Ana Sayfa » Videolar » Vur kadahi ustam

Vur kadahi ustam

vur kadehi ustam süper ses amatör kız

Bu yazı 1836 kez görüntülendi. amatör şarkıcı kız, şarkıcı kız, vur kadehi ustam, amatör kız, amatör ses, süper ses,
20.2.2016 Videolar

7 yorum var - Yorum Yaz

  1. ceza - 20.2.2016
    :$:@ valla ben böle ses görmedim duymadım mühteşem bi ses yemin ederim sanatçılardan daha güzel söylüyor bende bu kız sanatçı olmayı hakediyor ::::: ha bu arada çok güzelsin ve güzel olduğun halde sexi sinde canım benimle çıkarmısın

  2. derya - 20.2.2016
    eline su dökemez sanatçıyım diyenler kurban olsunlar sesine herkese dinletiyorum dinleyenin diline dolanıyor allah yolunu şansını ve bahtını açık etsin allaha emanet ol

  3. SONAY - 20.2.2016
    Kardeşim 41 kere maşallah . İnşallah iyi bi yerlere gelirsin

  4. UGUR - 20.2.2016
    BUKIZ 10 NUMARA :$

  5. TuqCé - 20.2.2016
    KıSâcâ SüpéR :$:S:$

  6. fiko - 21.2.2016
    süpersin o kadar muhteşem sesin varkı maşşallhhh.helal olsun sana herkesin gözü ve kulagı ses dysun ya harikasın en az 100 defa dinlemşimdir abartmıyrm .

  7. fiko - 21.2.2016
    ya inanın ki dinlemeye doyamıyorum sıladan falan dinlemiyrum bin basarsın be sılaya flan süpersin ya süper işden geliyorum hemen seni dinliyorum son ses ne kadar dinlesem doymuyorm arkadaş ya sıla ses duysn ses senı kutlyorm alnından öpüyrm ya

