Ana Sayfa » Videolar » Yeter Artık Gönül

Yeter Artık Gönül

sesi harika mutlaka izleyin. (bu kıza aşık oldum)

Bu yazı 2733 kez görüntülendi. amatör şarkıcı kız, amatör ses, şarkıcı kız, amatör kız, amatör, gitarlı şarkı, yeter artık gönül, gitar videoları,
8.1.2016 Videolar

39 yorum var - Yorum Yaz

  1. engin - 8.1.2016
    slm bunasıl biyetenek yaaa helalsana tebrik ederim

  2. fatmanur - 8.1.2016
    sper yaaaa sper ses gzl show gzl ne olsun daha tbrkler:)

  3. md - 8.1.2016
    mükemmel

  4. sümeyy - 8.1.2016
    tek kelimeyle MÜKEMMEL. :@

  5. kerem - 8.1.2016
    harika ötesi

  6. ergun - 9.1.2016
    mükemmel ötesi:)

  7. ESRA - 9.1.2016
    SeS SüpPPEr KIzda SÜppEERR Eee DaA Ne OlSuNn:$::@

  8. berk - 9.1.2016
    bende aşık oldum ..(( seside kendside çok qüzel allah yolunu açık etsin:)

  9. sema - 9.1.2016
    berbat

  10. rabiŞşşş - 10.1.2016
    süpersinnn canım inŞ devamıda qelirr:)

  11. mete - 10.1.2016
    ne yazikki dewami yoq kiz bu şarkıyı söledikden 1 saat sonra ölmüş

  12. ömer - 10.1.2016
    slm senin sesin senden gözel ama sende harikasın istermisin senle arkadaş olmamı istersen sele konuşmak isterim gerçekten harikasınj çok gözel sin umarım senle birgön karşılaşırız inşala birgön ben şöri olsam benden sana 100 puan bay:)

  13. mete - 10.1.2016
    ömercim dediğimi anlamadın herhalde facede millet nededi duymadınmu hiç bu kız bu şarkıyı söyledikden sonra mefda olmuş gitmiş biliorum süper kız sesi ondan süper ama gitmiş

  14. yoqq - 10.1.2016
    abla yakıyo ya bu ne ses erevisionda katılsa 1, olur yemin ki ;)

  15. berke - 11.1.2016
    :$ endisi kadar seside çok güzel mükemmel ve kendi bestesimi acaba

  16. yıldız - 11.1.2016
    nasıl ya gercekten oldumu yazık ya

  17. kayhan - 11.1.2016
    ya ciddimisinizzz gerçekten öldümü bu güzel insann

  18. osman - 12.1.2016
    allah rahmet eylesin:

  19. gurbet - 13.1.2016
    ya bu kız saka gıbı tatlı beaa

  20. kumsal - 13.1.2016
    ben buna güzel derim işte süpersin kardeşim süper ama ölmüş falan ne iş

  21. selcan - 14.1.2016
    allah rahmet eylesin hemde çok çok üzüldüm ya

  22. tuğba - 14.1.2016
    allah rahmet eylesin ölmüşse eğer güzel kızmış

  23. hakan - 14.1.2016
    çook ıyı olmus hıç kımse bır sanat kara olmus dıyemez agzına yuregıne saglık :$

  24. süleyman - 14.1.2016
    çok güzel sesi var ve içten söylüyor:(:D:S:$:@

  25. berkin - 15.1.2016
    arkadaşlar böyle birşey yok o kız ölmemiştir,bu bir asılsız haberdir ismi melikedir merak edenlere söylüyorum

  26. boyfriend - 15.1.2016
    çok güzel olmuş...tebrik ederim.

  27. ezel - 15.1.2016
    bence sen vazgeç bu sevdadan:

  28. ayça - 15.1.2016
    şarkı çok güzel çok beyendim dinlerken ağladım helal sana ya süper:@:$:$:$:$:$:$:@:D

  29. özlem - 16.1.2016
    şarkı çok guzel amaa yorum pek guzel deyil yınede başarılar dilerim

  30. EZGİ - 16.1.2016
    YAAAAA SESİN COOK GÜZELL TABİ SENDE BENDE ŞARKI SÖYLÜYORUM AMA SESİM SENİNKİ KADAR GÜZELMİ BİLMİYORM

  31. ilknur - 18.1.2016
    süperrrrrrrrr söylenecek fazla bişey yok

  32. ferhat - 18.1.2016
    yüreyine saglık kolay kolay beyenmem ama gerçekten çok içten söylemişsin çok beyendim helel olsun sana

  33. gözde - 18.1.2016
    helal olsun sana gerçekten çoooooooook güüüüüüzel olmuş

  34. yalnız efe - 19.1.2016
    wallah arkadalar çokk güzelllllllllll gerçekten helel olsun allah razı olsun

  35. deniz - 19.1.2016
    çoq SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  36. eda - 19.1.2016
    kızda çok güzel seside allah rahmet elesin cnm ya

  37. harbiden hayran kaldım yani ya bende muzisyenım olanaklarımaz ımkanlarımız olsaydıda sızınle bır düet yapabilseydik keske tebrik ederim sizi devamını beklerım

  38. merve - 20.1.2016
    iğrenç bi sesin var şarkında iğrenç

  39. ayşenur - 20.1.2016
    tek kelimeyle harika tebrik ediyorum sesini geliştirmeni tavsiye ediyorum bu bukadarla kalmamalı harikaydın tatlım

