Ana Sayfa » Videolar » Tripkolic - Gidemem Senden Video Klip

Tripkolic - Gidemem Senden Video Klip



Bu yazı 3059 kez görüntülendi. tripkolic, gidemem senden, gidemem senden,
27.12.2015 Videolar

116 yorum var - Yorum Yaz

  1. mutlu müjdat - 27.12.2015
    mükemmel yhaa:@

  2. deniz - 27.12.2015
    süperrrrrrrrrrrrrrrrr:@:@:@

  3. KartaL - 27.12.2015
    mükemmel bir şarkı:$

  4. sewdalıkız - 27.12.2015
    yha bu kızı sewmiorum (hatta nefret ediorum)ama bu şarkı manyak bLdR....

  5. DELİ KIZ - 27.12.2015
    SÜPER BU ŞARKIYA BAYILIYORUM ... HE SEVDALI KIZ SEN ONU SEVMİYOMUŞUN HATTA NEFRET EDİYOMUŞSUN ODA SENİ SEVMİYODUR ZTN EMİN OL :(

  6. osman - 28.12.2015
    Offff.Aşqmsni özledim gidemem senden....

  7. serseri - 28.12.2015
    seda sana bayılyorum şarkıda mükembel yolun zçık olsun bu arada sevgilin çok şanslı senin gibi arkadaşı olduğu için:S

  8. BANU_BUSE - 28.12.2015
    ÇOK SÜPER Bİ ŞARKI ÇOK BEGENİYORUM

  9. sevde - 29.12.2015
    benim en sevdiğim sanatçı trip kolic ve bu şarkısına da bayılıyorum gözlerini yeşilini özledim ve sonu gelmez şarkısında resmen ağlıyorum arkadaş

  10. alican - 29.12.2015
    amq tripkolik hastasıyım bu şarkısıda güzeldi başarılar dilerim ;)

  11. kübra - 29.12.2015
    çok güzel olmuş o kadar bayıldım ki inanamassınız

  12. ~~Ozan~~ - 29.12.2015
    alanya piyasasında ne kadar piyasa araba warsa sen çalıyosun süpersin abaa;):$

  13. ogusan - 30.12.2015
    superrrrrrrr yaaaaaa sana bayılıommmmmmm yaaaaaaaaa :);):(

  14. aynur - 30.12.2015
    harika ya çok güzel:$ :@

  15. MAVİŞ - 30.12.2015
    :)TEK KELİME İLE SÜPER:)

  16. Hamza - 30.12.2015
    Selam BeN Hamza CoK gUzEl sArKıLrIn sEnI BEgEnIyOrUM yAs 14 ADANA/CEYHAN :):):)

  17. irem su - 30.12.2015
    Senın Sarkılarını Cok Sevıyorum Tatlım Bayılıyorum sana Saclarında Spr Senın gıbı nsl ünlü oluruz bea:))

  18. şeyda nur - 31.12.2015
    şarkı süper yhaaaa harika bn bu şarkıyaaa bayışıyorum yhani sadece bu şarkısına değil tüm şarkılara seni çok sewiyorum seda abla inşallah bu yorumumu görürsün facebookta seni ekledim umarım gerçeksindir salı günü doğum gününmüş kutlu olsun seni seviyorum istanbul/beyoğlu ayrıca senin yanında eşlik den arkadaşın yada sevgilin süperisiniz bir gün beoğlunda çıksalına gel beklerim (mekansızqençlik)de hemn bizi gösterriler :$;):D:@

  19. yeliz - 31.12.2015
    sprrrrrrr ya çk seyrum tam beni anlatyo srakıları ve sevgilimi onu çk sevyrmm askm seni seviyorummmmmmmmmmmm

  20. esra feyizzzz - 31.12.2015
    yha süber bi şarkı yhaaaaaa tek kelimeyle süberr çook bağendimm:$:$

  21. yoq - 31.12.2015
    yha bn bu şarkıyı nasıl indiricem tam 3 gündür indirmeye çalışıyorum yardım edermisinis;):$

  22. serseri reis - 31.12.2015
    yha seni çok seviyoruz konser ver artık yha

  23. berkay - 1.1.2016
    şarkı süper yha..bir konser versen balıkesirde anlamadım gitti... gl ver şu konseri yha.........:$:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:

