Ana Sayfa » Videolar » Burası İstanbul ama memleket adana

Burası İstanbul ama memleket adana

burası istanbul ama memleket adana şarkısını dinle

Bu yazı 3351 kez görüntülendi. istanbul, adanalı, memleket, adanalının yeni şarkısı,
27.12.2015 Videolar

98 yorum var - Yorum Yaz

  1. batuhan - 27.12.2015
    bursı istambul ama meleket adana burşarkı bana göre harika bubu soyliyen çok güzel söylamiş

  2. evcan hilal - 27.12.2015
    çok ğüzel bir şarkı adanalı çokseviyorum burası istanbul ama mememememeleket adana uhhhhh:$:$

  3. selcen - 27.12.2015
    süper olm uş hatta harika

  4. batuhan - 27.12.2015
    evet bu şarkı inalılmaz bişey:@

  5. hanife - 27.12.2015
    bumüzikinanılmaz:$:@

  6. sofia - 28.12.2015
    bence harika bi şarkı adanalı olsaydım bu filmin yapımcısına teprik kardı yolardım burası istanbul ama meleket adanaaaaaaaaaaaaaaa buravooo şarkıyı yapana tebrik zandersem ceza:$:$:$:$

  7. ismail - 28.12.2015
    şarkı süper ama şarkının kime atit odugunu bilen var mı? ;)

  8. emre - 28.12.2015
    cok harika:S

  9. mehemet - 28.12.2015
    SLM HERKESE

  10. ömer - 29.12.2015
    manya k bi rşarkı:@:@:@

  11. abdul - 29.12.2015
    süper bir şarkı

  12. ali - 29.12.2015
    cok guzel bir site busitede sarkı dinleme cok güzel;)

  13. mustafa - 29.12.2015
    slm

  14. ramazan - 29.12.2015
    mükamlar:))))))))))))))))))

  15. onur - 30.12.2015
    müthiş bir şey:@:@:@:@:@

  16. muhammet - 30.12.2015
    buravo çok güzel oldu:$:@

  17. DERYA - 30.12.2015
    SİZİN HAYRANINIZIM

  18. adanalı - 30.12.2015
    bravo burası istambul ama memleket adana

  19. ONUR - 30.12.2015
    ÇOK HAVALI:(

  20. cenk - 31.12.2015
    super burası istanbul ama memleket adana:@:@:(

  21. kemal - 31.12.2015
    süperya adanalik allahın adamiyik:S:S:@

  22. kerem - 31.12.2015
    süper bi şarkı ya adanalıyık allahın adamıyık:@:@:@:@:@:@:@:@:@

  23. ramazan - 31.12.2015
    cok güzel ama daha güzel olacak eminim be :)

  24. meryem - 31.12.2015
    çok güzel süper uydurmuşlar

  25. yuns emre - 1.1.2016
    süper antebi gezdik istambulun müziği çoookkkkkkmanyak bişeyyaaaaaaaaaaaa (adanalı+marazali=CezA

  26. adanalı - 1.1.2016
    süper çokkkkkkkkkkkkk ggggggüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllll:):):):):):):):):):):):):):

  27. yavuz - 1.1.2016
    süper yaaaaaaaaaaaaaaaa manyak bişey :@:@:@:@

  28. semiha - 2.1.2016
    çok güzel süper bir şarkı. :):(

  29. kağan - 2.1.2016
    çok güzel sarkı:)

  30. selçuk - 2.1.2016
    ne qüzel şarkı

  31. ahmet - 3.1.2016
    çok güzel

  32. burak - 3.1.2016
    benim şarkımm:@

  33. sudenur - 3.1.2016
    adanalı süper :)

