine eksiksiz uygulamanız lazım. 1-) Bu ritüeli yapmanız için ayı 8.12.2017
gül, Vampir nasıl olunur? için;
Ravnos yazdıklarının hepsini okudum tabiki inanmak istiyorum sonuçta buraya bu amaçla yazıyoruz ama yinede kanıt olmadan tam emin olamıyorum kanıtlama 7.12.2017
güzelill, Vampir nasıl olunur? için;
kullanmıyorum ver açınca msb aticam sana  7.12.2017
Alber, Vampir nasıl olunur? için;
Sen versen olurmu  6.12.2017
Güzeliil, Vampir nasıl olunur? için;
Bu arada ben 19 yeni girdim  6.12.2017
Güzeliik, Vampir nasıl olunur? için;
Alper ve gül ben biraz zor anladim dusa girdigim bi gun ben sicak suyu cok severim o gunde kis ayindaydik isten cikip gelmistim eve isin tuaf yaniysa  6.12.2017
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Dilerseniz iletişim kuralım bildiklerim ve bildiklerinizi birlestirelim ortak bir karara varalım. Birlikte hareket edelim sizinle.çünkü vampirim var a 6.12.2017
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Bu arada anlattıklarım yalan değil inanmayabilirsiniz ben efendiligimi bozmuyorum inanıp inanmamak konusunda size baskı yapamam. Ama yazdıklarım son d 6.12.2017
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Isırarak dönüşüm zor da olsa mümkün. Üstüne basa basa söylüyorum vücudun kaldırırsa zehiri dönüşürsün kaldırmaz ise ölürsün. VC 17 virüsü insan kafası 6.12.2017
..., Vampir nasıl olunur? için;
ve vc17 virüsünü kullanmak cesaret değil belki bir başlangıç belkide bir sondur yani bir karardır cesaretle hiçbir alakası yok hayata yeniden başla ya 6.12.2017
..., Vampir nasıl olunur? için;
ve ısırarak dönüşmek kesinlikle yok sadece 1 istisna dışında ve o istisna sadece saf vampirlere özgü mavi ay gecesidir bu durum yasaklanmıştır bütün v 6.12.2017
..., Vampir nasıl olunur? için;
benden bukadar doğruları bilmek herkesin hakkı yalan ve yanlış anlatanlar ve bunlara inananlarıda kendi hallerine bırakın 6.12.2017
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Kral eğer ben gidersem bana 5000 euro vericekmis aylık. Tabi vampirimin aldığı para miktarı bir hayli yüksek suan bankada 1 milyon doları var. Yemek  6.12.2017
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Alber yanlış biliyorsun. Valla benim vampirim Türk aynı senin benim gibi gayet te yakışıklı çok çekici. Ve kol saatide takıyor hiçbir Yan etki yapmıyo 6.12.2017
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Türkiye suan (vampirler ile birlikte ) dünyanın en iyi ve en güçlü ülkesidir. Çünkü dünyada en fazla Safkan olanlar türkiyedeler ve devlete çalışıyorl 6.12.2017
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Size msj olarak kanıt ta atabilirim ama vampirimin resmini atamam izin vermiyor kendisi (yasak olduğundan dolayı) ve kendisi Safkan suan 10 yıllık va 6.12.2017
Ravnos, Vampir nasıl olunur? için;
Baharda karadul geliyor ve istediğim bir tür olup İspanya'ya yol alicam. Ayrıca 4-5 kişiyi de dönüştürsün demiş kral benden için. Her dönüştürdüğün ki 6.12.2017