Yorum Yaz


Son Yorumlar

Elifsu, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaslar merhaba 8 yasindayim ben arkadasim irem 4 yasinda arkadasim elif 5 yasinda biz vampir olmayi cok istiyoruz cunku sevmedigimiz insanlarin ka 19.7.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Samira yazdığın yazıları okumadan geçtim okuyup senin seviyene inemem :D 19.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Fraklı yobaz ananı bacını karını kızını çolunu çoğunu 7 ceddeni sevdiklerini sülaleni seni sevenleri sana Allah'ın selamını verenleri gelmişini geçmiş 19.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
İsmimi kullanan ananı bacini karını kızını çolunu çocuğunu 7 ceddeni sevdiklerini sülaleni seni sevenleri sana Allah'ın selamını verenleri gelmişini g 19.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Anamı da sikin 😂👏 19.7.2018
Ali koca , Vampir nasıl olunur? için;
Sitede bir organ mafyası eksikti oda oldu bravo😂👏  19.7.2018
Van Helsing, Vampir nasıl olunur? için;
Ali çok hayal kuruyorsun. 19.7.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba, şu anda Amerika Birleşik Devletleri 'nde böbrek nakli için 2 böbrek bağış ihtiyacı vardır. kan bağış için bize ulaşın, size telafi edilecekt 19.7.2018
Sinan Olays, Vampir nasıl olunur? için;
Aymazlık Yapmayın! Vampir olup ne yapacaksınız! Gidip Ders Calisin! Bos Yapmayin! A  19.7.2018
Bedük, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar ben Bedo, Düdük satmaya çalışanlara inanmayın! Külli’yen yalandır! Aldıracak sonra Düt-Düt DüD-DüD düdük öttürtecek! yapmayın yaptırtmayın! 19.7.2018
Düdükhan Rarlacı, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar buradakilere inanmayın! gereken malzemeler düdük, ve ali koç racon kesilyor adındaki bir video! 19.7.2018
yagmur3, Vampir nasıl olunur? için;
arkdlar mailim yanlıs yazmısım 16 yasındayım ıstnbulda benı vampır yapack kişileriarıyorum cok fazla fılm ızledım bilgi edindim 2017 de mesela mısırda 19.7.2018
yagmur3, Vampir nasıl olunur? için;
mrb arkdslar gercekten bende vampır olmak ıstyorm ne olrsa olsn lütfen bana anltın birlikte büyü yapablrz annemle babam ayrı annemle yasıyorum ve ıste 19.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
bu arada bende size meraklı diğilim zaten bazı sebeplerden instagrama 1 giriyorum 1 giremiyorum. sırf siteye aliye haber vermek için giriyorum çünkü o 19.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
ışılsu asıl sen siktirgit kızım azımı açtırma benim mala bak amk salağı ya mal mısısız nesiniz yukarıdaki kişinin ben olmadığım bariz belli tabi sen s 19.7.2018
Fraklı yobaz, Vampir nasıl olunur? için;
Ali koca müslümanım diye geçinirken yanlışlıkla anana geçirmişim kusura bakmayacan artık 19.7.2018
Mehmet girgin, Vampir nasıl olunur? için;
Beyler mahallede vampir bi kız var ben bunu nasıl sikerim? 19.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
^*^* knk bana instgramdan ulaşsana bu arada yukardaki samira deyil ismini kullanmışlar yazıklar olsun size küfür etmeye deymezsiniz harbiden neyse dal 19.7.2018
^*^*, Vampir nasıl olunur? için;
bu kafayla bir şey olmaz bunlardan sitenin konusu mu değiştide ben mi bilmiyom lütfen şu siteyi doğru düzgün kullanın bu arada vampirleri merak edenl 18.7.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Amk site salaklarla doldu 18.7.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Aynen çok yemişsin belli oluyor. 18.7.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Samira siktir git. Dalga geçmek için gelmişsin siteye boş boş konuşuyosun. 18.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
arkadaşlar ben bir kahpeyim götten amdan ağızdan burun feliklerimden göz kornealarımdan parmak aralarımdan çok zorlarsanız da kulaklarımdan yarrak ala 18.7.2018
incicivampir316952, Vampir nasıl olunur? için;
ben de vampirim arkadaşlar yaklaşık 4 senedir yapmanız gereken götünüze kazık sokup gece yatmanız sabaha kalabilirseniz vampirsiniz tebrikler iyi 31le 18.7.2018
inciwashere, Vampir nasıl olunur? için;
Ben vampirim gercekten adim kont drakula 0. Drakula nin ogluyum yasim 495839485849384729238 inanmayanlara buyuyu anlatirim ve sizde 84847388347883 yas 18.7.2018
Kadir, Vampir nasıl olunur? için;
Kan necis ve haramdır. Ehli sünnete caiz değildir. Bunun ihtilaflı bir yanı da yoktur. Unutmayın Allah katında her şer amelin muhakkak bir cezası olac 18.7.2018
Altınışer, Vampir nasıl olunur? için;
Vampir kuzenimi siktim soruları alayım 18.7.2018
Markovic, Vampir nasıl olunur? için;
selam aradıgım şeyi bulamadım vampir olan biri varsa beni ısırabilir mi acaba lütfeenennn bende olmak istiyorum benim ne eksiğim var ????????????  18.7.2018
Ekrem Kalın, Vampir nasıl olunur? için;
İzmir içi pasif vampirler yazsın 18.7.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
saçma sapan yorum yapanlar yapmayın küfür etseniz bile ettiğiniz için öyle olmuyorlar konuyu daha fazla cıvıtmadan adam akıllı yazın 1 gram beyinle do 18.7.2018