Ana Sayfa » Videolar » Onur Koç - Bozuyorum Yeminimi

Onur Koç - Bozuyorum Yeminimi

hazal bozuyorum yeminimi şarkısına onur koç tan yorum

Bu yazı 170520 kez görüntülendi. onur koç şarkıları, yeminim, bozuyorum yeminimi, hazal,
10.02.2015 Videolar

57 yorum var - Yorum Yaz

  1. yagmur murseloglu - 04.04.2015 16:17
    COK GUZEL HARIKA BIR PARCA SOZLERI COK ANLAMLI

  2. elif - 27.12.2015
    :) :):):):):)bu şarkı bence süper hep dinliyorum

  3. gizem - 27.12.2015
    sensin inanılmaz güzel süpersin

  4. esra - 27.12.2015
    ya çok güsel sölüson başa alıp alıp tekrar dinliyorum bütün sölediğin şarkıları

  5. metin - 27.12.2015
    abi gerçekten çok güsel söylüyosun 1 numarasın:@:@:@

  6. rümeysa - 27.12.2015
    bu şarkı bence çok güzel şarkın:$

  7. gizem - 28.12.2015
    TEK KELİMYLEEEE SÜPERSNNNNNNNNN::

  8. İMREN - 28.12.2015
    SÜPER LANN:$:$

  9. esmer - 28.12.2015
    sesin güzel hiç sıkılmadan ve durmadan dinliyorum söylediğin şarkıları özelliklede kurşun ve yüreğimden uzaklardayı :$:@

  10. betgirllife - 28.12.2015
    ya bu onur koç gerçektende süper ekranlara çıkan sesiz sanatçılar oluyo bunun gibilerde amatör olarak kalıyo işte......

  11. zeynep - 28.12.2015
    ya diyecek hiç bişi bilmiyorum! çok güsel şarkııı:@

  12. gamze - 29.12.2015
    süper yaa...:$

  13. gülsüm oğuz - 29.12.2015
    ya gerçktn sn çk güzl yorumlamssn harika snin şrkını bna kuzenm dnletmışti en gzl şarkında yureğim yanar bde gıderm supersın sn ya gazianteptn selamlar:@:@

  14. hazal - 29.12.2015
    seni kelimelerle anlatamam allah yolunu açık etsin muhteşem insan...

  15. turguthan - 29.12.2015
    kardesim sesin çok güzel bende amatör şarkıcıcyım seni severek dinliyorum tekrarr başarılarr;)

  16. ZuHaL - 29.12.2015
    sesin harika onur keşke senı tanımış olsaydım benle birlikte sölemenii isterdim emin ol harika olurduu allah yolunu açık etsin kardeşim bnm

  17. FaTiH - 30.12.2015
    abi bnm sesim sana çok benziyo keşke bnmle düet yapsan.. neyse abi şarkıların süper benden daha fanatiğin olamaz çok hayranım sana..başarılar çok çok :$

  18. adnan çelik - 30.12.2015
    onur abi sözüm söz senin gibi olucam

  19. onurkolik - 30.12.2015
    onur seni choq sewiyorum yha bitanesin cabam bosuna qaliba yha offf

  20. özge - 30.12.2015
    gerçkten çok hoşssun onur sesin çok güsel eğitilebilirr başarılar dilyorumm

  21. zeynep_42 - 30.12.2015
    oofffffff yaa esin süper her gun hep seni dinliyorum keşke seni daha yakından tanıma imkanım olsaydı ya offf başarılar dilerim yolun acık olsun

  22. tansu - 31.12.2015
    cok qüZeL seSin ve saRkıLarN waR :)

  23. kübra - 31.12.2015
    gerçekten şarkılarında sesinde tek bir kelime ile muhteşem... :)

  24. ŞEYDA - 31.12.2015
    şayet ist konserine geldim eylenebilecegimi sanmıyordum ama SAHNEN VE SESİN SÜPER YOLUN AÇIK OLSUN VALLA SENİ TELEVİZYONLARDADA GÖRMEK İSTERİZ:))))

  25. Asqım onur - 31.12.2015
    onurr Asqım ßitanemm süperr söyLrmiisnn seni çok sewiyorum bunu hiç unutmaa s.Seviyorum ßitanesi

  26. melike - 31.12.2015
    dinledigim en ama en güzel şakı ve en güzel ses

  27. ismail - 1.1.2016
    gercekten güzel sölüyo

  28. tuqce - 1.1.2016
    süpeeeeeeeeeeeerrr yhaa tek kelime yorum bile yapamıorum yaniii sewıorum seni onurrrr süpersin basarılarının dewamını diliorum