  24. cansın - 1.1.2016
    btnem süpersin yaaa :(:$:@

  25. hatice - 2.1.2016
    çok süperrrrr:$

  26. yasar - 3.1.2016
    manyak parça buuuuuuuuuuuu;):$:S:D:(;):@

  27. sude - 3.1.2016
    bu şarkı çok güzel burdan bütün sevdiklerime gitsin;)

  28. ferhat - 3.1.2016
    bence de cok guzel bu sarkı fundaya armagan edıyorum

  29. ferhat - 3.1.2016
    cok super sarkı bence tum sevdiklerime gelsin....:

  30. bsue - 3.1.2016
    manyak bi parça arklar :$:$:$:$:$:$:@:@:@:@:@:@

  31. isimsiz - 4.1.2016
    bence bu parça var ya süper ya çok begendim:$:$:$:$:$:$:S:S:S:S:S;););)

  32. pelin - 5.1.2016
    tek kelimeyle süper bir sarkı

  33. irem - 5.1.2016
    süperrrrrrrrrrrrrrr çok begendim:@:@:D:)

  34. lina azra - 5.1.2016
    bnc şarkıda güzel kızda güzel tripkolic sizi çoook seviyom bayılıyorumm:):):):@:@:@ bravooo:@

  35. sümeyye - 6.1.2016
    favori bu şarkı ya bence herkes dinlemeli

  36. dilek - 6.1.2016
    çokkkkkkkk güzel şarkı bu şarkıyı muhammede söylaeyeceyim emnim o da sewinicek:$:$:$

  37. dj vedat - 7.1.2016
    çok güzel ama benim gibi söylü yemez :$:@;)

  38. melis - 8.1.2016
    süper ötesiiiiiiiiiiiiiiiiii

  39. tripkolic_selin - 10.1.2016
    çok çok harikaaaaaaaaaaaaaaaaa:$:$:$:):)

  40. ertugrul - 10.1.2016
    öok güzel şarkı

  41. berke - 10.1.2016
    hem kız süper hemde şarkı eğer çıktığın yoksa burdayım bende mc mehmet akkurt kaldırımın başında yotubedenaç

  42. mc memet - 11.1.2016
    yanlış anladı beni ünüversitede terk etti kızı yanımda görümce gitti sevgilim yok aşkım ben mehmet mc mehmet akkurt

  43. dj kalpsizzzzzz - 11.1.2016
    tripkolic süpersinnnnnnn ;)

  44. çılgın dostlar - 11.1.2016
    şarkılarının güzelligi gibi sende çok güzelsin tripkolic....

  45. şüheda - 11.1.2016
    çok güzel ;) tek kelimeyle harikaaaaa

  46. öznur - 11.1.2016
    tripkolice yakışır böyle şarkılar

  47. ali - 13.1.2016
    tek kelimeyle süper

  48. çınar - 13.1.2016
    aaaaaaa hayır gidemem senden gitme uzaklara beni terketmeee kopamam senden

  49. seda - 13.1.2016
    süperrrrrrrrrr

  50. fatma - 14.1.2016
    bence çok güzel bi şarkı benden haydara gitsin bu şarkı onu çok seviyorum

  51. yasemin - 14.1.2016
    ben ztn hastym bu şarkıya ya

  52. GAMZE - 14.1.2016
    AĞZA BAK AZA

  53. elif gülce perensews - 14.1.2016
    süperrrrrrrrrrr yaaaaaaaaaa 10 NUMARA

  54. BUSE - 14.1.2016
    benim en sevdiğim şarkı bu ama bide konyada konser versen koşa koşa gelirim

  55. qankisllerrrr - 15.1.2016
    :) tripkolic seni çoq sewiozz bütün şarkılarını ezbere biliozzz:$

  56. ilayda - 16.1.2016
    çok güzel bir şarkı tüm şarkılarınızı ezbere biliyorum erkek arkadaşlarımlada söylüyoruz iyiki varsınız sizi çokkkk seviyorumm:$ :@ :(

  57. bensu - 16.1.2016
    ben ve göksu meryem senin hayranınız hayatında mutluluklar

  58. semanur - 16.1.2016
    ya bu tripkolicin şarkılarına bayılıyorum ya özelliklede bu şarkısına

  59. arif - 16.1.2016
    en manyak engüzel şarkı bende tripkolic

  60. arif - 17.1.2016
    ççççççççççççooooooooookkkkkkkkkkkkkkk mmmmmaaaaanyyyyyyyaaaaakkkkkkk bbbbuuuu şşşşşaaaarrrrrrkkkkıııı aaarrrkideşler

