Ana Sayfa » Videolar » Adaletsiz Seçim - doğan eray korucu

Adaletsiz Seçim - doğan eray korucu

doğan eray korcu adalesiz seçim

Bu yazı 2240 kez görüntülendi. doğan eray korucu, adaletsiz, adalet,
11.1.2016 Videolar

50 yorum var - Yorum Yaz

  1. ceren - 11.1.2016
    gerçekten süper bi sesi var:)

  2. r@bi@ - 11.1.2016
    yha yok böle bişi yha çok güsel aslında benimde böle bi hayalim var gitar varda çalan yok ama diğer şarkılarıda öok güsel özellikle kıyamamla bide yarim biraktiın olağan üstü sölemiş:):):):)):):)) :$

  3. hazal - 11.1.2016
    çok tatlısın ve güssell sölüyorsun jnm:@

  4. B!lG3 - 11.1.2016
    ya sEnİ Çok BEEnİyoRum sEni şArKICılAr ÖrnEk aLsIN HelAl olSun saNa bE ZuZum bNDE seNLe dÜet yApmAk iSTioRum bURCu gİZeMLe yAptIĞın dÜeT Cok GüzEl bnmDE seSiM güZeL bAnA SaNa nASıL ULaŞaBilİrİM BüYüK HaYaLİmİ GerçEklEşTiRMeN seNin EliNDE LÜtfEn dOĞaN Ab! BN seNi çOK ÖrnEk AlıoRuM :);):(:D:@BklİOrUM!!!!

  5. tayfun - 11.1.2016
    mrb helal Sesin çok güzel yeminle Duygusala Bağladım:(

  6. selin - 12.1.2016
    sesin süper yaaa :) ayrıca şunuda sölemek iztiyorum çok durgun bi halin var ama genede yakışıklı ve karizmatiksin

  7. müjdat - 12.1.2016
    reis çok güzel sesin var benim birkaçtane bestem var okursan daha çok yazarım ben yapamıyorum.....

  8. sinem - 12.1.2016
    dogan sarkilarinin hepside cok guzel seni hergun hic bikmadan dinliyorum msn adresini istiyorumm yada benimkini gore biliyorsa bana mail at seni cok seviyorum,

  9. gönül - 12.1.2016
    gerçekten sesin çok güzel ayrıca sende çok yakışıklı ve sempatiksin allah yolunu açık etsin.

  10. cemre - 12.1.2016
    şarkılarının ve senin hastanım seni seviyorum:(

  11. elif büşra - 13.1.2016
    sesine kurbaaaaan:)ya RABBİM nazarlardn saklasın seni..

  12. eda - 14.1.2016
    ben bunu kime tavsiye ediyorum biliyor musunuz aşk acısı çekenlere dinlerken göz yaşlarımı tutamadım çünkü söylediğim gibi bende aşk acısı çekiyorum

  13. Dilek - 14.1.2016
    Bu kadar olur, bunun ötesi yok en iyi yerleri hakediyosun, inşallah seni oralardada görürüz, yolun açık, şansın bol olsun.....

  14. ezgi - 14.1.2016
    yaaa vala süpersın sesın şarkıya çok yakışmış ayrıca coooook tatlısın harbı cok hosuma gıttıı :$:$

  15. nazlı mutlukaya - 14.1.2016
    yakısıklı veya karizmatk olman beni ilgilendrmezde sesin cok güzelmişşşşşşşşş:@:@:@

  16. erayımmm - 14.1.2016
    erayım seni çok seviyorum bu sözü çok duymuşşundur ama benden duymak başkadır .bende ankaralıyım sana yakınım .ne olur cvp at .sen sadece benim erayımsın:)

  17. k_ü_b_r_a - 15.1.2016
    süper sarkılar ya çok hosuma gitti süper sarkılar ve siz:@

  18. sema - 15.1.2016
    süperrrrrrrrr çoq güsel olmuş bu arada sizde süpersünüz

  19. aleyna - 15.1.2016
    çok tatlısın yerim sen iablam hayranın

  20. selin - 15.1.2016
    NE REZİL EDİYOSUNUZ KENDİNİZİ YHA.. BÖYLE KIZLAR YÜZÜNÜZDEN KIZ OLMAKTAN UTANIYORZ. RESMEN YALWARIYOSNZ.. BIRAKINDA ERKEKLER SİZİN PEŞİNİZDEN KOŞSUN SİZ DEĞİL. BU KADAR DÜŞMEYİN BEE..

  21. rüya - 15.1.2016
    SpR sN allah yolunu hep açk etsn umarm herşey dilediğin gibi olr ve ayrıca allah sni sevdiklerine bağışlasn

  22. gülsüm - 16.1.2016
    sesin süper dinledim ayrica cok yakisiklisin ben almanyada yasiyarum kib byby

  23. gülümsüm - 17.1.2016
    SESIN SÜPER BEN ALMANYADA YASIYORUM COK TATLISIN KIB

  24. eSmeR|MeLeq - 17.1.2016
    Tek KeLimeyLe SüpeRrBişiSin Sen Ya ... Sesin Yorumun HaRika .. Benim DiyenLer HaLt EtmiŞ Senin Yanın da ... BaŞarıLarıı`nın Dewamını DiLerim ErayCım ...