  29. tuqce - 1.1.2016
    süpeeeeeeeeeeeerrr yhaa tek kelime yorum bile yapamıorum yaniii sewıorum seni onurrrr süpersin basarılarının dewamını diliorum

  30. ipek - 1.1.2016
    bu şarkıyı çok sewoyum çok güzel demşsn demet akalndanda gzel diyon

  31. ipek - 1.1.2016
    bu şarkıyı çok sewoyum çok güzel demşsn demet akalndanda gzel diyon

  32. ela - 2.1.2016
    tek ve tek kelimeyle süper ve diğer şarkılarında

  33. ela - 2.1.2016
    tek ve tek kelimeyle süper ve diğer şarkılarında

  34. eren - 2.1.2016
    çok güzel ;)

  35. eren - 2.1.2016
    çok güzel ;)

  36. nurhayat - 2.1.2016
    çok gzl yha artık hep sizi dinliyoorum:);):)

  37. yaz gülü - 3.1.2016
    sesin çok güzel kardeşim yakında düğünüm olacak ilk dansımı senin şarkınla etmeyi çok isterdim ama imkansız.özellikle candamarımsın parçası bitirdi beni ya çok içten okuyorsun yüreğine sağlık inşallah bi gün seni hakettiğin yerde görürüz

  38. neslihan - 3.1.2016
    süpersin

  39. selmali - 3.1.2016
    İşTe bU YaA. YoK BöLE BiŞi yOk bÖlE Bi sEs..

  40. burak - 3.1.2016
    onn numara helal sana :$

  41. ArZu - 3.1.2016
    SES SÜPER İLKKEZ YURTTA ARKADAŞIMIN TELEFONUNDAN ELİNİ TUTMASAM ... ŞARKINIZI DİNLEMİŞTİM VE ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ SİZİ İLKKEZ O ZAMAN TANIDIM YANİ SESİNİZİ SONRA İNTERNETTEN DİĞER ŞARKILARINIZI DA DİNLEDİM ONLAR DA ÇOK GÜZEL BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM

  42. Ezgi - 4.1.2016
    ses, gtar, şarkılar HARİKA btn şarkılarnın hayranıyım süpersn :)

  43. oğuz - 4.1.2016
    yolun açık olsun kardeşim

  44. fatmanur - 4.1.2016
    abicim tek kelimeyle süpersin

  45. Esma - 4.1.2016
    qok güzel video dinledikce icim gidiyor bnim sevgilimi nekdr cok sevdgini anliyorum .......c..e ..

  46. fatma - 4.1.2016
    ya çokk güzel sölüosun süpersin .d.d.

  47. gülhan - 5.1.2016
    masallah onur koc her telden calıo yha onuda sarkılarınıda cookkkkk sevıyormm

  48. esram - 5.1.2016
    katılıyorum arkadaslar sesıde sarkılarıda cok guzel

  49. qamZe - 5.1.2016
    şarkıları ılk dınledıqım andan ıtıbaren bende ole bı yer aldı kı ne gerıde bırakabılıyorum nede ılerıye tasıyabılıyorum kalbımın bı noktasına ısledı sesı yureqı.. kısacası kendısı o hayatımda tanıdıqım en mukemmel kısı o kdar ıcten soyluyorkı sarkılarını benı alıp oyle noktalara goturuyrkı ıyıkı varsın.!! asla soylemekten vazqecme...!!!!

  50. cansu - 5.1.2016
    onur cnm cok guzel söyluyorsun sarkıların beni derinden etkiliyo bende gitar calıyorum gitarla calınan butun sarkılara bayılıyorum seni cok seviyorum bu yolda ilerlersen ileride cok buyuk insan olursun inş biliyorum sarkılarını ve sesini cok begeniyorum k.i.b cok tatlısın bu arda

  51. zeynep - 5.1.2016
    tek kelimeyle harikasınnnn

  52. hande - 6.1.2016
    harika yaa çk beğendim tek kelimeyle süper allah yolunu açk etsin inş

  53. ARZU - 6.1.2016
    SESİN ÇOK GÜZEL SÜPERSİN KİM TUTAR SENİ

  54. burcu - 6.1.2016
    sesin çok güzel dinledikçe kendimden geçiyorummmmmmmmmm süpersinnn

  55. songul - 6.1.2016
    manyakkk şarkkkıııııııııı fese oturmadığım içinnn burdayıııımmmm onur koç tan vazgeçilmezzzzzzz:)

  56. hatice - 6.1.2016
    yaa gerçekten çok güzel basarilar canimmm:)

  57. tayfun - 7.1.2016
    ben bu adamın hangi parçasına yok deyim ki harbi çalıyo içten söylüyo