Yorum Yaz


Son Yorumlar

merve, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçekten bilgisi olanlar bana instagramdan yazsın. Hesabım: @v.oidwaldorf . Ben vampirlere inanmıyorum ama olanlar olabilir cringe şeyler yazılsada o 16.10.2018
edward, Vampir nasıl olunur? için;
bad.vampire.34 sana 2 şey sorucam 1. si sen nasıl vampir oldun.2. si sen insanları vampire çevirebilir misin. 16.10.2018
selin, Vampir nasıl olunur? için;
bad.vampire.34 lanet sizinle beraber derken ne demek istdin ve bn sana inanmıyorum 16.10.2018
bad.vampire.34, Vampir nasıl olunur? için;
ve bu arada vampirim diyenler tamamen yalancılar öyle büyük kabileler yokdünyada sadece 3 vampir var benimle beraber 4 tane 2 si afrikada yaşıyo 1 tan 16.10.2018
bad.vampire.34, Vampir nasıl olunur? için;
merhaba arkadaşlar ben 27 yıldır vampirim hiç yaşlanmadım 16 yaşımda vampir oldum 28 yıldır 16 yaşındayım vampir olmak istiyosanız vc17 virisü lazım b 16.10.2018
HELİN, Vampir nasıl olunur? için;
Meryem seni anladım.Meryem neden yetkim yok dedin.c sana karşı teorilerim var.Meryem keşke sosyal hesaptan konuşsak.Ama seni anlıyorum.Meryem kaç yaşı 16.10.2018
meryem, Vampir nasıl olunur? için;
bakın sizinle konuşamam hesap gibi yerlerden ama buradan sorarsanız cevap veririm 16.10.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
Zeita evet skype’ım var ismini verirsen sana ulaşabilirim.. 16.10.2018
vampirolmakistiyorum, Vampir nasıl olunur? için;
Vampirleri nasıl biliyorsun tanıyor musun .arkadaslar bilgiler için burdan değilde bir hesap üzerinden konuşsak lütfen  16.10.2018
vampirolmakistiyorum, Vampir nasıl olunur? için;
Meryem sana nasıl ulaşabiliriz acaba lütfen bi hesap adresi falan verir misin instagram yada e mail  16.10.2018
Lisa, Vampir nasıl olunur? için;
Ya ne salak düşünceler128514.Yok vampirmiş yok virüs ile vampir olunurmus yok biri vampir olmuş allah için saçma sapan konuşmayın 128529 15.10.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
Volunter, senden haber almayalı aylar oldu. Keşke iyi olduğunu ummaktan ve dua etmekten başka şeyler yapmama izin verseydin. 15.10.2018
Blackblood, Vampir nasıl olunur? için;
Benim agzımda surekli yara cıktıgı icin hic bir sekilde gecmedi ve son a yegenimin bacagı kanadıgından emmistim sonrasında yaralarım gecti agzımdaki h 15.10.2018
Şeytanın avukatı , Vampir nasıl olunur? için;
Yok mu vampir yapacak olan biri :( 15.10.2018
heyy, Vampir nasıl olunur? için;
benimde vampirler hakkında bilgilerim var onlarla yakın arkadaşım eğer bu konuda ciddi olanlar bana x_kralice_q instagram hesabından yazsın benimde ço 15.10.2018
Zeita, Vampir nasıl olunur? için;
Chanel,skype hesabın varsa ordan konuşabiliriz. 15.10.2018
meryem, Vampir nasıl olunur? için;
iznim diyecekken bilgim dedim eğer sorular varsa sorun yetkim oldukça cevaplarım 15.10.2018
meryem, Vampir nasıl olunur? için;
bakın size anlatılan tüm hikayeleri unutun vampirler vardır. Bunu size kanıtlayamam vampir miyim bunu da söyleyemem biraz bilgim var size biraz bilgi 15.10.2018
HELİN, Vampir nasıl olunur? için;
Merve ınstgramını vermiştim. VE haklısınGhhy Vampirler kendilerini belli etmez ama başı boş dolaşan vampirler yapabilir. Klanları yok. VE eyer va 15.10.2018
Ghhy, Vampir nasıl olunur? için;
Bakın, hepiniz birşeyler uyduruyorsunuz. Ama gerçekler böyle değil Vampir olmak kolay birşey değil. Ben vampir değilim ancak vampirleri biliyorum.  15.10.2018
edward, Vampir nasıl olunur? için;
Emre ve Whiteroses ikinizde gerçekten vampir misiniz bize vampir olduğnuzu inırabilir misiniz...  15.10.2018
Whiteroses, Vampir nasıl olunur? için;
Evet arkadaşlar bende vampirim ve vampirler mal olduğu için zaten kendilerini açığa çıkarırdı kendinize gelin xkjcjffk parmak kanı emmeyle vampir olun 15.10.2018
Emre, Vampir nasıl olunur? için;
Merve ben vampirim gerçekten iNanmıyorsan inanma ama büyüyle yapılıo malmısın sen 15.10.2018
merve, Vampir nasıl olunur? için;
Ay siz iyi misiniz baştan sona üşenmedim okudum hepsini ama büyü falan siz şaka mısınız he vampirler var sizde oldunuz büyüyle iğneyle bakın tam şuan 15.10.2018
Doğuş , Vampir nasıl olunur? için;
Lütfen bende vampir olmak istiyorum (beni bekle) lütfen nasıl olucanı söylermisin kararım kesin lütfen bana ulaşın instagram hesabım(doguskiray) lütfe 14.10.2018
Samu, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaslar herkes istediğini olsun karismiyorum saten sizin elinizde olup olmamak. 14.10.2018
Yalana gel, Vampir nasıl olunur? için;
Meryem kiz sen nesin? 14.10.2018
heyy, Vampir nasıl olunur? için;
biraz bilgi veririsen iyi olur neye karşı kendimizi korumamız gerektiğini bilmeliyiz en azından  14.10.2018
meryem, Vampir nasıl olunur? için;
üzgünüm konuşamam yetkim yok ama biraz bilgi verebilirim o kadar 14.10.2018
heyy, Vampir nasıl olunur? için;
meryem sana nerden ulaşabilirim ? 14.10.2018