  25. Betül önal - 17.1.2016
    çok tatlısın mükemme söylüyosun helal olsun sana.........

  26. vesile - 18.1.2016
    çok güzel sesi var helal olsn :$ :$ ;)

  27. merwe - 19.1.2016
    superrr soylusosn sese bakkkk yaaaaa!!!!!!

  28. gamze - 19.1.2016
    çoooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yağuşuğluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusun

  29. özlem - 19.1.2016
    yaa çook tatlısın vve sesin çook güzel seni sewiyorum çook yakışıklısınn yaaaaaaaaaaaaa

  30. özlem - 19.1.2016
    yaa çook tatlısın vve sesin çook güzel seni sewiyorum çook yakışıklısınn yaaaaaaaaaaaaa

  31. hayal - 20.1.2016
    hasta oldum sana bu ne ses bu ne yorum bune tatlılık

  32. hayal - 20.1.2016
    hasta oldum sana bu ne ses bu ne yorum bune tatlılık

  33. nazlı - 20.1.2016
    tek kelimeyle mükemmelsinnnnnnnnnnnnnn

  34. seda - 20.1.2016
    gerçekten sesin yüzüne vurmuş çok tatlısın :) ve çoook gsl sölüsun jnm

  35. ece - 21.1.2016
    Abi çok yhakışıklısın ama birde ' ONUR KOÇUN ADALETSİZ SEÇİM' şarkısını dinlein buna sölemek mi dionuz yha ıyygg

  36. osman - 22.1.2016
    kardesım gercekten cok ıcten soylüyorsun yolun acık olur hep ınsallahistediğin yerlere ulasırsın hak ediyosun bunu

  37. aslı - 22.1.2016
    güzel bi sesi var süper be

  38. gaye - 22.1.2016
    bı gun canlı dınlemek ısterım senı sen de olmasan olmazdı ıste aglayamazdım bı tek senın yorumlarında aglayabılıyrum tesekkerler :$ :)

  39. dilek - 23.1.2016
    cok guzel sesin ve kedinde cok yakısıklısın allah sahibine bagıslasın kac kız yorum yazmıs ben bu tur seyleri cok sacma buluyorum ama konu sen olunca her sey tersine donuyor adım dilek basarılarının devamını diliyorum opuldun

  40. nuray - 24.1.2016
    ya söylenecek şey yok son derece mükemmel :) hastayım sana ve sesine :)

  41. MERVE - 24.1.2016
    :$

  42. gökhan yenigün - 24.1.2016
    müthiş söylüyosn be abi

  43. Cem - 24.1.2016
    Adam hakkını weRmiş waLLa heLaL oLsn... :$ :@ :@ :$

  44. belinay_irva - 25.1.2016
    super tatlım

  45. duygu - 25.1.2016
    çokkkkkkkk tatlısınn ya:)

  46. serap - 25.1.2016
    allahım kendim için değil annem için böyle bi damat istiyorummm :) ses süper

  47. zekiye - 25.1.2016
    sen süper birşeysin yaaa senin şarkılarını dinleyince başka bir dünya ya gidiyorum sanki bayılıyorum sana

  48. meryem - 25.1.2016
    çok beğendim ağzına sağlık bu şarkı ancak bu kadar içten sölenebilirdi bayıldım bayıldım:)

  49. TUĞBAAA - 26.1.2016
    superrrrrrrrrrrrrrrr

  50. ömür çiçek - 26.1.2016
    ya sen cok tatlısın ya ben sana asık oldum ya dogan eray ya hem sesn hem kendn cokkkkkkk tatlısın seni dinlerken benm ruhum kalbm ucuyor gdyor resmen ruhum oksanyror seniiiiii kocaman sevyrum ben

