Ana Sayfa » Videolar » Gökhan Türkmen - Yorgun Video Klip

Gökhan Türkmen - Yorgun Video Klip



Bu yazı 2093 kez görüntülendi. gökhan türkmen, yorgun, yorgun, şiir,
26.1.2016 Videolar

19 yorum var - Yorum Yaz

  1. ayşenur - 26.1.2016
    çok hoş bi şarkı anlamlı sözleri çok güzel tşk ederiz.Başarılarının devamını diliyorum bu tarz şarkılar beni anlatıyo:$

  2. duygu - 26.1.2016
    çok güzel bi şarkı yhaa gökhan abimin bütün şarkıları güzel yüreğine sağlıkk

  3. GÖKÇE - 26.1.2016
    süper şarkıları var gökhan türkmenin emeğine sağlık... :@

  4. Romantik Boyyy - 26.1.2016
    ÇOK süper bi şarkı gerçekten aşkın insana armağan olarak yalnızlığı verdiğinde yaşadıklarını bu şarkıdan daha iyi anlatmanın bi yolu olduğunu düşünemiyorum... gerçekten süperr:@

  5. EMRE - 27.1.2016
    Gerçekten tek kelimeyle özetlenebilir bu şarkı:$şkla geçen bi hayatın sonunda yalnızlığınla yüzleşmeyi bu şarkıdan daha iyi bi yolu olduğunu sanmıyorum... :@

  6. dilek akgün - 27.1.2016
    sabretmeliyizzz :$:$:$

  7. ESRA_YAVUZ - 27.1.2016
    SUPPPPER ÖTESİ BIR SARKI...:@:@:@:@

  8. EBRU - 27.1.2016
    GÜZEL ŞARKI TÜM AŞIKLAR MUTLU OLSUN :@

  9. mürşide - 27.1.2016
    süper yaaaaaaaaaaa:)

  10. burcu - 28.1.2016
    harikaaa tek kelimeyle süpeer yaaaa off süper:):):@

  11. KubiLay - 28.1.2016
    SözLeri Çok AnLamLı DinLedikçe İcinde KayboLuyo İnsan

  12. ebru s. - 28.1.2016
    çok çok başak bişey bu... tepbiklrr .onu çok beğeniyorum..:$

  13. bilnur - 28.1.2016
    cok anlamlı

  14. bahattin - 28.1.2016
    harikaaaaaaaaaaaaaaaa :):@

  15. qIzIL FaTMa - 29.1.2016
    her şarkısı gibi buda harika:)bayılıyorum şarkılarına çok güzel:)tam bana hitap eden şarkılar kariyerinde başarılar GÖKHAN TÜRKMEN ;)

  16. MİRAY - 29.1.2016
    GÖKHAN TÜRKMENİ O KADAR ÇOK SEVİYORUMKİ ANLATAMAN ŞARKISINA SÖYLİCEK KELİME BULAMIYORUM HEPSİ GİBİ BUDA HARİKA:)

  17. MİRAY - 30.1.2016
    GÖKHAN TÜRKMEN EN SEVDİGİM SANATÇI DEDİGİM İNSANSIN HER ŞARKIN GİBİ BUDA HARİKA SENİ SEVİYORUM:):):):):):):):$:$:$:$:$

