Ana Sayfa » Videolar » doğan eray korucu - yani olmuyor

doğan eray korucu - yani olmuyor

doğan eray korucu yani olmuyor mükemmel yorum orhan ölmez

Bu yazı 2822 kez görüntülendi. mükemmel yorum, yani olmuyor, orhan ölmez, doğan eray korucu,
11.1.2016 Videolar

34 yorum var - Yorum Yaz

  1. ömr3~b3d3l - 11.1.2016
    ya tamam çok yakışıklısın süperde sesin var ama ben sende başka bişey görüyorum ya gözlerinde bi hüzün garip bişe okuyosan bu mesajı görüşmek isterim seninle biliyorum bunu isteyen çok kişi var ama benim niyetim azıcık farklı:)dikkate alırmısın bilmem ama beklicem

  2. ömr3~b3d3l - 11.1.2016
    huzur doluyo için dinlerken seni..

  3. ömre~b3d3l - 11.1.2016
    şu bAkIşIn İç çEkİşiN yOkMu çOk eTkİlİO bEnİ hAyIrLıSı:)

  4. şeyma - 11.1.2016
    çok atlısın cnm yaa sesin süperrrrrrrrrr cnmm ;);););););)

  5. B!Lg3 - 11.1.2016
    ya sesin çok güzel Cok BeenİoRum Cok DAdLuSuN Ya Çok DuygULu okUYoSuN SeNi DiNLeDikCe İçiM aCıo bnM sesİmde GüzEl SENinlE Düet YaPMaK İstİORum bn 15 YaŞınDaYım lÜTfeN BaNa ULaŞ DoğAn aB! bNi kIRmıcAnI ümİd EDiOrUM SeNi Çok SEfİorUMM:D:$

  6. şule - 12.1.2016
    bencede çoktatlı

  7. esmer güzeli - 12.1.2016
    manyak bişeysin:(

  8. nil - 12.1.2016
    dinlemeliisn

  9. zuhal - 12.1.2016
    coook tatlı gülüyorsunnn yaa:(:(

  10. duygu - 12.1.2016
    birazcıkta çirkin oku be cocukk:))))) hep hüzünlendiriyosun beni,sesine yüregine,duygularına saglık:$:$:$:$:$

  11. silent - 13.1.2016
    senn sesine herşeyine hastayım!..:(

  12. tugba - 13.1.2016
    sesin çok güzell çok bgndm bnde gtar fln çalıyorum belirli gnlerde program yapıyorum cevrem çok gnişş senlede düet yapmak isterm seni büyük yelere tasımak isterm tbi sen istersenn bu fırsatı kaçırmk istemzsenn bna ulasss sakaryadanım ama sakaryda baya tanınırımmm snide tnıtmak istermmm sakrya güzeli tugbaaaaa;)

  13. büşra - 14.1.2016
    yaaa sen nesin öyle çokkk tatlısınnnnn sana aşığımmmmmmm seni sewiorum sen erkeksen diğerleri ne yaaaa sesine diyecek yok zaten ölürüm bn sana.....

  14. büşra - 14.1.2016
    yaaa sen nesin öyle çokkk tatlısınnnnn sana aşığımmmmmmm seni sewiorum sen erkeksen diğerleri ne yaaaa sesine diyecek yok zaten ölürüm bn sana.....

  15. CANSU - 14.1.2016
    YANİ OLMUYOR YERİN DOLMUYOR BENİMDE ETKİLENDİĞİM Bİ PARÇA GERÇEKTEN SÜPERSİN YOLUN AÇIK OLSUN.....

  16. dilek - 14.1.2016
    sesin gerçekten etkileyici kulağa çok hoş geliyor o şarkıları gerçek yazanlardan dinlesem bu kadar etkilenmem

  17. özgür kız - 14.1.2016
    muhteşemsin sesin harika doğan eray

  18. goncagül - 15.1.2016
    sesin muhteşem aynı şarkıyı bile tekrar tekrar dinliyorum bu yolda en iyi yerde olursun inşallah

  19. belinayyy - 15.1.2016
    ya supersın herseyınle hastayım sana hep yolun acık olsun bızım burda senın cakman var senın kadar tatlıolmasada ıdare edıoz;)

  20. belinayyy - 15.1.2016
    ya supersın herseyınle hastayım sana hep yolun acık olsun bızım burda senın cakman var senın kadar tatlıolmasada ıdare edıoz;)