Yorum Yaz


Son Yorumlar

Daha 16 yasinda, Vampir nasıl olunur? için;
Gidin biyokinezi ile vampir olun en kolayı 21.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
önüne gelen yazıyor sonrada çekip gidiyor biri de bir konunun peşinden gitmiyor 20.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
biri şu konuya net bir açıklama yapsın 20.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Ali madem Volunter gerçek hani nerde kanıt? Hiçbir kanıt gösteremeden gittiler siteden. Mantıklı konuşuyor diye gercek olmasi mi lazim?  20.6.2018
GizliKalmakZorundayım, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaslar gerekli olan acıklamayı 5 senedir kimse yapmamıs taa ki yukarda yazan vampir kıran isimli sahısa kadar, vampirler 1876 yılında 1.meşrutiyet 20.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Vampir Kıran yanlış bilgiler verme. Türkiyede en az 1000 tane vampir var ve bir tanesu Denizli'de. Gidip biraz daha araştirmani tavsiye ederim. 20.6.2018
Vampir Kıran , Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar bu postu yıllar önce ben başlattım.Şimdi size şunu söyleyerim türkiyede sadece 1 vampir var zaten aksi halde türkiye nufusunu yer bitirirdi 20.6.2018
Vampir Göktan, Vampir nasıl olunur? için;
Benim bir vampir klanım var. Her ay topluca dışarı çıkıp avlanıyoruz. Katılmak isteyen yazsın. Vulu vula, bumbula! Emdik emdik suyu aktı, Boyun d 20.6.2018
Samurai, Vampir nasıl olunur? için;
Beyninizi kullanın vampir olun 20.6.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Bi düşünün bu siteden 6000 kişi gelmiş geçmiş hangisi dönüşmüş hiç biri mantıklı olun vampirler bu 6000 kişiyi dönüştürürse kendilerinin yiyecekleri k 20.6.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Işıl o gruptq ztn kurtda var  20.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
İnstagramdan grup kurduk gelmek isteyen dm atsin isilsuux fakat kurt adamlara ilgisi olanlar yazmasın. 19.6.2018
Zeynep, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar benim istegramım yok ama yeni açtım orda dolu istegram isimleri var gende çok hangisi kaçıncı sırada  19.6.2018
DAMON SARVATOR, Vampir nasıl olunur? için;
Vampirlerden bı gelişme varmı bende bütün vampir olma buyulerini denedim hatda internetde vampirim diyen çoğu çakma vampire yazdım hiç biri vampir dey 19.6.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Zeynep bak wc17 hastalıktır vampir bulmak kolay iş değil grup halinde yapmalıyız onun için bizim grupa gel instagramda 19.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
tamamdır  18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Tm gelmişsin 18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Tamam gruba gelceksen dm at 18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
bana atarsanız daha iyi olur aslında iclalyaman3 olarak bir kullanıcı adım var  18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
takip attım Işılsu 18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
evet instagram açtım  18.6.2018
Zeynep , Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar eyer vampir varsa size birşey sorcama vampir vc17 hastalığını nasıl vampir bulucaz hastalını alıp vampir olcaz bunu çok merak etim eyer bi 18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Söylediklerimi ciddiye alın yada almayın bu beni ilgilendirmez.  18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
bugün instagram hesabı açacağım ışılsu yazarsınız 18.6.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Işılsu kanıt diyorsunda volunter gerçek bir vampir!o benimle instagramda konuştu vampir olduğu çok net anlaşılıyordu ben daha fazla bilgi için sizin i 18.6.2018
Giselle, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba basak lütfen vanpirizim sana da yalvarıyorum ikinizede beni vampir yapar mısınız toplam kaç senedir araştırıyoruz vampir hakkında biliyor musu 18.6.2018
Giselle, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba basak lütfen vanpirizim sana da yalvarıyorum ikinizede beni vampir yapar mısınız toplam kaç senedir araştırıyoruz vampir hakkında biliyor musu 18.6.2018
Orias, Vampir nasıl olunur? için;
Boş tatava yapma bence senin burda işin ne peki ? tabi amacın farklıysa bilemem :) hemen çomarlar dökülürler buraya bu yazımdan sonra pardon ya çomarl 18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Hala bu sitede vampirim diye gezen salaklar var. Yazık cidden. Sadece aptal insanları kandırıp duygularıyla oynuyorlar.Vampirim diye gezen insanlara i 17.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçek Voluntere inananlar ve onu savunanlar da tam bir salak. Kendinize gelin! Kim burada vampir olduğunu söylesin? Hani nerde kanıt? Tüm vampirim di 17.6.2018