  61. ekin - 17.1.2016
    bence özgürlügü,aşkı,hüznü,sokak hayatını anltan tripkolicccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

  62. mustafa - 18.1.2016
    çok güzel süpersiiiiiiiiiiiiiiniiiiizzzzzzzzzzzzzz seni çok seviyorum

  63. Kübranur - 19.1.2016
    Süper bi şarkı :@ :$ :$ :@ :( ;) :) :$ :@

  64. adige pşaşe - 19.1.2016
    süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  65. irfan - 19.1.2016
    bence bu şarkı cok güzel gelen gecen bence bu şarkıyı dinlemeli o kadar güzel bu şarkı ilayda abla özelikle sen bu şarkıyı hic sevmiyom,n hadi herke4se iyi akşamlar byy

  66. ALEW - 20.1.2016
    süperrrrrrrrr bir şarkııı ve bunu unutmayın sizi çok sewiyorum

  67. sacide - 20.1.2016
    abi ben zeynep ve irem dokdemir tripkolicin hastasıyız...

  68. MC_U - 20.1.2016
    bu kızın canli sesını duyan bıedaha dınlemz 4 tane mıkserden ben gecsem kral olurum senı bıtıren kendınsın kızm grubundan kopmıyacaktın kaos tan selamlar

  69. büşra - 20.1.2016
    bayıldım,süper yaaaaa SENİ ÇOK SEVİYORUM

  70. bihter - 20.1.2016
    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  71. bihter - 21.1.2016
    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  72. bibi - 21.1.2016
    süper çok seviyorum tripkoliği

  73. bibi - 21.1.2016
    süper çok seviyorum tripkoliği

  74. halil - 21.1.2016
    SÜPER OLMUŞ

  75. halil - 21.1.2016
    SÜPER OLMUŞ

  76. berk rido - 22.1.2016
    harıkasın seda ıste rap bu

  77. berk rido - 22.1.2016
    harıkasın seda ıste rap bu

  78. deniz - 22.1.2016
    süpersinnnnnnniz lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:))))))))))))))))))))))))))))XD

  79. deniz - 22.1.2016
    süpersinnnnnnniz lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:))))))))))))))))))))))))))))XD

  80. irem - 22.1.2016
    süper

  81. irem - 23.1.2016
    süper

  82. azize - 23.1.2016
    süperrrrr

  83. azize - 23.1.2016
    süperrrrr

  84. beyzoşş - 23.1.2016
    tek kelimeyle harika yaaa :$ :ı

  85. crazy aşık - 23.1.2016
    yhh bu şarkılar manyak bisey yhhh :)

  86. ipek - 24.1.2016
    hayatta en cok sevdiğim allah bir annem 2 tripkolic 3 dür cok seviyorum düettt yapmak cokkkkkkkkkkkkkkk isterdimmmmmmmmmm ;)

  87. gözde - 24.1.2016
    süper ya

  88. crazy özün - 24.1.2016
    süper bir şarkı tripkoliğe bayılıyorum manyaklar walla süpersinnnnnnn

  89. serseri güzelim - 24.1.2016
    superinde üstündesiniz bığavoo

  90. mero - 24.1.2016
    excellent :$ :@

  91. ecem - 25.1.2016
    tripkolic sen harikasın şarkılarından en çok sonu gelmezi seviyorum

  92. lale - 25.1.2016
    süpersniz ben en çok gözlerinin yeşilini özleidmi seviyorum

  93. reyhan - 25.1.2016
    büşarkı bana acılarımı hatırlatoyor ama yinede çoooooooooooook ama çok güzel

  94. emmar - 25.1.2016
    guzel olmuş xd?

  95. AYNUR - 25.1.2016
    ÇOK GÜZEL SEVGİLİMLE BARİŞTIK BU ŞARKI İÇİN TRİPKOLİK ÇOK TŞ

  96. mesut - 26.1.2016
    ya seda hayatım bu parçanda çok harika canımsın ;) :$

  97. dilan buse - 26.1.2016
    seni çok seviyoruz samsunda konser ver hemen gelirim şarkıların çok güzel resimlerin harika sen çok güzel bir kızsın sevgilin varmı

  98. elif - 27.1.2016
    seni çook seviyorum tripkolic adanada ne olur konser ver.