  21. ayşee - 15.1.2016
    offfffff çok tatlısın doğancım çok sesinde süperrrr tek kelim

  22. arzu - 15.1.2016
    MÜKEMMEL Bİ SESİN VARR..İNSANIN İÇİNİ RAHATLATAN..AYRICA NAZAR BONCUĞU TAK..MAZALLAHH:))):D

  23. neslihan arda - 16.1.2016
    ya süüüüpersin ya :$

  24. yasmina - 17.1.2016
    ya allah seni özenmişte yartamıi......sen neden bu kadar tatlısın ya.....hergün dinliyorum şarkını...ben senin gibi bir görmedim hayatımda...41 kere maşallah nazar değmez inşallah :@ :(

  25. Gokhan - 17.1.2016
    eray allah sesine zevaL vermesin gercekten bu kızLarın aklını başından alıcak bir tarzın ve bir o kadarda güzel sesin var yoLun acıuk olsun kardeşim..

  26. gülşah - 18.1.2016
    valla seni izleyip dinlemekten mağzada iş yapmıos naptın bise bilmiyorus ama ii oldu :@;) ;) devam et böle süpersin

  27. öznur - 18.1.2016
    valla süpersin denilecek başka bişey bulamıyorum allah sesine zeval vermesin yolun açık olsun başarılar

  28. gözde - 19.1.2016
    askım hastayım sana anneler neler yapıyo yaaaa şimdiye kadar gördüğüm en yakışıklı erkeksin

  29. zuzu - 19.1.2016
    ya aslında fazla bieşey söylemeye gerek yok muhteşem bir sesin var eray yüzünde masum bir çocuk ifadesi seni dinlerken mest oluyorum allah yolunu açık etsin sana verilen bu ses allahın bir lutfu....:$

  30. SILA - 19.1.2016
    çk gzl :)))

  31. azra erva - 19.1.2016
    sesin gerçekten çok güzel bnde bazen besteler yapıp sylüyorum ama okulum biraz ağır olduğu için çalışamıyorm...bnde şu anda senin yolunda olmak isterdim ama hukukçuyum malesef.herşeyin mükemmel ama okadar yakışıklı olduğunu düşünmüyorm bnce çok iticisin...:(

  32. ahmet - 20.1.2016
    eray kardesım bı hafta sonra glıom beraber gene solıcez kanka...herkes cok begenmıss daha ıyısını edecez ıns gorusruuz kardesım

  33. tuğba - 20.1.2016
    her zaman ki gibi buda süper

  34. fatma - 20.1.2016
    süper ben hayatımda böyle bir sanatçı görmedim:)