Yorum Yaz


Son Yorumlar

kedi, Vampir nasıl olunur? için;
tamamdır  18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Tm gelmişsin 18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Tamam gruba gelceksen dm at 18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
bana atarsanız daha iyi olur aslında iclalyaman3 olarak bir kullanıcı adım var  18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
takip attım Işılsu 18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
evet instagram açtım  18.6.2018
Zeynep , Vampir nasıl olunur? için;
Arkadaşlar eyer vampir varsa size birşey sorcama vampir vc17 hastalığını nasıl vampir bulucaz hastalını alıp vampir olcaz bunu çok merak etim eyer bi 18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Söylediklerimi ciddiye alın yada almayın bu beni ilgilendirmez.  18.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
bugün instagram hesabı açacağım ışılsu yazarsınız 18.6.2018
Ali, Vampir nasıl olunur? için;
Işılsu kanıt diyorsunda volunter gerçek bir vampir!o benimle instagramda konuştu vampir olduğu çok net anlaşılıyordu ben daha fazla bilgi için sizin i 18.6.2018
Giselle, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba basak lütfen vanpirizim sana da yalvarıyorum ikinizede beni vampir yapar mısınız toplam kaç senedir araştırıyoruz vampir hakkında biliyor musu 18.6.2018
Giselle, Vampir nasıl olunur? için;
Merhaba basak lütfen vanpirizim sana da yalvarıyorum ikinizede beni vampir yapar mısınız toplam kaç senedir araştırıyoruz vampir hakkında biliyor musu 18.6.2018
Orias, Vampir nasıl olunur? için;
Boş tatava yapma bence senin burda işin ne peki ? tabi amacın farklıysa bilemem :) hemen çomarlar dökülürler buraya bu yazımdan sonra pardon ya çomarl 18.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Hala bu sitede vampirim diye gezen salaklar var. Yazık cidden. Sadece aptal insanları kandırıp duygularıyla oynuyorlar.Vampirim diye gezen insanlara i 17.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Gerçek Voluntere inananlar ve onu savunanlar da tam bir salak. Kendinize gelin! Kim burada vampir olduğunu söylesin? Hani nerde kanıt? Tüm vampirim di 17.6.2018
Sriti, Vampir nasıl olunur? için;
DSSDSDS vampir olmak için ne yaptın 'vampir olmak için ne yapmaliyim 17.6.2018
DSSDSDS, Vampir nasıl olunur? için;
SORUSU OLAN BEN GERÇEK BİR VANPİRİM YALAN YOK ŞEYTANA TAPIYORUZ DORU AMA ONA CALIŞMIYORUZZ BİZİM İYİ VANPİR KÖTÜ VANPİR DİYE AYRILABİLER SORUSU OLAN  17.6.2018
DSSDSDS, Vampir nasıl olunur? için;
SİZ VANPİRMİ OLMAK İSTİYORSUNUZ İŞTE GERÇEKBİ R VANPİR SİZE BİDE ŞUNU SÖYLİM VANPİRLERİN GÖZÜ KIRMISI FLN DEYİLDİR O KIRMIZILIK BEBEK VANPİRLERDE OLUR 17.6.2018
Orias, Vampir nasıl olunur? için;
Boşuna çabalamayın elinizdeki herşeyi kaybettiniz kendinizle çelişmekten başka yapacak hiçbirşeyiniz kalmadı ki zatende öyle yapıyorsunuz demek istedi 17.6.2018
Seagirl, Vampir nasıl olunur? için;
Biri artık yardım edebilir mi uzun zamandır takip ediyorum bu siteyi ama yazmıyorum... 25 yaşıma geldim artık hala vazgeçmediysem peşindeysem lütfen b 17.6.2018
Volunter, Vampir nasıl olunur? için;
2. Volunter mi? Ben orjinalim rahat ol. Zaten kimse vampir oldugunu soylemez :)) 17.6.2018
Manyak, Vampir nasıl olunur? için;
beyler bende grubu katılıcam uzun zamandır bakamadım hayat zarı falan vardı izlicem şimdi "isilsuux" sana instagramdan istek attım kabul edersin benid 16.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Volunter sana inananlar kusura bakmasın ama salakmış. Yazık insanları kandırdın. Ama dediğin şeyde haklısın. Salak gibi inandınız. Sizce vampirler bu  16.6.2018
Işılsu, Vampir nasıl olunur? için;
Salak gibi inandınız. Sizce vampirler bu kadar aptal mı? Gelip burada vampir olduklarını söylerler mi? ''Vampir nasıl olunur?'' sitesini araştırırlar  16.6.2018
kedi, Vampir nasıl olunur? için;
tamamdır 16.6.2018
Edward, Vampir nasıl olunur? için;
Instagramdan goruselim ben grubunuza gelecegim orda konusuruz 15.6.2018
Edward, Vampir nasıl olunur? için;
Instagramdan goruselim ben grubunuza gelecegim orda konusuruz 15.6.2018
Mehmet, Vampir nasıl olunur? için;
Ben 12 yaşıdayım hep vampir olmak istiyorum ve ve buldum ama bişe dicem göz pepeğin içine kan filan yapıyoruz onu bana açıklaya bilir misiniz  15.6.2018
Volunter, Vampir nasıl olunur? için;
Salak gibi inandınız. Sizce vampirler bu kadar aptal mı? Gelip burada vampir olduklarını söylerler mi? ''Vampir nasıl olunur?'' sitesini araştırırlar  15.6.2018
777, Vampir nasıl olunur? için;
Volunter!Biliyoruz senin vampir olmadığını!!Kendince bizi kandırmaya çalıştın senin vampir olduğuna inananlarda salağın teki! 15.6.2018