  18. tuğay - 1.2.2016
    merhaba

  19. barışş - 1.2.2016
    sen bu tarz sarkıların kralı oldun ya:$ :@

Yorum Yaz


Son Yorumlar

batuhan, Vampir nasıl olunur? için;
(Bazı yerlerde hata yapmışım Düzeltilmiş hali bu) Öncelikle Merhaba ben uzun zamandır vampir olmayı falan araştırıyorum net bir şey bulamadım herkez  26.5.2018
batuhan, Vampir nasıl olunur? için;
Öncelikle Merhaba ben uzun zamandır vampir olmayı falan araştırıyorum net bir şey bulamadım herkez vc17 virüsü ile yapılıyor diyor bu hastalıkla vampi 26.5.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
biri net bir şey yazsın artık 25.5.2018
izebella, Vampir nasıl olunur? için;
herkez beni merak edeyor dimi söyliyim ozaman gerçeği ben gerçekten vampirim aranızda bazıları sormuş vampir olsa ne gezer burda diye ve bazıları da 25.5.2018
cobb, Vampir nasıl olunur? için;
Ben özel bir Yatırımcıyım! E-posta ile hızlı bir şekilde her türlü yatırım için bizimle iletişime geçin: Elitefinance2000 @ gmail . com +16318584522 25.5.2018
cobb, Vampir nasıl olunur? için;
Ben özel bir Yatırımcıyım! E-posta ile hızlı bir şekilde her türlü yatırım için bizimle iletişime geçin: Elitefinance2000 @ gmail . com +16318584522 25.5.2018
777, Vampir nasıl olunur? için;
Alara mısın nesin insanları kandırma o küçük aklınla!!!! Neymiş vampirmiş ahahahahaha hiç güleceğim yoktu!!! 23.5.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
anladım vampirsin bize yardım etmek ister misin pekala  22.5.2018
killing , Vampir nasıl olunur? için;
vampir misin peki  22.5.2018
alara, Vampir nasıl olunur? için;
alara geri döndü ve kabilemiz büyüdü hahahaah 22.5.2018
alara, Vampir nasıl olunur? için;
vampir olmaknistiyorsanız ilk önce türkiyeye gelmesi yasak olan volter insülinini gece 2 defa kullanmanız gerekir bunu 1 hafta uygulayın sonuçları ger 22.5.2018
alara, Vampir nasıl olunur? için;
vampirim 22.5.2018
DAMON SARVATOR, Vampir nasıl olunur? için;
Bide bana soruyorlar birilerini öldürmek istiyorsan neden şimdi yapmıyorsun lan amına kodumun cahili acele işe şeytan karışır önemli olan şeytanın ken 21.5.2018
DAMON SARVATOR, Vampir nasıl olunur? için;
Bide ölüm listemde kapardı onlarin soyundan olun herkesi can çekiştirerek öldürücem ve sadece bir adam onun soyundan kalacak ve soyu devam edicek deva 21.5.2018
DAMON SARVATOR, Vampir nasıl olunur? için;
İnstgram hesabım vampires_video NOT;VAMPİR DEYİLİM EN BÜYÜK HAYALİM VAMPİR OLMAK O TUTKUYU TATMAK KARANLIK DÜNYAYA KATILMAK İSTİYORUM.... NEDEN Vampi 21.5.2018
vampir , Vampir nasıl olunur? için;
yalancı gavat 21.5.2018
777, Vampir nasıl olunur? için;
Vampir sen o vampirciniz hesabını insanları kandırmak ve duygularıyla oynamak için açtın. Senin şerefiz olduğunu biliyorum! Arkadaşlar vampirciniz hes 21.5.2018
jkdkd, Pastör ne demek? için;
bilimselolarak diyoz orospular 20.5.2018
jkdkd, Pastör ne demek? için;
bilimselolarak diyoz orospular 20.5.2018
vampir, Vampir nasıl olunur? için;
instegram adı vampirciniz  20.5.2018
uğur , Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba ben antalyada yaşıyorum hayattan sıkıldım 17 yaşındayım çok ciddiyim vampir olmak çok istiyorum bana yardımcı olun çok kararlıyım bana yardımc 20.5.2018
777, Vampir nasıl olunur? için;
Vampir senin gerçek vampir olmadığını biliyorum. Arkadaşlar buna inanmayın! Bu sadece ahlaksız şerefsiz bir hayvan! Benim tanıdığım birinden ahlaksız  20.5.2018
Killing, Vampir nasıl olunur? için;
Saçma sapan konuşma be 20.5.2018
King, Vampir nasıl olunur? için;
ALLAHA İBADET EDEREKTE VAMPİR OLABİLİRSİNİZ  19.5.2018
Necati , Vampir nasıl olunur? için;
Vampir olmak istiyorum, sana verilen bir gücü gerçekten de insanlara zarar vererek, onları öldürerek mi kullanacaksın?  19.5.2018
Necati , Vampir nasıl olunur? için;
Wiht King konuşalım instagram adresim necati__karakemik  19.5.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
instegram adın ne  18.5.2018
vampir, Vampir nasıl olunur? için;
vampir olmak istiyen instegramdan mesaj atsın vampirciniz  18.5.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
VAMPİR OLMAK İSTİYORUM 4 SENEDİR HER YOLU DENEDİM EN BÜYÜK HAYİM GERÇEK VAMPİRLER NOLUR ARAYIN BENİ 05319457353 İSTANBUL SULTAN AHMETE 5 DK UZAKDA YAŞ 18.5.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
hayranlık olup olmadığını bilemezsiniz ne siz ne başkası çocuk görülen yaşta olabilirler bazılarından olgun olanların da bu insanların arasında olduğ 17.5.2018