Ana Sayfa » Videolar » Azeri Kızı Günel - Sil Aklından

Azeri Kızı Günel - Sil Aklından

azeri kızı günel çok sevdiği annesi ve babası için söylüyor.

Bu yazı 3306 kez görüntülendi. azeri kızı günel, sil aklından, video klip, azeri, günel şarkıları, günel mp3,
7.1.2016 Videolar

24 yorum var - Yorum Yaz

  1. ayşegül - 7.1.2016
    sözleride müzigide çok güzel:$

  2. pınar - 7.1.2016
    bayıldım şarkıya çok güzel söylemiş

  3. didem - 7.1.2016
    buda süper ablacım benim sen bizim gururumuzsun :$

  4. ümit - 7.1.2016
    süper ç0k güzel yorumlamış...!::@

  5. sude - 8.1.2016
    günel neden sizin şarkılara çok kolay girilmiyor ama yinede olsun haynızım

  6. hijran bakılı - 8.1.2016
    seni tvide gördüm çok sevındım,süpersın,

  7. sedat - 8.1.2016
    vala sarkı cok gusel hergun bunu dınlıyom kardes gunel cok gusel olmusss

  8. onur kılınç - 8.1.2016
    azeri kzı güneli çoooookkkk seviyorum hergün onun şarkılarını dinliyorum:D:D:):)

  9. memet - 8.1.2016
    süper söylemiş:@

  10. gül - 9.1.2016
    slm ben çok yeneniyorum bu tarz parcaları ama birtürlü acamadım ya :)

  11. miray - 9.1.2016
    çok harika bir şarkı:@

  12. sergen - 10.1.2016
    günel ablacım gerçekten çok güzel olmuş senin hayranınım::@:@:

  13. sevgi - 10.1.2016
    çok güzel :D

  14. ayseqül - 10.1.2016
    harikasın yha herqün dinliom şarkılarından..

  15. havva - 10.1.2016
    harika bir şarkı söylüyece birşey yok

  16. günel - 10.1.2016
    ayyy saolun canlarım benim yorum yaptığınız içinn teşekkürler hepinize...;):S:@

  17. emine - 11.1.2016
    harika birde ne bu güzellik günelim ses yorum bayıldım

  18. ilayda - 11.1.2016
    iğrenç bir şarkı

  19. metin odabaşı - 11.1.2016
    Sayın Günel hanım ne söz verip tutmuşuz parçanızın klibine rastlayamadım eğer varsa bana gönderebilirmisiniz tşkler.

  20. fatoş - 11.1.2016
    çoooooooook güzel şarkı günel abla :@:$

  21. kübra - 11.1.2016
    haika 1 parca muhtesm:) :(:(;):@

  22. eda baran - 12.1.2016
    harıka ya arkadaslar bayılıom varya bu sarkıya seni cokkkkkkkk seviom günel abla msnemi eklersin

  23. sinan - 13.1.2016
    senı cok sevıyorum gunulcım sarkılarını buyuk bı zevkledınlıyorum

  24. yıldırım - 13.1.2016
    ben bu kıza aşığım be abi hayal oldugunu bılıyorum ama hayali bile mükemmel:)))