  34. gülbakış - 4.1.2016
    çok güzel bir şarkı

  35. Jmj - 4.1.2016
    Jok jekil olmuj merve benimle cıkarmsn

  36. ismail - 5.1.2016
    ceza harika

  37. eren - 5.1.2016
    dinliyene elektir carpyor yani nedionuz:$

  38. berkan uslu - 6.1.2016
    adanalı korkak maraz ali onu döverde ama kankardeşler o yüzden ellemiyor hatta silak ile bile vurur acıyor yoksa tetii çeker adanalı çekemez ama o korkak bide artist adanalı aynı bunun gibi

  39. kadir - 6.1.2016
    çoookkk harika yayayayyyaaaa:)sevgilirimle andanalıııA:

  40. cahit - 6.1.2016
    ben bu şarkıya manyak olyorum :):S:S:S:S:):)

  41. mustafa - 7.1.2016
    yeni geldim adanadan ben anlamam badanadan

  42. emre - 8.1.2016
    çok güzel tam benlik

  43. osman - 8.1.2016
    fıstık bir şarkı

  44. mehmet akif alakurt - 8.1.2016
    ben mehmet akif alakurt bu şarkıyı ceza hazırladı ama ginede biz ekip arkadaşlarımızla ceza ya fikir verdik ve bu şarkıyı çok güzel hazırlamış tebrikler :$

  45. mehmet akif alakurt - 10.1.2016
    ben mehmet akif alakurt bu şarkıyı ceza hazırladı ama ginede biz ekip arkadaşlarımızla ceza ya fikir verdik ve bu şarkıyı çok güzel hazırlamış tebrikler :$

  46. maraz ali - 10.1.2016
    şarkı cok güzel ben en çok maraz ali ve adanalı yı seveyorum dizilerini hiç kaçırmamkaçırırsam bile özetini izlerim

  47. maraz ali - 10.1.2016
    şarkı cok güzel ben en çok maraz ali ve adanalı yı seveyorum dizilerini hiç kaçırmamkaçırırsam bile özetini izlerim

  48. zafer - 10.1.2016
    fikonun resmi hariç her şey çoooooooooooook güzel

  49. mehmet - 10.1.2016
    çok güzel yaaaaaaaaaaaaaaa

  50. ünalcan - 11.1.2016
    süper ama benim ka dar değil

  51. murat - 11.1.2016
    abi şarkı tam benim tarzımda :$ :@

  52. betül - 11.1.2016
    ayyyyyyyyyy çok güzel

  53. hasanDÜNDAR - 11.1.2016
    bravo çok güzel bravo

  54. DAMLA - 11.1.2016
    SÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜPER

  55. mEhMeT - 13.1.2016
    sadece şarkı grek deil kavgasıda ;)

  56. salim - 13.1.2016
    çok güzel yaaaaaaaa adanalının hayranıyım:)

  57. mertcan - 13.1.2016
    cok guzel bir şeydi

  58. tolga - 14.1.2016
    süper bi şarkı

  59. mehmet ali - 14.1.2016
    ennnnn iyisi

  60. MEHMET ALİ - 14.1.2016
    ENNNNN İYİSİ

  61. ömer - 14.1.2016
    selam

  62. onur - 14.1.2016
    çok manyak güzel yorum yazın

  63. gamze - 15.1.2016
    maraz ali çok yakışıklı

  64. mariya - 15.1.2016
    çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  65. alper - 15.1.2016
    aynen bu şarkı bu tam benim mekan adan adanalıyık allahın admaıyık yha

  66. marz ali - 15.1.2016
    çok iyi tam bana göre İSİM M

  67. uğur - 15.1.2016
    çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllve bunu yazan çok salakdır delidir

  68. kerem - 16.1.2016
    sıç yoooo bebeee

  69. ADANALI - 16.1.2016
    manyak bi şarkı

  70. simge - 16.1.2016
    çok seviyorum o şarkısını yaaaaaaa sssssssssssüüüüüüüüüüüüüüppppppppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr

