Ana Sayfa » Videolar » Nefes Filmi Son Sahne (Sensiz Ben Nefes Alamam)

Nefes Filmi Son Sahne (Sensiz Ben Nefes Alamam)

nefes filminde askerler son sahnede sensiz ben nefes alamam şarkısını söylüyor

Bu yazı 1531 kez görüntülendi. sensiz ben nefes alamam, nefes filmi, son sahne, asker türküsü,
13.1.2016 Videolar

7 yorum var - Yorum Yaz

  1. perihan - 13.1.2016
    dinleyin lütfen. nefesi izleyenler bu son bölümün ne kadar etkileyici olduğunu bilirler...

  2. ilker - 14.1.2016
    varol komutan sen ve senin gibiler oldukça kanımız feda olsun bu vatana ama senin gibiler oldukça. şimdiki memleketi satan baştaki komutan denen şeresizler bölücü pezevenkler çoçuklarını biran önce memleket dışına çıkarıyor neden korkuyosunuz kapenin evlatları savaşalım bu hainlerle savaşalım yıkalım o dağları başlarına zürriyetsizlerin nedesem içimi boşaltamam emeği geçen herkese saygılar süper bi anlatım allah razı olsun

  3. şadiye - 14.1.2016
    ben bunun sinemasına gitmiştim çok güzeldi ağlamıştım ne kadar güzel askerlerde çok güzel söylüyor çok etkileyici askerler şarkıyı söylerken herkes dağılıyordu ama ben oturdum izledim.herkesin izlemesini tavsiye ederim.

  4. eski komando ilker - 14.1.2016
    bu sahneyi herkes izlesin izlemeyenler pişman olur bu filmi izleyen herkes vatana canım feda diyo tabi bende dahil her HER TÜRK ASKER DOĞAR

  5. ahmet serin - 14.1.2016
    BU FİLMİ HERKES SEYRETSİN BU FİLMİ SEYREDEN HERKES VATAN SAĞ OLSUN VATANA CANIM FEDA DİYECEK HERTÜK ASKER DOĞAR

  6. ayyaş serseri - 14.1.2016
    allah allah ne emrah ne de doktor olan ferhat göçer böyle söyleyemez ...

  7. sema - 15.1.2016
    harika tek kelime ile son sahne (çatışma) çook ağladım =( =(

Yorum Yaz


Son Yorumlar

Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
İnstagramdan grup kurduk gelmek isteyen dm atsin isilsuux fakat kurt adamlara ilgisi olanlar yazmasın. 19.6.2018
Zeynep, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar benim istegramım yok ama yeni açtım orda dolu istegram isimleri var gende çok hangisi kaçıncı sırada  19.6.2018
DAMON SARVATOR, Vampir nasıl olunur? için;
Vampirlerden bı gelişme varmı bende bütün vampir olma buyulerini denedim hatda internetde vampirim diyen çoğu çakma vampire yazdım hiç biri vampir dey 19.6.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Zeynep bak wc17 hastalıktır vampir bulmak kolay iş değil grup halinde yapmalıyız onun için bizim grupa gel instagramda 19.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
tamamdır  18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Tm gelmişsin 18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Tamam gruba gelceksen dm at 18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
bana atarsanız daha iyi olur aslında iclalyaman3 olarak bir kullanıcı adım var  18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
takip attım Işılsu 18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
evet instagram açtım  18.6.2018
Zeynep , Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar eyer vampir varsa size birşey sorcama vampir vc17 hastalığını nasıl vampir bulucaz hastalını alıp vampir olcaz bunu çok merak etim eyer bi 18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Söylediklerimi ciddiye alın yada almayın bu beni ilgilendirmez.  18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
bugün instagram hesabı açacağım ışılsu yazarsınız 18.6.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Işılsu kanıt diyorsunda volunter gerçek bir vampir!o benimle instagramda konuştu vampir olduğu çok net anlaşılıyordu ben daha fazla bilgi için sizin i 18.6.2018
Giselle, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba basak lütfen vanpirizim sana da yalvarıyorum ikinizede beni vampir yapar mısınız toplam kaç senedir araştırıyoruz vampir hakkında biliyor musu 18.6.2018
Giselle, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba basak lütfen vanpirizim sana da yalvarıyorum ikinizede beni vampir yapar mısınız toplam kaç senedir araştırıyoruz vampir hakkında biliyor musu 18.6.2018
Orias, Vampir nasıl olunur? için;
Boş tatava yapma bence senin burda işin ne peki ? tabi amacın farklıysa bilemem :) hemen çomarlar dökülürler buraya bu yazımdan sonra pardon ya çomarl 18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Hala bu sitede vampirim diye gezen salaklar var. Yazık cidden. Sadece aptal insanları kandırıp duygularıyla oynuyorlar.Vampirim diye gezen insanlara i 17.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçek Voluntere inananlar ve onu savunanlar da tam bir salak. Kendinize gelin! Kim burada vampir olduğunu söylesin? Hani nerde kanıt? Tüm vampirim di 17.6.2018
Sriti, Vampir nasıl olunur? için;
DSSDSDS vampir olmak için ne yaptın 'vampir olmak için ne yapmaliyim 17.6.2018
DSSDSDS, Vampir nasıl olunur? için;
SORUSU OLAN BEN GERÇEK BİR VANPİRİM YALAN YOK ŞEYTANA TAPIYORUZ DORU AMA ONA CALIŞMIYORUZZ BİZİM İYİ VANPİR KÖTÜ VANPİR DİYE AYRILABİLER SORUSU OLAN  17.6.2018
DSSDSDS, Vampir nasıl olunur? için;
SİZ VANPİRMİ OLMAK İSTİYORSUNUZ İŞTE GERÇEKBİ R VANPİR SİZE BİDE ŞUNU SÖYLİM VANPİRLERİN GÖZÜ KIRMISI FLN DEYİLDİR O KIRMIZILIK BEBEK VANPİRLERDE OLUR 17.6.2018
Orias, Vampir nasıl olunur? için;
Boşuna çabalamayın elinizdeki herşeyi kaybettiniz kendinizle çelişmekten başka yapacak hiçbirşeyiniz kalmadı ki zatende öyle yapıyorsunuz demek istedi 17.6.2018
Seagirl, Vampir nasıl olunur? için;
Biri artık yardım edebilir mi uzun zamandır takip ediyorum bu siteyi ama yazmıyorum... 25 yaşıma geldim artık hala vazgeçmediysem peşindeysem lütfen b 17.6.2018
Volunter, Vampir nasıl olunur? için;
2. Volunter mi? Ben orjinalim rahat ol. Zaten kimse vampir oldugunu soylemez :)) 17.6.2018
Manyak, Vampir nasıl olunur? için;
beyler bende grubu katılıcam uzun zamandır bakamadım hayat zarı falan vardı izlicem şimdi "isilsuux" sana instagramdan istek attım kabul edersin benid 16.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Volunter sana inananlar kusura bakmasın ama salakmış. Yazık insanları kandırdın. Ama dediğin şeyde haklısın. Salak gibi inandınız. Sizce vampirler bu  16.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Salak gibi inandınız. Sizce vampirler bu kadar aptal mı? Gelip burada vampir olduklarını söylerler mi? ''Vampir nasıl olunur?'' sitesini araştırırlar  16.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
tamamdır 16.6.2018
Edward, Vampir nasıl olunur? için;
Instagramdan goruselim ben grubunuza gelecegim orda konusuruz 15.6.2018