Ana Sayfa » Videolar » Adana Demirspor Meşale

Adana Demirspor Meşale

livorno meşale şov

Bu yazı 1781 kez görüntülendi. adana, adanalı, adanademirspor, adana demirspor,
24.5.2016 Videolar

Yorum Yaz

Kişi yaptığı yorumdan kendisi sorumludur.

Son Yorumlar

Gizemli wep, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba arkadaşlar benim sözum Rose sene sen öyle konuşuyorsunki sanki vanpirsin  25.04.2019
tuğçe, Vampir nasıl olunur? için;
macheal turkiye adanada hiç vampir geldimi nolur cevap bekliyom 25.04.2019
Artık biktim , Vampir nasıl olunur? için;
Eğer yanılıyorsam (tabiki burdaki herkes gibi bende bu güçlere sahip olmak isterim) umarım herkes vampir,melez veya kurt-adam olur 24.04.2019
Artık biktim , Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar cidden fark ettimki herkes bıkmış aslında vampirler veya kurt adamlar dönüştüremez okuduğum bir kitaba göre turkiyede sadece 3 vampir klanı 24.04.2019
Artık biktim , Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar cidden fark ettimki herkes bıkmış aslında vampirler veya kurt adamlar dönüştüremez okuduğum bir kitaba göre turkiyede sadece 3 vampir klanı 24.04.2019
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
Cidden nasıl bu kadar netsin. Vampir olmadığı hakkında. 24.04.2019
Ali koca, Vampir nasıl olunur? için;
Uu michael geri gelmişsin Michael beni vampir yaptı arkadaşlar gerçeği söylüyor fşfşfşfş ŞAKA YAPTİM AQ İNANMAYİN EHOHEH 24.04.2019
Rose, Vampir nasıl olunur? için;
Vampir olup olmadığından nasıl bu kadar eminsin Anonim? Çok kesin konuşuyorsun. 24.04.2019
İdearth, Vampir nasıl olunur? için;
Vampir olmak istiyorum.. İmkansız gibi ama pes edemiyorum. Büyüdükçe bu hırs artıyor. Melez olmak bile lütuf  24.04.2019
Anonim, Vampir nasıl olunur? için;
Hâlâ burada vampir arıyorsunuz anlayın şunu artık burda kimse vampir değil. 22.04.2019
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
Kim kiminle ne yapıyor bilmiyorum bilmek de istemiyorum tek isteğim dönüşmek. 22.04.2019
Berke , Vampir nasıl olunur? için;
Bunun için öncelikle vampir olduklarını kanıtlamaları gerekiyor yine yalan yere olmasın diye tabi gerçekten böyle birileri varsa.  22.04.2019
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
katılıyorum ama bizi takan kimse yok 22.04.2019
Gizemli wep, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba arkadaşlar bende sizlere katiliyorum icimizden bir vanpirse soylesin bizder artığ bu isin bir yere varmasini istiyoruz icimizde vanpir varsa b 22.04.2019
gözde , Vampir nasıl olunur? için;
Michael ın yalan söylediğini biliyorum zaten kendini vampir gibi göstermeye çalışıyor Evcilik misali oynuyoruz işte 128514128514 22.04.2019
Mehmet, Vampir nasıl olunur? için;
Burada adı geçen Michael sizinle dalga geçiyor bunu anlamadınız mı? O kadar çaresiz ve umutsuzsunuz ki sizi kırmak çok kolay oluyor, adam sizinle dalg 22.04.2019
Arada kalmış , Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba herkez wampir olmak isterken ben arada kaldım ve hiç birşey yapmadım ne bir rütüel nede bir virüs enjekte ettim kendime doğal olarak gelen bir 21.04.2019
Berke , Vampir nasıl olunur? için;
Neyse umarım gerçek amacı olan ve bizlere kanıt sunabilen vampirleri veya vampir tanıyanlar bu siteye uğrar. Bekliyoruz... 20.04.2019
Berke , Vampir nasıl olunur? için;
Offf vampir olduğunu kanıtlayan yok mu yaa bir vampir de mi uğramaz bu siteye yaa güçlenmek istiyorlar gizliden mesaj vereceklerine vampir olmak istey 20.04.2019
Berke , Vampir nasıl olunur? için;
Aynn hadi bakalım burda dalga geçirip boş yapacağına en azından bizi dönüştürerek bir işe yararsin  20.04.2019
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
Michaelin tek yaptığı oyun oynamak, gerçekten dönüştürecek gücün varsa dönüştür? Merak ediyorum gerçeksen yapabilecek misin? Kendine bu kadar güveniy 20.04.2019
Berke , Vampir nasıl olunur? için;
Eğer aramızdan birkaç kişiyi değiştirdiysen gel benide dönüştür benim onlardan ne farkım varki yada belki farkım vardır en azından kendime irademe ha 20.04.2019
Berke , Vampir nasıl olunur? için;
Ya anlamıyor musunuz anlatamıyor muyum michael veya başka birisi boş boğaz değil kanıt istiyoruz artık vampir olmak istiyoruz bunu içinde vampir olduğ 20.04.2019
Aradakalmış , Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaş herkeze iyi geceler hayırlı sabahlar ben şua bana şiddetle yardım istiyorum çünkü bir arada kalmışım  20.04.2019
Rose, Vampir nasıl olunur? için;
Michael gerçekten vampir mi...? Arada kaldım..bazıları inanıyor bazıları dalga geçme diyor. Vc17 virüsü ve büyü dışında, dönüşmeyi bilen var mı? Bir d 19.04.2019
Rose, Vampir nasıl olunur? için;
Michael gerçekten vampir mi...? Arada kaldım..bazıları inanıyor bazıları dalga geçme diyor. Vc17 virüsü ve büyü dışında, dönüşmeyi bilen var mı? Bir d 19.04.2019
Dog, Vampir nasıl olunur? için;
Micheal vampirlerle kurtadamlar barışık mı yoksa savaşlarınız oluyormu 19.04.2019
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
Kesinlikle katılıyorum... 19.04.2019
Fairy, Vampir nasıl olunur? için;
Micheal kedinin de anladığım kadarıyla özellikleri var . Bizi dönüştürmek sizin yararınıza olur . Uğraşamam dersen de meclisten birilerini yönlendir l 19.04.2019
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
Xx uzun zamır bu konuda uğraşıyorum. Michael in tavrı hoş değil. İster insan olsun ister vampir, eğer buraya eğlenmeye yazıyorsa çok acınası hobileri 19.04.2019