  99. NARİN VE NURİ - 27.1.2016
    BU ŞARKI BNDEN BÜTÜN ERDOĞANLI SEVDİKLERİME GİTSİN

  100. kübra - 28.1.2016
    tripkolic sana hastayım yah sni çoq seviyorum...

  101. ömer - 28.1.2016
    tripclik in bütün şarkılarına hastayımmmm mesela gidemem senden gözlerinin yeşilini ...

  102. mnyqerkan - 28.1.2016
    şarkıya bayılıyom yaaaaaaaaaa:@

  103. GAMZE ÇEVİK - 29.1.2016
    beni anlatıyo bu şarkılar süper bi gurup severek hergün dinliom harıka

  104. gökhan - 29.1.2016
    :$ SeNi GüNdE 500 dEfA dİnLiYoRuM aMa BıKmIyOrUm ÇüNkÜ bEnDe BoĞıMlIlIk yApTıN:$

  105. ali mustafa - 29.1.2016
    çok güzel söylüor aynı benimsewgilim gibi sewglim in adı melike buda melikeye gitsin melike seni çok seviyorum aşkımmm

  106. ali mustafa - 30.1.2016
    ben bu şarkıyı çk seviyorum bu şarkı aşkım melike ye gönderi yorum melike yeee ;)

  107. Yig0 Em0 - 30.1.2016
    Çok süper Böyle Devam Em0 Olalı böle bi şarkı görmedim TripKolic Hastasıyım

  108. özgür - 30.1.2016
    işte gençlik dediğiniz budur arkadaşlar / offff tripkolic/ bu kız çıldırmış olmalı yinede tebrikler tripkolic/ bu yorum bu şarkıyı dinleyenler ve dinyemeyenler için

  109. talya - 31.1.2016
    çok güzel bi şarkı resmen insanın içiçni açıyoooo.hayatı anlatıyoooçsevgiyi ve aşkı anlatıyooo yaniii öleee ayriyeten tribcolic mayagıyımmmmmmmmmmmm.....

  110. aynur - 31.1.2016
    Güzel Bir şarkı iyi :@

  111. byn orjinal lisely - 31.1.2016
    şarkıyı faceme yollayın

  112. şeyda nur - 1.2.2016
    tripkolic süpersin cnm yha seni çok seviyorum derste dersi değil wcye gidip seni dinliom çok seviyorum seni bi tanesin sen yha tüm şarkıların çok güsel :):):):):):):):):):):):):):):):)):):)

  113. ela - 1.2.2016
    aynı ablasına çekmiş

  114. serseri - 1.2.2016
    şarkı çok güzel aşıık olanlara tavsiye ederim

  115. sereseri - 2.2.2016
    en sendigim sanatçı tripkolic çokkkkkkk seviyorummmmm tümmm şarkılarına bayılyorummm

  116. hande - 3.2.2016
    cok güzel şarkı trpıkolihi cok seviyorum yaaaaaaaaaa<3<3<3=)