  71. ANNA - 17.1.2016
    SUPER COK SEVIYOM HAYATIMDA BOYLE BISE GORMEDIM

  72. HUSEYIN - 17.1.2016
    COK GUZE MUZIK

  73. ela - 17.1.2016
    adanalı yavrumadanalı senninfiliminnekadar güzel

  74. ibiş - 18.1.2016
    burasıis tanbul amamemleket adana

  75. emin-@ - 18.1.2016
    harikaaa çokk güzellll :@

  76. namık - 18.1.2016
    yeniden başlayın

  77. gazi - 19.1.2016
    ben bu sarkıyı cok beyendim

  78. ismail - 19.1.2016
    cok guzel sarkı

  79. rey - 19.1.2016
    süüüüüppppperrrrrr

  80. BEYZANUR - 19.1.2016
    ben çok beğendim harika süper;) :S ben zaten adanalının hayranıyım

  81. kadir - 19.1.2016
    çççççoooooooookkkkkkkkkkk ggggggggggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzeeeeeeelllllllllll

  82. ibrahim ens - 20.1.2016
    buşarkıyı çok saviyarum dizsinide kaçırmıyarm

  83. krim - 20.1.2016
    bnce çok guzel supr :|

  84. GÖKDENİZ - 20.1.2016
    BEN EN ÇOK ALİ,Yİ SEVOM

  85. GÖKDENİN - 21.1.2016
    ALİ,Yİ COK SEVOM

  86. HİLAL - 21.1.2016
    SÜPERRRRRRRR BAYILDIM HASTASIYIM BU ŞARKININ

  87. hamdi - 21.1.2016
    afferin maraz ali

  88. yusuf - 21.1.2016
    çok güzeell;)

  89. mertcan - 21.1.2016
    bende yarı sivas yarı adanalıyım

  90. furkan - 22.1.2016
    cok güzel arıka

  91. furkan - 22.1.2016
    okaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa güzel gı cog zevom

  92. melisa - 22.1.2016
    cok güzel ben marazalinin ölene kadar arasındayım sohiyanın mariyanın fikonun ve adanalının ölene kadar arkadaşıyım

  93. onur eren - 22.1.2016
    BEN ADANALIYI ÇOK SEVERİM AMA MARAZALİ SÜPER ROL YAPIYOR :$ :$

  94. maraz ali - 22.1.2016
    çocuk lar ben maraz ali beni kimlerseviyo

  95. k>Kcx - 23.1.2016
    asla kabimizden çıkmaycaksı herkes senin şarkına bayıldı seni tebrik ediyorum :$

