Ana Sayfa » Videolar » Gökhan Türkmen - Büyük İnsan Video Klip

Gökhan Türkmen - Büyük İnsan Video Klip



Bu yazı 2103 kez görüntülendi. gökhan türkmen, büyük insan, büyük insan,
18.1.2016 Videolar

25 yorum var - Yorum Yaz

  1. deniz - 18.1.2016
    şarkı mükemmel ilk defa tesadüfen bir radyo kanalında dinlemiştim çok etkilendim klipte güzel olmuş ee büyük aşklarda bitiyomuş birgün :(

  2. hazan - 18.1.2016
    parça süper çok beğendim başarılarının devamını dilerim :):):):)

  3. Cansu Hangül - 18.1.2016
    :$bravo hocam klip süprr:$:@;):)

  4. ebru - 18.1.2016
    ya klibi anlayan bana anlatabilir mi ne olur ben anlayamadım

  5. fatma - 18.1.2016
    şarkıçok güzel olmuş.başarıların devanını dilerim.harikasın. :$:@

  6. pınar İpek - 19.1.2016
    ben kolay kolay bi şarkıdan çok etkilenip arad arda dinlemem şimdi internetten bulup belki 10. seferdir dinliyorum her kimsin özürdiliyorum bilmiyorum ama çok güzel yapmıssın klipte ancak bir şarkıya bukadar anlam katar

  7. gül - 19.1.2016
    cok guzel bı sarkı aslanda cok eskı.klıp ıcın gec kalınmıstı;););)

  8. irem - 19.1.2016
    bak ebru kardeş klipte kadın başka bir adamdan hamile bunun acısını anlatıyorlar şarkı çok güzel klibi çok beğendim özellikle kadının aldatması çok hoşuma gitti hep erkeklerin aldatmasını işlerlerdi genelde herşeyiyle çok güzelbir şarkı gökhan türkmeninde sesi çok güzel

  9. melis - 19.1.2016
    gerçekten çok güzel insana eskii anılarınıı anlatıyoo

  10. hatice - 19.1.2016
    ya bn bu şarkıyı duyunca tüm stresimi atıyorum bunu yazana ve söyleyenne çok teşekkürler:@:$:)

  11. merve öykü öztürk - 20.1.2016
    çok ama çok güseL bi şarkı bu yha dinleyince insanın bi daha dinleyisi gelio:(:(:(;););):$:$:@:@:D:D

  12. ibrahim - 21.1.2016
    sevenler aldatmak .sevilende hep aldatılmak zorunda mıdır?( bumudur insanların sevgi anlayışı???

  13. ayşenur - 21.1.2016
    bumu aşk bu mu sevgi

  14. ahmet_27 - 21.1.2016
    gerçekten insanın yanında olmasını istediği kişinin yanında olmasa da onu hissettiren bi şarkı tebrikler tek kelimeyle müthişşşşş....:$

  15. ASUDE - 21.1.2016
    BEŞ KEZ DİNLEDİM VE DOYAMADIM.ESKİLERİ VE ULAŞILMAZLIĞI YAŞATTI:@3

  16. dely_eser - 21.1.2016
    KLibi AnLamadm ??? Kız Baskasındanmı HamiLe kaLıo :))

  17. OSMAN SAHİN - 22.1.2016
    BU KARI MILLETI HEP BOYLE ZATEN KENDI DUYGULARINI KENDILERIDE BILMIYORLAR MALESEFFF ASK BOYLE BIR ANDA SILINIRMI BEEEEEEE

  18. pelin - 22.1.2016
    yaaa bende bu klipten bişe anlamadımm?? kız hamile oldugunu anlayınca nie ayrılmak istiyo??:@

  19. EROL - 22.1.2016
    tebrikler...

  20. nehir - 22.1.2016
    klip çok güzeldi çok beğendim şarkıyada diyecek yok:@

  21. çilen - 22.1.2016
    şarkıyı çok beğendim klip ise harika :$

  22. TUĞBA - 23.1.2016
    BEN BU ŞARKI ÇIKTI ÇIKALI DİL DEN DÜŞMÜYO SÜPERRRRR DEVAM ET GÖKHAN SİPERSİN CNM BAŞARRILARININ DEVAMI DİLEĞİYLE SAYGILARIMLA

  23. SERAP KARATAY - 23.1.2016
    merhaba gökhan türkmen sizin en büyük hayranlarınızdan biriyim ben samsundan serap sizi buraya bekliyoruz cok basarılısınız basarılarınzın devamını dilerim seni seviyorum:)

  24. münevver - 24.1.2016
    MRHABA BEN MÜNEVVER ŞARKILARINIZIN VE SİZİN HAYRANINIZIM BU EŞSİZ ESERLERİNİZİN DEVAMINI BEKLİYORUZ BİZLERİ BUNDAN MAHRUM ETMEYİN SAYGILARIMLA :)

  25. concon - 24.1.2016
    Bir gün dalında durduğunda, yere düşmenin ne demek olduğunu anlatmak kadar güzel 1 parça..... concons