Yorum Yaz


Son Yorumlar

Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Amk site salaklarla doldu 18.7.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Aynen çok yemişsin belli oluyor. 18.7.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Samira siktir git. Dalga geçmek için gelmişsin siteye boş boş konuşuyosun. 18.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
arkadaşlar ben bir kahpeyim götten amdan ağızdan burun feliklerimden göz kornealarımdan parmak aralarımdan çok zorlarsanız da kulaklarımdan yarrak ala 18.7.2018
incicivampir316952, Vampir nasıl olunur? için;
ben de vampirim arkadaşlar yaklaşık 4 senedir yapmanız gereken götünüze kazık sokup gece yatmanız sabaha kalabilirseniz vampirsiniz tebrikler iyi 31le 18.7.2018
inciwashere, Vampir nasıl olunur? için;
Ben vampirim gercekten adim kont drakula 0. Drakula nin ogluyum yasim 495839485849384729238 inanmayanlara buyuyu anlatirim ve sizde 84847388347883 yas 18.7.2018
Kadir, Vampir nasıl olunur? için;
Kan necis ve haramdır. Ehli sünnete caiz değildir. Bunun ihtilaflı bir yanı da yoktur. Unutmayın Allah katında her şer amelin muhakkak bir cezası olac 18.7.2018
Altınışer, Vampir nasıl olunur? için;
Vampir kuzenimi siktim soruları alayım 18.7.2018
Markovic, Vampir nasıl olunur? için;
selam aradıgım şeyi bulamadım vampir olan biri varsa beni ısırabilir mi acaba lütfeenennn bende olmak istiyorum benim ne eksiğim var ????????????  18.7.2018
Ekrem Kalın, Vampir nasıl olunur? için;
İzmir içi pasif vampirler yazsın 18.7.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
saçma sapan yorum yapanlar yapmayın küfür etseniz bile ettiğiniz için öyle olmuyorlar konuyu daha fazla cıvıtmadan adam akıllı yazın 1 gram beyinle do 18.7.2018
hardfuckervampire, Vampir nasıl olunur? için;
I read some of the topics which was written by different people that claim they are vampires but it is bullshit! My roots are coming from 15th Century 18.7.2018
Abdulrahman İnci, Vampir nasıl olunur? için;
Ben 626 yıldır vampirim hala 24 yaşındayım 1368 doğumluyum Osmanlı da düşük rütbeli bir askerdim 1392 yılında ısırıldım o zamanlar yıldırım bayezid t 18.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Başkasıyla evlendi bu arada neyse ölüm listeme girdiniz biz ne kadar aç kalsakda paraya hiç bir zaman tapmadik bu kadar ne bokluk varsa siz Müslümanım 18.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Van helsing Hulusi baldırı çıklak sizi yaratanı sikim oruspunun evlatlari ananisi bacinisi 7 ceddenisi sizi selam verenleri gelmişinizi geçmişimizi ço 18.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
abdulrezzak lütfen beynini çok zorlama canısı 3 gr. bişey var onuda burda heba etme yok yani ben seni düşündüğüm için söylüyorum yanlış anlama beni :d 18.7.2018
Abdulrezzak İnci, Vampir nasıl olunur? için;
Millet sadece kızlar vampir olabiliyor ilk önce benim yanıma gelip çok seri bir şekilde sakso çekecekler sonra taşşaklarımı ellerine alıp dil darbeler 18.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
adımı kullanıp da yorum yapan arkadaş :) kız kardeşin becersin seni anladin? huur çocuğu.. ya ne maloz bi insansın lan başta ben olmak üzere bu sited 18.7.2018
Hulusi baldırıçıplak, Vampir nasıl olunur? için;
Anan kaça veriyo lan ali koca topu 200 e bıraksın bize grup girecez anana bak yağlı müşteri kaçırma ha 😉😙 18.7.2018
~~~~, Vampir nasıl olunur? için;
Artik bu siteyi amacı dışında kullanmayı bırakın burda bizler bilgi aktarımı için burdayiz başka yerde yapın kavganızı baydı. 18.7.2018
Van Helsing, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçekleri söylediğim diye mi küfür ediyorsun  18.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
İsmimi kullanan kendini anlatıyorsun sanırım boş insansın farkında mısın neyse ben amacıma ulaşicam saten senide bulurum ve o gölgelerin arkasında sak 17.7.2018
Ali Koca, Vampir nasıl olunur? için;
Bu arada ben zaten orospu çocuğuyum annem gecelik 350 tlye çalışıyor öyle köşe mahalle orospularından değil harbi harbi çok güzel ve iyi bir orospudur 17.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Van helsing sevdiklerini sikim oh be rahatladım ddd😂😂😂😂 seni sevenleri de sikem ha seni nirvananin en tepesine oturtim 17.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Lan Gine hangi şerefsiz arkadaşın ismini kullandi artık isimlerimizi kullanıp bizi kütülemeyi bırakın neyse artık umurumda diyilsiniz saten vampir yap 17.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
ali knk amımı dizime indir götten çak bana şeftali gibin amcığıma koy lütfen çok azdım sürtüğün yap beni kucağında hoplat saçımı topuz yapıp asıl götü 17.7.2018
Van Helsing, Vampir nasıl olunur? için;
Hiçbiriniz vampir olamıyacaksınız. 17.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
ya içinizde ESENYURT/İSTANBUL' da oturan var mı? (sallamayın vala anlarım söylim .dd)  17.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
ali knk şimdi benim durumlar birazcık karışık instagrama bi giriyorum bi giremiyorum kb. bu arada vampir olmak için 17 yaşında mı olmak gerekiyomuş an 17.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Laf sokan terlikçi anne merinet görünmez hayalci bunlar 10 dk aralıklı yazmış yani hepsi tek bir kişi yeter artık size küfür etmeye deymez dicemde yuk 17.7.2018