  96. şeyma - 23.1.2016
    ya yaaaa ben de yedim maraz aliymiş hıh

  97. OosmanoO - 23.1.2016
    süper beeeeeeeeeeeee dinleyince havaya giriyorum

  98. umut - 23.1.2016
    hgzdhn

Yorum Yaz


Son Yorumlar

damon, Vampir nasıl olunur? için;
vampir olmak istiyorum biri bana ulaşsın  20.8.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Channel sana tek bir cümle yazıcam öbür oruspu çocukları gibi sende siteden siktir olup gideceksin klavye faresi :-) 19.8.2018
1111111, Vampir nasıl olunur? için;
CHANEL BENİMLE İLETİŞİME GEÇERMİSİN İSTİYORSAN İNSTAGRAM VERİYİM 19.8.2018
Voltuner, Vampir nasıl olunur? için;
saati 200 tek seferlik 100 geceliği 500 ben voltuner 18.8.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
hahaha chanelij adını kullanıyorum ergen aptal 18.8.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
hwjahahahahahah 18.8.2018
ölürümde islama inanmam, Vampir nasıl olunur? için;
Voltuner vampir felan değildir ergen bir trollcüdür Chanelde aptalın öndr gidenidir hiçbirşey yapamaz tehdit zaten korkağın yapacağı birşeydir adımıda 18.8.2018
Voltuner , Vampir nasıl olunur? için;
voltunerin amk 18.8.2018
Voltuner, Vampir nasıl olunur? için;
voltuneride sikim senide sikim beni bu dünyada öldürmek demek başınıza büyük bela açmak demektir 18.8.2018
Voltuner, Vampir nasıl olunur? için;
la bi siktirin gidin siz kim öldürmek kim orospu evlatları 18.8.2018
Volunter, Vampir nasıl olunur? için;
Ahhhhhhhhhhhhhh amım sulı ahhhhh yeyun benu yavrum ahhhhhhah ahahahahah  18.8.2018
Orias, Vampir nasıl olunur? için;
Chanel üzgünüm ama bir süre benim gözetimim altında endişe edilecek bir durum yok haberin olsun 18.8.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
... nickini kullanan şahıs seni bir yerden tanıyor muyum? Yoksa bana mı öyle geliyor? Volunterle herhangi bir bağlantın varsa ona, bana mesaj atmasını 17.8.2018
Chanel, Vampir nasıl olunur? için;
Volunterin adına konuşan yaratık karşıma çıkmamak için dua etsen iyi olur gördüğüm yerde geberteceğim seni.  17.8.2018
Voltuner, Vampir nasıl olunur? için;
Herşeyi açıklıyorum ben şerefsizim vampir fela değilim sikin beni 17.8.2018
Damon, Vampir nasıl olunur? için;
ben sikerim yavrum 17.8.2018
Voltuner, Vampir nasıl olunur? için;
ay beni siken yokmu 17.8.2018
Aynur, Vampir nasıl olunur? için;
Volunter artık sitede değil mi 17.8.2018
Mucize, Vampir nasıl olunur? için;
grup açan veya açmayı düşünen var mı? 16.8.2018
APQ, Vampir nasıl olunur? için;
gercekten vampir yapacak birj varsa ulasin Face Abdullah Buyukeken foto av tüfekli 16.8.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Saol knk konuşma tarzından anladim senin olduğunu volunterin ağzı dili yok işte onun avukatlığını yapan bı kaç çöp çatanlar işte128514 bu sitede ben 15.8.2018
bilgin, Vampir nasıl olunur? için;
öncilkle alininsöyledigi yani yazdıgı şeyler yalan demek isterdim ama büyük bir kısmı dogru bubilgilerin ininmayanlar detaylı bir araştırmayürütürse o 15.8.2018
migel, Sevgi şeirleri azeri için;
seir super idi haladu yazana Belkede maraqlı deyil seninçün Telesme diyecem bil neye geldim Belke darıxmısan sende menimçün Bu gece men seni gör 14.8.2018
migel, Sevgi şeirleri azeri için;
seir super idi haladu yazana Belkede maraqlı deyil seninçün Telesme diyecem bil neye geldim Belke darıxmısan sende menimçün Bu gece men seni gör 14.8.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
İnstgram vampires_video Ventrue – Kraliyet Klanı (Ventrue) Gangrel – Hayvanın Klanı (Ennoia) Malkavian – Ay’ın Klanı (Malkav) Nosferatu – 14.8.2018
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Vampirler üstün güçlere sahip olan gecenin efendileri olmalarına rağmen aslında acı çeken varlıklardır. Çünkü vampir olmak demek büyük güçler karşılığ 14.8.2018
patates, Vampir nasıl olunur? için;
vampirlere ilgisi olan arkadaşlar intagramdan bana ulaşabilirmi? grup kurmak istiyorum. instagramım: z.b_uftade mesajlarınızı bekliyorum arkadaşlar. 14.8.2018
patates, Vampir nasıl olunur? için;
vampirlere ilgisi olan arkadaşlar intagramdan bana ulaşabilirmi? grup kurmak istiyorum. instagramım: z.b_uftade mesajlarınızı bekliyorum arkadaşlar. 14.8.2018
İrem, Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar vampirler gerçek mi bilmiyorum ama 18bin alemden bahsediliyor. Yani bu inanmaya biraz daha teşvik ediyor. Kimisi şeytanın işi ya da bilmem  14.8.2018
tarkan, Pastör ne demek? için;
pastör ün anlamı çoban demek 14.8.2018