Yorum Yaz


Son Yorumlar

Gizli şahıs, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar kusura bakmayın uğraşmam gereken çok önemli işlerim vardı. Birkaç kişi mesaj atmış . Paylaşacağım hesabımı . Bana buradan mesaj atın .Gizl 19.4.2018
Yağmur, Vampir nasıl olunur? için;
Büyüyü yaptım hiçbir işe yaramıyor boşuna vaktinizi harcamayın 19.4.2018
samira tamara, Vampir nasıl olunur? için;
ben 13 yaşındayım 4 ay sonra 14de gircem bende vampir olmak istiyorum ama biraz korkuyorum bana yardım edin lütfen 19.4.2018
salakmısın????, Vampir nasıl olunur? için;
GERÇEKTEN VAMPİR SEN GEL ISIR BEKLİYORUZ GARDAŞ 18.4.2018
İlayda , Vampir nasıl olunur? için;
Sizce öyle bi büyü varsa ndn herkes yapmıyo?? O büyü eğer gerçek olsaydı herkes yapardı ve bn vampirim diyenlere bn inanmıyorum uzun zmndirr araştırm 18.4.2018
Sadist ruhlu genç☠, Vampir nasıl olunur? için;
Ulan 4,5 senedir bı bok bulamadım şuanda vampirlerden ümidini keziyorum (gmail (maddieziegler184@gmail.com)saçma sapan mesajlar atmayın bana Ama inan 17.4.2018
İnstgram vampires_video, Vampir nasıl olunur? için;
VAMPİR OLMAK o tutkuya aşık olmak istiyorum yüce İsa duy sesimi karanınlık bana cennet olsun senin güneşin bana cehennem olsun beni kana susayan şeyta 16.4.2018
Reymen, Vampir nasıl olunur? için;
Aranızda o mumları deneyen var mı?😊😊 16.4.2018
Reymen, Vampir nasıl olunur? için;
Aranızda o mumları deneyen var mı?😊😊 16.4.2018
Reymen, Vampir nasıl olunur? için;
Ben bu siteyi yeni buldum bende vampir olmayı istiyorum.Bir da bursa yazanlar doğru değilmi vampirim diye bizi kandırmıyorlar 16.4.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
ravnos buralardaysan lütfen mesaj at  16.4.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
ravnous ne zamandır yoksun amacına ulaştın mı 16.4.2018
Nahiass, Vampir nasıl olunur? için;
Kana çok büyük bir ilgi duyuyorum. Sabah kalktığımda kahvaltı ettikten sonra karnım ağrıyor ve insanların boynuna bakmadan edemiyorum. Bir keresinde ç 16.4.2018
Nyrx.esis, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba ben 13 yaşındayım ama küçük olduğuma bakmayın yaşıma göre olgun biriyim ve belki vampirlere ilgi gösterdiğimden böyle biri olduğuma inanmayaca 16.4.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
gizli şahıs neredesin hiç girmiyorsun 15.4.2018
Vampirella, Vampir nasıl olunur? için;
Kurt kız sana bişey diyecem; Eğer vampirlere karışırsan senin kelleni uçururum 14.4.2018
Killing, Vampir nasıl olunur? için;
Noom çok haklısın 13.4.2018
Noom, Vampir nasıl olunur? için;
He amk bende kurtadamim büyü işleri yalan işler ve buradaki kimse vampir değil KİMSE!!! SORUNU OLAN VARSA= İNS= saffetcelikx 12.4.2018
killing , Vampir nasıl olunur? için;
Alper çok haklısın  10.4.2018
Alper, Vampir nasıl olunur? için;
Yıllardır bu platformda olan kavgaları görüyorum ve o zamandan beri gerçekten bunu isteyen, benimle aptal ergen dalaşına girmeyecek ve aklı başında ol 10.4.2018
Mallar, Vampir nasıl olunur? için;
Hadi var diyelim . AMK kafasızları gelip burada sizi neden vampir yapsın ne kadar çok vampir o kadar çok hattı riske girer . bu dünyada zevkinize bakı 8.4.2018 1
Mallar, Vampir nasıl olunur? için;
Hepiniz gerizekalı sınız vampir olan dinden de atılır vampir diye bir şey yok vampirlik kara büyüyle alakalı amk malalrı varsa aranız da vampir gelsin 8.4.2018 1
acımasız, Vampir nasıl olunur? için;
arkadaşlar bu vampirim diyen kişiler güçlerini bizede göstersin vampir olanın 6.dyu organı varmış. Yani hissleri okuma araşt 8.4.2018 1
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
giremedim bir sorum var hatta çok var soruya geçelim gerçekten vampirler kendilerini toplumdan soyutlayıp mı yaşar bilgin varsa söyleyebilir misin giz 8.4.2018 1
hayalet, Vampir nasıl olunur? için;
gizli şahıs instegram hesabını verirmisin seninle konuşmak istiyorum.. 8.4.2018 1
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Şaka bir yana evde baba parası semiren koca götlü bakir bir asalağım. Yolda görsem gözünün içine bakamayacağım insanlara klavye delikanlılığı taslayar 8.4.2018 0
Hira, Vampir nasıl olunur? için;
Ben Hira 20 yaşımdayım ve oruspunun tekiyim bu benim gmail hira_yarrak_istiyor@hotmail.com.com bı gece 100 dolar 👙👙👙👙& 7.4.2018 2
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Hahaha 😂😂😂😂 arkadalar benim ismimi kullanıp bana küfür eden olursa ben diyilim bu arada killing geçmiş olsun bu arada& 7.4.2018 2
Killing, Vampir nasıl olunur? için;
Ali abi anamı sım ösür dilerim ben sikik herifin tekiyim yediğim dayak yetdi bana anamı siktin yetmedimi nolur peşimi bırak sikme anamı nolur bana üve 7.4.2018 2
Saklı , Vampir nasıl olunur? için;
Instagram hesabınızı adını yazın bilgi almak istiyorum  7.4.2018 1