Yorum Yaz


Son Yorumlar

Fraklı yobaz, Vampir nasıl olunur? için;
Ali koca müslümanım diye geçinirken yanlışlıkla anana geçirmişim kusura bakmayacan artık 19.7.2018
Mehmet girgin, Vampir nasıl olunur? için;
Beyler mahallede vampir bi kız var ben bunu nasıl sikerim? 19.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
^*^* knk bana instgramdan ulaşsana bu arada yukardaki samira deyil ismini kullanmışlar yazıklar olsun size küfür etmeye deymezsiniz harbiden neyse dal 19.7.2018
^*^*, Vampir nasıl olunur? için;
bu kafayla bir şey olmaz bunlardan sitenin konusu mu değiştide ben mi bilmiyom lütfen şu siteyi doğru düzgün kullanın bu arada vampirleri merak edenl 18.7.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Amk site salaklarla doldu 18.7.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Aynen çok yemişsin belli oluyor. 18.7.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Samira siktir git. Dalga geçmek için gelmişsin siteye boş boş konuşuyosun. 18.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
arkadaşlar ben bir kahpeyim götten amdan ağızdan burun feliklerimden göz kornealarımdan parmak aralarımdan çok zorlarsanız da kulaklarımdan yarrak ala 18.7.2018
incicivampir316952, Vampir nasıl olunur? için;
ben de vampirim arkadaşlar yaklaşık 4 senedir yapmanız gereken götünüze kazık sokup gece yatmanız sabaha kalabilirseniz vampirsiniz tebrikler iyi 31le 18.7.2018
inciwashere, Vampir nasıl olunur? için;
Ben vampirim gercekten adim kont drakula 0. Drakula nin ogluyum yasim 495839485849384729238 inanmayanlara buyuyu anlatirim ve sizde 84847388347883 yas 18.7.2018
Kadir, Vampir nasıl olunur? için;
Kan necis ve haramdır. Ehli sünnete caiz değildir. Bunun ihtilaflı bir yanı da yoktur. Unutmayın Allah katında her şer amelin muhakkak bir cezası olac 18.7.2018
Altınışer, Vampir nasıl olunur? için;
Vampir kuzenimi siktim soruları alayım 18.7.2018
Markovic, Vampir nasıl olunur? için;
selam aradıgım şeyi bulamadım vampir olan biri varsa beni ısırabilir mi acaba lütfeenennn bende olmak istiyorum benim ne eksiğim var ????????????  18.7.2018
Ekrem Kalın, Vampir nasıl olunur? için;
İzmir içi pasif vampirler yazsın 18.7.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
saçma sapan yorum yapanlar yapmayın küfür etseniz bile ettiğiniz için öyle olmuyorlar konuyu daha fazla cıvıtmadan adam akıllı yazın 1 gram beyinle do 18.7.2018
hardfuckervampire, Vampir nasıl olunur? için;
I read some of the topics which was written by different people that claim they are vampires but it is bullshit! My roots are coming from 15th Century 18.7.2018
Abdulrahman İnci, Vampir nasıl olunur? için;
Ben 626 yıldır vampirim hala 24 yaşındayım 1368 doğumluyum Osmanlı da düşük rütbeli bir askerdim 1392 yılında ısırıldım o zamanlar yıldırım bayezid t 18.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Başkasıyla evlendi bu arada neyse ölüm listeme girdiniz biz ne kadar aç kalsakda paraya hiç bir zaman tapmadik bu kadar ne bokluk varsa siz Müslümanım 18.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Van helsing Hulusi baldırı çıklak sizi yaratanı sikim oruspunun evlatlari ananisi bacinisi 7 ceddenisi sizi selam verenleri gelmişinizi geçmişimizi ço 18.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
abdulrezzak lütfen beynini çok zorlama canısı 3 gr. bişey var onuda burda heba etme yok yani ben seni düşündüğüm için söylüyorum yanlış anlama beni :d 18.7.2018
Abdulrezzak İnci, Vampir nasıl olunur? için;
Millet sadece kızlar vampir olabiliyor ilk önce benim yanıma gelip çok seri bir şekilde sakso çekecekler sonra taşşaklarımı ellerine alıp dil darbeler 18.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
adımı kullanıp da yorum yapan arkadaş :) kız kardeşin becersin seni anladin? huur çocuğu.. ya ne maloz bi insansın lan başta ben olmak üzere bu sited 18.7.2018
Hulusi baldırıçıplak, Vampir nasıl olunur? için;
Anan kaça veriyo lan ali koca topu 200 e bıraksın bize grup girecez anana bak yağlı müşteri kaçırma ha 😉😙 18.7.2018
~~~~, Vampir nasıl olunur? için;
Artik bu siteyi amacı dışında kullanmayı bırakın burda bizler bilgi aktarımı için burdayiz başka yerde yapın kavganızı baydı. 18.7.2018
Van Helsing, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçekleri söylediğim diye mi küfür ediyorsun  18.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
İsmimi kullanan kendini anlatıyorsun sanırım boş insansın farkında mısın neyse ben amacıma ulaşicam saten senide bulurum ve o gölgelerin arkasında sak 17.7.2018
Ali Koca, Vampir nasıl olunur? için;
Bu arada ben zaten orospu çocuğuyum annem gecelik 350 tlye çalışıyor öyle köşe mahalle orospularından değil harbi harbi çok güzel ve iyi bir orospudur 17.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Van helsing sevdiklerini sikim oh be rahatladım ddd😂😂😂😂 seni sevenleri de sikem ha seni nirvananin en tepesine oturtim 17.7.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Lan Gine hangi şerefsiz arkadaşın ismini kullandi artık isimlerimizi kullanıp bizi kütülemeyi bırakın neyse artık umurumda diyilsiniz saten vampir yap 17.7.2018
samira, Vampir nasıl olunur? için;
ali knk amımı dizime indir götten çak bana şeftali gibin amcığıma koy lütfen çok azdım sürtüğün yap beni kucağında hoplat saçımı topuz yapıp asıl götü 17.7.2018