Yorum Yaz


Son Yorumlar

Heyy , Vampir nasıl olunur? için;
Helin intagrama girmen lazım ÖNEMLİ  18.10.2018
Kan emici, Vampir nasıl olunur? için;
Meryem 123vampir_123 instgrm hesabim bana ulasabilirmisin lutfen yardim et bana  18.10.2018
Kan emici, Vampir nasıl olunur? için;
Bed vampire hangi klasin sen turkiyeye geliyomusunuz  18.10.2018
Kan emici, Vampir nasıl olunur? için;
Yardm edin 18.10.2018
HELIN , Vampir nasıl olunur? için;
Peki sen vampirsin peki şua nerdesin. Instgramın varmı 18.10.2018
Kan emici, Vampir nasıl olunur? için;
Yardim edin vampir olmak istiyorum 18.10.2018
Kan emici, Vampir nasıl olunur? için;
Bir vampir olmak istiyorum nasil olabilirim lutfen yardimci olun 18.10.2018
pelin, Vampir nasıl olunur? için;
bende seni çok seviyorum bad.vampire.34 18.10.2018
melike, Vampir nasıl olunur? için;
bad.vampire.34 seni seviyorum canım herşeyim biricik vampirim 18.10.2018
bad.vampire.34, Vampir nasıl olunur? için;
evet ben bir vampirim öyle sığınız gibi tabutta yaşamıyorum evim var tabut yerine villa tercih ederim avlanmam lazım yarın gece yine burda olucam sizi 18.10.2018
arda, Vampir nasıl olunur? için;
bad.vampire.34 sen gerçekten vampir misin? ve tabutta mı yaşıyosun?  18.10.2018
melike, Vampir nasıl olunur? için;
sana inanıyorum deniycem vampir olmak iç,in eğer olursam seninle görüşmeyi çok isterim 18.10.2018
bad.vampire.34, Vampir nasıl olunur? için;
haksızlık değil vampir öyle kolay olunmaz ben ne zorluklar çektim en başta dediklerimi yaparsanız elbet bir gün buluşabiliriz benim gibilerle konuşmay 18.10.2018
selin, Vampir nasıl olunur? için;
nedeeen yaaa neden bende vampir olmak istiyorum haksızlık ama  18.10.2018
bad.vampire.34, Vampir nasıl olunur? için;
dediğim gibi sahtekarlara inanmayın sende ağlama artık seni dönüştüremem...  18.10.2018
pelin, Vampir nasıl olunur? için;
bad.vampire.34 sen gerçekten vampir misin? benim ne yaptığımı söyle sana inanacağım 18.10.2018
bad.vampire.34, Vampir nasıl olunur? için;
bad vampir hadi gel burdayım heh noldu geldin mi diye alay ediyosun YAPMAA...  18.10.2018
melike, Vampir nasıl olunur? için;
arkadaşlar biri bizi iyi trollüyo vampir yok bikere hadi napıyorum ben şimdi söyle 18.10.2018
selin, Vampir nasıl olunur? için;
sen sen nerden biliyosun  17.10.2018
bad.vampire.34, Vampir nasıl olunur? için;
selin korkma neden yazdıklarını silip duruyosun  17.10.2018
bad.vampire.34, Vampir nasıl olunur? için;
vampirlere inanmayabilirsiniz en doğal hakkınız selincim lanet sizinle derken burdakileri saçma sapan şeyler yazanları takip ediyoruz size hiç yatarke 17.10.2018
meryem, Vampir nasıl olunur? için;
bakın vampirlerin kendi cinslerinin kanını içenleri var o yüzden yem olursunuz dedim biz size fark ettirmeden yaşarız yapma yetkim yok ve çok bilgi ve 17.10.2018
Zeita, Vampir nasıl olunur? için;
BURADA SADECE IKI KISI VAMPIRDI ARTIK YOKLAR ONLAR DA SIZIN SAYENIZDE KUTLARIM HEPİNİZİ  17.10.2018
Zeita, Vampir nasıl olunur? için;
HER VAMPIRIM DIYENE KANMAYIN ARKADAŞLAR 17.10.2018
Zeita, Vampir nasıl olunur? için;
SIZLER DE INSANLARI KIRMAYI BIRAKIN HICBIRINIZ VAMPIR DEĞILSINIZ BEYIN YOKSUNLARI 17.10.2018
Zeita, Vampir nasıl olunur? için;
VOLUNTER GEL LÜTFEN GELMEN GEREK ARTIK  17.10.2018
merve, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçekten bilgisi olanlar bana instagramdan yazsın. Hesabım: @v.oidwaldorf . Ben vampirlere inanmıyorum ama olanlar olabilir cringe şeyler yazılsada o 16.10.2018
edward, Vampir nasıl olunur? için;
bad.vampire.34 sana 2 şey sorucam 1. si sen nasıl vampir oldun.2. si sen insanları vampire çevirebilir misin. 16.10.2018
selin, Vampir nasıl olunur? için;
bad.vampire.34 lanet sizinle beraber derken ne demek istdin ve bn sana inanmıyorum 16.10.2018
bad.vampire.34, Vampir nasıl olunur? için;
ve bu arada vampirim diyenler tamamen yalancılar öyle büyük kabileler yokdünyada sadece 3 vampir var benimle beraber 4 tane 2 si afrikada yaşıyo 1 tan 16.10.2018